Štvrtok, 9. Novembra 2017, 20:38
V skratke
30D a 25TDS sú totálne iné motory - 30D je common rail systém vstrekovania
30D automat treba zaslepiť vírivé klapky,je tam pod-dimenzovaný GM automat ktorý tak raz za 200 tisic km +- treba hodiť na repas // manual klapky nemá
Kilometre sú v poriadku na ten motor,je to klasický naftový motor žiadne špecialne chyby čiže pozor na turbo,vstreky,dymivosť,silenty,ubúdanie chladiacej či oleja (toto na obhliadke asi nezistíš).Niekedy odíde RJ ABS (prejavuje sa tým že nejdú budíky).Pozor na buchot od podvozku,často odchádza hardy spojka
Zožerie ťa hrzda - dvere spodok všetky,zadné lemy blatníkov,kufor pri osvetlení SPZ,kufor na dolnej hrane,kocky na dvíhanie auta,prahy na začatku i na konci ako končia tiež chytajú
Interier - ak svieti na budíku airbag tak spolujazdcova záťažová dečka je KO + stlač všetky gombíky čo vidíš a skús výbavu
+ Svetlá budú po rokoch zrejme K.O tak si priprav cca 300€ (neviem presne) na ich repas ak chceš v noci vidieť niečo...Zvyšok servis sa dá prirovnať k dvojkovej octavii cenovo