... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
zyx66
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

katalyzator

Utorok, 19. Augusta 2008, 14:16

Caute poradte mi, asi pred 500km sa mi zacal ozyvat katalyzator (mam 520i E39). Asi pri 1800 ot./min. si trochu zarezonuje a potom ho uz nepocut, auto ide normalne, spotreba neni vyssia, vyzera vsetko OK az na ten zvuk ktory sa sem tam ozyva. Neviete, kolko km s tym viem este najazdit? lebo mam ist jednu dlhu trasu a nechcem zostat vyset s upchatym vyfukom alebo niecim. Dakujem za kazdy nazor.

zyx66
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Utorok, 19. Augusta 2008, 17:05

a aky to ma presne zvuk? lebo mne uz tiez poriadne dlho asi "katalyzator" vydava dunivy zvuk
 
zyx66
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 19. Augusta 2008, 19:30

Najcastejsie to je dobre pocut, ked stojim na mieste, slapnem na plyn a pustim a ako klesaju otacky cca na okolo 2000, tak zacne vydavat taky prdrbany kartonovy zvuk, neviem presne definovat, taky papierovy alebo nieco ako ked mas na stoziary zastavu a fuka vietor, tak to jebe taky zvuk no a potom je to pocut aj ked zrychlujem a mam tak 1500 az do 2000 to robi.
 
Užívateľov profilový obrázok
chembos
Príspevky: 1772
Registrovaný: 20.3.2008
Auto: 530d&320i
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Utorok, 19. Augusta 2008, 21:58

hmm neviem, ale je mozne ze si niekde urval gumenne zavesenie vyfuku a moze ti tam dole lietat a o nieco buchat, ja som nedavno pozeral moje a tiez musim menit, takze aj to je mozne
>BMW g31 30xD
>BMW f10 530xd ex
>BMW e70 X5 30d ex
>BMW e92 330xd ex
>BMW e60 525xd ex
>BMW e39 535i ex
>BMW e36 320i QP ex
>Jeep Cherokee 2,5TD Limited ex
>BMW e39 525 TDS ex
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 20. Augusta 2008, 08:29

okolo katu byva este plechovy obal, ma to asi tepelnoizolacnu funkciu,
alebo mozno proti kamienkom aby nerozbijali kat vnutri..
ten je privareny okolo vyfuku pred katom a za katom, a ten predny zvar sa lubi odhrdzavet, prasknut..
potom pri urcitych nizkych otackach to zacne driblovat ako ked strcis plechovku do sijacieho stroja..
na mojom to bolo aj privarane ale zas to prasklo tak som to dal karboskou dpc pred rokom a pol..
odvtedy je pokoj a kat zatial veselo funguje..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
zyx66
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 20. Augusta 2008, 09:45

noooo :smile: takze nakoniec aj tam moze byt problem, dobre chalani, vdaka, pojdem s tym teda na zdvihak a budem mudrejsi, vdaka

zyx66
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Streda, 20. Augusta 2008, 10:50

ako hovori black.... zavolaj si niekoho, nech ti sibrinkuje z autom a zohni sa a pocuvaj odkial to vychadza alebo to rovno fukni na zdvihak, zober volaku drevenu palicu a buchaj potom co sa ti bude zdat podozrive aj po tom plechu (:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných