... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BRANOHC
Autor témy
Príspevky: 15
Registrovaný: 5.10.2009
Auto: E46
Kraj: Trnavský

Predné pružiny

Piatok, 23. Júna 2017, 02:25

Nazdar páni,mám menší problém a potrebujem poradiť:
Dal som auto do servisu meniť tlmiče a mechanik mi povedal že musím vymeniť aj struny,spoliehal som na to že má skúsenosťi a keď mi odovzdal auto tak so zistil že predok je vysielaný o cca 4cm na to povedal že to klesne..povedal som nech tam vráti pôvodne struny no tie už vyhodil..takže neviem aké tam boli pôvodne a podľa vin čísla tie namontované tam majú byť.. vyzerá to ako keby som bol stále naložený..
Nie som nejaký veľký odborník tak vás prosím o radu poprípade odporučiť niekoho kto mi to pomôže napraviť...som od Trnavy ..ďakujem..
 
Užívateľov profilový obrázok
19palec05
Príspevky: 545
Registrovaný: 31.3.2009
Auto: e46,320d touring
Kraj: Trnavský

Re: Predné pružiny

Piatok, 7. Júla 2017, 08:59

Ahoj, ako si to poriesil?
Ja mam na e46 tour tiez predok vyššie a zadok dost dole, mne ale skor vadi to ze je zadok nizko.
Moze pomoct vyske aj tlmic? Struny som menil lebo boli zlomene a dal som tam KYB ale aj.tak sa mi to zda nizko, na parkovisko idem cez dost obrubnik tak by som to rad dvihol, ďakujem za radu
 
Užívateľov profilový obrázok
janest
Príspevky: 675
Registrovaný: 9.5.2010
Auto: E 46 318i Touring
Kraj: Prešovský

Re: Predné pružiny

Pondelok, 10. Júla 2017, 16:20

Pružné podložky diel č.18 a č.15
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/Europe/318i-M43/L-N/jul1999/browse/rear_axle/rear_spring_strut_mounting_parts/
Okrem iného som sa stretol s pružinami čo majú priemer drôtu rovnaký a aj s takými kde sa priemer mení , na začiatku návinu je drôt tenší v strede silnejší a opäť sa stenčuje to záleži od výrobcu lebo dnes to vyrába kde kto.