... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11997
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Pondelok, 17. Júla 2017, 17:32

Pilifo napísal:
I'm gonna call my first car "Budget" and make it so stanced that it won't be able to move so when someone sees it, he's gonna say: "Oh, look at his budget. It's so low!" :wink:

:D :D :D
tak toto som este nepocul :-D dobreeee

aj som sa chcel opytat, ze ci vobec ma nejaky zmysel hrat nejake hry a potom ist nazivo, ale teda asi to fakt nema zmysel.. jak aj jeremy ukazal na laguna seca..


bruno75 napísal:
Blesk :thumbup: konecne "zdravy nazor" na tie bruchoplazy :mrgreen:
tiez nevidim dovod (najma u nas) davat auto takto dole, podla mna to kazi image inak velmi peknych aut...
ja mam na E92 seriovy podvozok a aj tak trpim spolu s autom pri jazdeni po tom co sa u nas eufemisticky oznacuje za cesty...
pred tyzdnom som sa vratil z vyletu po AT a aj so zatvorenymi ocami by som uz par metrov za Bergom poznal, ze som spat na SK podla "uzasneho" stavu nasich ciest.... :(
BTW v AT ani v DE som na cestach nevidel ani polovicu takych "bruchoplazov" ako u nas a to teda maju ine cesty

dovod je prosty. vyzera to lepsie.
ja tiez niesom velmi zastanca tuck-ed setupu, viac sa mi paci flush, cize kolesa zarovno blatnika a to proste vzdy vyzera lepsie jak seria. a niezenie :-D preco by potom automobilky rokmi isli tak isto dolu? sak moja 4ka v pakete ma rovnake fugy jak 6ka po znizeni :-D a to je normalny trend, G30 v pakete na 20" skoro nema ziadne fugy uz medzi gumou a blatnikom..
ale nedokazem si naozaj predstavit jak mohol na tej zltej hentak jazdit NS :-O to museli byt iskry, minimalne na karuseli :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4114
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: F22 M235i

Pondelok, 17. Júla 2017, 19:41

Fuxxo má zmysel si trochu to nacvičiť na konzole, aspoň sa naučíš poradie kde je aká zákruta, jasné, že v reáli je to iné, ale vedieť, kde máš akú zákrutu není zlé, veď bežné sa dnes v motorizme trénuje na konzolách a trenažéroch. Na tréningu máš potom už viac času na ladenie bŕzd podvozku atď.. Jasné je to úplne iné ale pomôže
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Pondelok, 17. Júla 2017, 20:16

konzoly ti pomôžu len tak zľahka ,to už chce na toto poriadny simulátor.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11997
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Utorok, 18. Júla 2017, 08:49

no to som chcel napisat :-D ze trenuje sa, ale na trenazeroch za milion evri :-D
ale na pamat zakrut moze byt, aj ked tych 150 ci kolko ich tam je, si aj tak nezapamatas, ani ked sa tam 5krat povozis..
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Utorok, 18. Júla 2017, 08:58

ja som tam cvakol cca 15-17 kôl a niečo si už človek zapamätal,ale celú trať?? Ani náhodou.
Klobúk dole ked tam jazdila F1,to mi hlava nebere.
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: F22 M235i

Utorok, 18. Júla 2017, 10:39

NS sa hovori ze od 100kol vyssie mozes zacat uvazovat o rychlejsej jazde. Dovtedy je to cista nezodpovednost a casto to aj vidno ako to blbo konci ked niekto chce hned jazdit casy lebo uz to ma za sebou na par videach a na konzole
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Utorok, 18. Júla 2017, 11:23

hej to som uz niekde počul 100kôl a viac a co- to uz pamätáš.
Bol som ta s chlapcami ktorý tam uz majú nieco najazdené a zvezenie s nimi to bol celkom zážitok.
Pripadne rozbijem prasiatko a pojdem niekedy na taxíku Mercedes SLS GTR,ten co tam zvádzal ...
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4114
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: F22 M235i

Utorok, 18. Júla 2017, 16:48

15-17 kôl :shock: to si asi nedal za jeden deň či?

Ináč mne sa veľmi páči ako ide tento panko tam, asi by som sa mu tam zosral v aute :lol:

https://youtu.be/_XeEBfCunZo
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Streda, 19. Júla 2017, 21:19

piatok,sobota,nedela - najlepšie to bolo za dažda,to je doslovne peklo pre amatérov ako som ja :-)
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: F22 M235i

Streda, 19. Júla 2017, 23:29

speedfred: za NS a este za dazda mas tucny palec hore
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Štvrtok, 20. Júla 2017, 10:05

pistacik11 napísal:
15-17 kôl :shock: to si asi nedal za jeden deň či?

