Sobota, 4. Marca 2017, 13:34
Zdravim vospolok,
dnes som vymenil, skrtiacu klapku, lebo bola zaseknuta - ta ktora je zodpovedna za hasenie motora a za regeneraciu dpf,
vsetko som pripojil naspat a kedze som aj cistil EGRko ked som to mal otvorene pri prvom starte len trosku ''zakuckal'' kedze tam bol este zvysok toho cistiaceho prostriedku(ten moze ist kludne aj do spalovacieho traktu, kedze to bol cistic egr - pouzival som ho aj ne E39 a prvy start bol vzdy po cisteni taky necisty a po naskoceni uz vsetko islo ako malo). Takisot som precistil vsetky kontakty - snimacu tlaku, vahy vzduchu a tlaku na raily.
Druhy start som skusal a uz ani netocilo, stlacim Start a nic sa nedeje. Chyba na DDE po vymazani uz nie je ziadna - pred tym bola riadenie skrtiacej klapky, lebo bolo pokazene.
Neviete niekto, preco vobec netoci? Skusal som uz aj pripojit inu baterku, nepomohlo. Auto sa chova, ako by nemalo stavu, ale aj cez DIS preslo vsetkymi testami. Na module CAS nie je tiez ziadna chyba a skusal som aj iny kluc. Skusal som startovat aj bez zapojeneho snimacu tlaku, alebo vahy vzduchu, alebo samotnej skrtiacej klapky. Motor vobec netoci. Prosim o radu.
Dakujem
Alles unter 6 Zylinder ist assi!
BMW E65 (730d) /285PS, 656NM/ >EX BMW E53 4.4i(s) >EX BMW E38 740iA >EX BMW E46 330iA >EX Opel Corsa GSi