Streda, 21. Októbra 2020, 20:12
Hmmm, tazka otazka :) sam by som neveril kolko sa toho moze za 3 roky zmenit... brat sa stihol ozenit, ma uz aj babo a tak som v podstate na M3 ostal sam, avsak bolo mi luto ju drat na denne trasy dlzky 5-15km tak som este prikupil i3 a ani som si nevedel predstavit ze auto ktore som dovtedy uplne prehliadal (i3) ma tak nadchne ... (ale to uz je ina story.. ) na trasy okolo BA fakt idealne vozenie ... a tym padom som s M3 jazdil iba dlhe trasy.... potom dosla tato sibnuta korona doba a zrazu dlhe trasy nie je ani kam jazdit a uvedomil som si, ze uz si tak raz za mesiac nieco vymslim len aby som siel M3 “prevetrat”, a tak som dosiel k zaveru ze M3 posuniem niekomu kto si taketo auto uzije viac...
Ale naspat k teme .... ak si precitas ako tato M3 vznikla - v podstate uz vtedy som tuzil viac po M5 , ucarovala mi generacia F10. V tejo dobe vsak veci boli inak, tak sme sli do M3 kvoli financiam - aj ked chapem, ze ked si niekto pozrie prilozenu zmluvu mozno si bude tukat na celo co za vybavu sme to naskladali... medzicasom som vsak riesil auto pre zenu a vyskusal ako X6M tak M5 Competiton s ktorou som najazdil cca 2.000km a trosku sa bojim ohlasu na ostatne moje riadky, ale aktualna M5 mi narozdiel od generacie F10 nic nehovori.
Pre mna je to rovnaky macko-pes ako E63AMG .
Mozno je to tym, ze som si na animalnost M3 uz zvykol natolko ze uz dnes netuzim po komforte ala 7er, ale po jasnej profilacii auta na niektory smer a tu podla mna M5 nema. Nie je to ani tak drsne auto ako bola jej predchdodkyna. S totalne neskrotnou M3 F80 sa porovnat neda ani vonkoncom a najma som sa nevedel zbavit pocitu, ze to auto nerobi dobre nic - ani ma neodvezie v mega komforte aj ked sa na to snazi hrat, ale nie je uz ani drsna ako jej predhchodkyna, zase to len hra... je to vsetko o mojich pocitoch a chapem aj ked ma za ne zakopete pod ciernu zem, ale ja si z aktualnej ponuky BMW M modelov vybrat neviem ....
Aktualne si zadok vyvazam v i3 , a ak M3 predam na dlhe trasy zoberiem na chvilu zenine 640ix GT ... a potom... asi ma to skor zase tlaci smerom k trojcisliu s turbom... najskor si vsak nejake poziciam aby som zistil ci je aspon toto este “ozajstne”, lebo aktualnej Carrere S s prehladom moja M3 natrhne zadok aj co sa tyka zvuku, prejavu aj jazdneho zazitku...