Nedeľa, 8. Januára 2017, 12:33
Nové Plug-In hybridy od BMW používajú 4-valcové benzínové motory 2.0l Twin Power Turbo. Sú označované novým spoločným názvom iPerformance. Šesťvalcové motory sa v nich nerobia, pretože odporujú filozofii znižovaniu emisií.
330e iPerformance (185kW/ 420Nm): 4-valcový benzínový motor 135kW (290Nm) + 65kW (250Nm) elektromotor eDrive, CO2 44-49 g/km, zrýchlenie 0-100km 6.1s, papier. spotreba 2,1l/km, hmotnosť 1.735kg, max. dojazd v čisto elektrickom režime 40km
740e iPerformance (240kW/ 500Nm): 4-valcový benzínový motor 190kW (400Nm) + 83kW (250Nm) elektromotor eDrive, CO2 45-51 g/km, zrýchlenie 0-100km 5.5s, papier. spotreba 2,2l/km, hmotnosť 1.975kg, max. dojazd v čisto elektrickom režime 48km
740Le xDrive iPerformance (240kW/ 500Nm): 4-valcový benzínový motor 190kW (400Nm) + 83kW (250Nm) elektromotor eDrive, CO2 49-56 g/km, zrýchlenie 0-100km 5.3s, papier. spotreba 2,2l/km, hmotnosť 2.075kg, max. dojazd v čisto elektrickom režime 45km
X5 xDrive40e iPerformance (230kW/ 45Nm): 4-valcový benzínový motor 180kW (350Nm) + 83kW (250Nm) elektromotor eDrive, CO2 77-78 g/km, zrýchlenie 0-100km 6.8s, papier. spotreba 3,4l/km, hmotnosť 2.305kg, max. dojazd v čisto elektrickom režime 30km