... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Adamko53
Autor témy
Príspevky: 1
Registrovaný: 19.4.2017
Auto: Bmw e46
Kraj: Košický

Strata vykonu bmw

Streda, 19. Apríla 2017, 18:35

Caute šraci mam problem zo svojim bmw e46 100kw riesim to uz cez mesiac v nizsich otačkach to je do 3000ot/m auto ako keby tahalo bez turba alebo spodlo do nudzoveho rezimu od 3000ot/min auto ma plny tah vymenil som cely podtlak auta od vakuovej pumpy az po podtlakovu banku turba ano bol chybny snimac n75 tak uz som to radsej vymenil vsetko napichol som ho na diagnostiku a ukazalo mi snimac vysokeho tlaku ktory je na vp44 cerpadle chcem sa len spytat moze to byt vazne sposobene tym alebo je to nieco ine? Staci ho len pricistit alebo dodava uz zle hodnoty ? Vopred dakujem som uz vazne zufaly
 
lacos31
Príspevky: 337
Registrovaný: 5.2.2009
Auto: E36 325TDS
Kraj: Banskobystrický

Re: Strata vykonu bmw

Piatok, 21. Apríla 2017, 06:09

Snimac vysokeho tlaku na vp44 to je co?
 
Užívateľov profilový obrázok
Iwe_sko
Príspevky: 522
Registrovaný: 19.9.2015
Auto: Bmw E46 320d
Kraj: Banskobystrický

Re: Strata vykonu bmw

Piatok, 21. Apríla 2017, 07:59

Mohol by si dať znenie tej chyby presne ako ju ukázalo na diagnostike ak to máš? Myslel som si že takáto chyba sa dá určiť len po špeciálnom zdiagnostikovaní samotného čerpadla. Ale ak sa pokazil naozaj regulátor tlaku v čerpadle s tým v garáži nič neurobíš. Ale keď ti to takto blbo ťahá skús len ako pokus, kúpiť v nejakej elektro predajni so súčiastkami 2 diódy bav21 (5 centov za kus)sériovo ich spoj a vlož v priepustnom smere medzi posledné dva pini v konektore od váhy vzduchu. Tj referenčných 5v-->-- výstup signálu. Takto sa dá oklamať vadná váha vzduchu ak nemáš funkčnú na skúšku. Prevez sa a porovnaj
 
MartinB bmw
Príspevky: 1
Registrovaný: 10.5.2017
Auto: BMW E46 320d
Kraj: Prešovský

Re: Strata vykonu bmw

Streda, 10. Mája 2017, 22:32

Nazdar, mám BMW E46 320d a mám pocit, že by auto malo mať viac výkonu, pri 5 a 6 stupni ako keby strácam výkon akonáhle prekročím 3000 RPM na mojej malej diagnostike mi ukázalo chybu P0102 (Mass or volume air flow circuit low input). Dal som to aj na normálnu diagnostiku, tam neukázalo nič a teda neviem čo s tým je, mám zaslepené EGR (to už bolo keď som auto kúpil) Rozmýšlal som, že skúsim prejsť všetky hadice do intercooleru, či to niekde nefučí a podobne. Ak máte skúsenosť pls poraďte. Diky

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných