Lukas64 napísal:Vďaka za odpovede , Januar ak dáš kľuč do polohy 2 (pred štartom) a stlacis plynový pedál na podlahu počuješ ako servomotor toči? mne tam len čosi cukne akoby bol seknuty a v INPE mi nedokaze adaptovať na min a max polohu , preto mam podozrenie ci tam nieje pes zakopaný. Diag vypisovala : 0029E7 DME Fuel mixture adaptation air leak a0029E8 DME Mixture adpatation 2 leakage air , no ked som 3 tyzdne jazdil z odpojeným senzorom excentrického hriadeľa tak auto išlo super žiadna chyba okrem toho senzora nebola, cize ten únik vzduchu keby tam bol tak by vyhodil chybu vždy...
Pochybujem ze tie chyby co pises, maju nieco s VVT.
Jednoducho ak nemozes nastavit koncove polohy, mas v prdeli bud jednotku VVT, motor VVT alebo snimac VVT. Alebo pripadne kabelaz. Skus to napichnut na plnohodnotnu diagnostiku, nie na inpu.
Ved VVT sa nastavuje pri vypnutom motore, teda kalibracia VVT motora, takze co ma s tym spolocne nejaky falosny vzduch, ze nejde skalibrovat VVT?
Bola otazka aj vyssie.... VVT jednotka nie je s nicim nejako sparovana, staci ju vymenit. Musi mat samozrejme to iste cislo, alebo kompatibilne podla katalogu. Neviem ako u E46, ale u novsich napr E60 staci do nej pripadne flashnut novy sw. Teda ak by mala napriklad starsie cislo ako ta povodna, da sa to updatovat. Ale ako pisem, nie je nijako sparovana s DME alebo imobilizerom apd... Jednoduho plug and play.... ale samozrejme po vymene sa musi spravit ta kalibracia motora VVT, pripadne aj nastavenie minimalnej vole VVT,ale to sa robi asi len na novsich modeloch.