Prosím, nenapodobňovať to čo tu robím, pokiaľ vám auto nestojí zbytočne v garáži... :-)
Vstrek som rozobral, vyčistil som špičku a celý mechanizmus. Špičku som vyskúšal prestreknúť takou mini wapkou na umývanie nástrojov a všetky ďurky boli priechodné. Tak som ho poskladal a počkám čo povie test. To zverím jednej firmičke vo ZV kde repasujú vstreky. Buď pôjde alebo nie. Dôležitá je hlavne čistota, kde každé smietko prachu je ako štopel pre tie mini dierky.
To si tomu cisteniu moc nedal, i tak skoda prace. Ak to aj prasi tak nezistis ci to netecie a otvaracie tlaky, hlavne pilotne na beton dobre nebudu. Cize radsej to daj na vycistenie a test do tej firmy rovno a pride to ciste, nie zhnite a cierne.
Nazval som to ako pokus. Ide mi teraz o to, že som odstránil ten mega nános zo špice a spriechodnil dierky. Má už asi 300k km ak ich nikto nemenil takže nejak vela od toho nečakám. Je to len moja zvedavosť...
a ja si myslim, ze ak poznas niekoho kto ma doma pumpu tak to treba vysusat pekne po starom fucnut to na kus papiera a uvidis pri akom talku sa to otavra, hentie trysky su neni ziadna velka veda, myslim ze spicky aj pomerne lahko kupis a sam doma pomenis...
Jj veď som písal že ho dám testnúť. Pumpu má aj kamarát, ale neviem či je to možné tak korektne odskúšať, keďže má dve struny, tam sa používa už nejaký počítačovy stroj.