Piatok, 31. Marca 2017, 20:06
Pani, prispejem svojimi informaciami k tejto teme :-)
Co sa tyka hydromenica, mozu tam byt dve opotrebenia. Prva je preklz premostovacej spojky ci ako sa to vola a druha je netesnost, alebo opotrebovanie tesneni, ked menic uz nedokaze udrzat tlak oleja.
Spojka, pokial uz rucicka bezne nekolise pri ustalenej jazde na tempomate, sa da otestovat napr tak, ze idete miernym stupanim rychlostotu cca 100 km/h na tempomate, vtedy by tam mala byt zaradena 5tka a sledovat, ci rucicka otackomera zakyve.
Co sa tyka tesnosti hydromenica, tak zastavit v miernom kopci a stlacit brzdu na dobu, aby sa hillholder odblokoval a auto by nemalo klesnut dole, ale hydromenic by ho mal udrzat na mieste, alebo sa malo mierne posuvat dopredu. Taktiez napr ist po dialnici na tempomate a stlacit jemne brzdu aby sa vypol tempomat. Otacky by mali poklesnut o cca 50-100 otacok, menic to musi vediet ustalit ...
Tiez sa stava, ze pri rozbehu sa auto rozvibruje, casto to ide od menica. Ak sa dlho jazdi na preklzovaciu spojku, postupne sa vyderu supatka, ide to od 6tky smerom k jednotke ...
Ak je velky preklz, tak uz sa zapisu chyby.