Ináč mne sa veľmi páči ako ide tento panko tam, asi by som sa mu tam zosral v aute :lol:

https://youtu.be/_XeEBfCunZo

Tak ten dobre tlačí na pílu v tej E36 :) Takú odvahu by som ja veru asi nemal v E36 by som sa bal že v prípade nehody stoho bude plechovka coca coly somnou :D
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Štvrtok, 20. Júla 2017, 10:43

takýto majstri volantu májú zvačša tie autá orámované a poriadne pneu, a len čumíš ako ťa stratia :-)
no pravda je ,že tam hodne áut z ringu odvážajú na podvale a kžadú chvíľku žltá vlajka / príp uzatvorená trať.
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Utorok, 25. Júla 2017, 08:26

nože skúsme čo-to podiskutovať k jednotke JB4.
Všade samé chvály na ňu,len ja by som rád aj nejaké poznatky od majiteľov ktorý to mali/majú a čo všetko to dokáže.
Cena,kde sa to kupovalo a pod.
Vopred ďakujem.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Utorok, 25. Júla 2017, 10:26

Nemám momentálne moc času tak v skratke, večer sa možem rozpísať viac. Prvá a základná vec je rozdiel medzi chip tuningom a JB4. Ked máš chip tak máš nové mapy priamo v RJ ECU motora. JB4 ale funguje tak že ti priamo v ECU nič nemeni, len podsúva ECU falošné hodnoty a tým vlastne docieluje zmeny mapy. Efekt to ma rovnaký. Ale mne príde asi lepšie ked su nahraté nové mapy priamo v ECU ale to je asi len moj dojem. (Preto som mal COOB na 335i to je niečo podobne ako JB4 ale nevyžaduje žiadnu inštalaciu a mení mapy priamo v ECU a rovnako sa dajú prepínať mapy ako na JB4, len COBB nepodoporuje tak vela aut ako JB4 nakolko ten sa nabúrava priamo do RJ motora a to je SW ovela zložitejšie). Tým že vlastne JB4 je len kus HW napojeny medzi motorom a RJ ECU tak v prípade reklamacie po jeho demontáži na aute nie su žiadne stopy a netreba sa potom vôbec obávať. Co je podstatná vec tak ako na COBB tak aj na JB4 (skorej ale na COBB) ak ti nebudú stačit základné mapy prípadne budeš mat individuálny tuning motora (iny IC, downpipe, výfuk, vstrekovače, E85, turbo atd..) tak na tieto vecičky robia rozny špičkovy svetovy tunery zakazkové mapy priamo pre tvoj setup aby si zo svojich komponentov vytlačil maximum výkonu. Týchto máp tam máš naraz niekolko a podla potreby možeš prepínat. Co je dalšia výhoda oproti chip tuningu kde na 1 mape jazdíš stále. Mne napr. COBB aj odblokoval maximálnu rýchlost. Dalej možeš cez to robit LOG motora počas jazdy a posielat to tunerom (napr do USA) ktory ti na dialku budu ladit motor, alebo mazat chyby, pripadne merat casy alebo sledovat aktualne hodnoty. Co sa týka ceny tak COBB stoji asi cez 1000€ po cle a pod a JB4 možno 700 neviem presne ale tak nejak cca pozri stránky výrobcov. Všetko sa to objednáva s USA alebo to kúpiš na eBay. Ked si zobereš že običajný chip stojí tak 600€ tak je JB4 alebo COBB mega vyhodny nakolko dokáže 10x viac vecí ako len chip v nejakej firme a pri predaji vozidla vieš JB4 predat za 70% nákupnej ceny tak že je ešte výhodnejší zatial čo pri chiptuningu už tie peniaze neuvidíš. Ako ja by som išiel na 235i do JB4 okamžite, pre mna osobne to auto nabere potom uplne iné grády a ta jazda a požitok je uplne inde. Hlvane v kombinacii s výfukom a downpipes. Ja by som chcel na další rok M4 + JB4 + downpipe + výfuk, 550k by mohlo stačit na vybláznenie :D
 
fritolko
Príspevky: 1322
Registrovaný: 7.10.2012
Auto: X3 E83
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: F22 M235i

Utorok, 25. Júla 2017, 12:46

Takže JB4 je vlastne troška sofistikovanejší Powerbox ? :D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 52 neregistrovaných