Piatok, 17. Februára 2017, 09:22
Podla toho co som nasiel na nete, tak po dlhsej necinnosti by mala ist tahsie, teda ak nastartujes rano tak by malo byt znatelne pocut ventilator a po chvili ma stichnut, tak to robi aj mne.
A potom sa aktivuje uz iba vplyvom tepla, asi tak ako pisal jararak, je tam nejaky bimetalovy pruzok ktory otovori vnutorny rezervoar s olejom a ten potom plni ucel spojky.
A vrtula sa bude tocit stale, ale nebude mat take otacky ako motor a ani moment, takze preto ju vies zastavit aj rukou.
Ak by si chcel overit funkcnost tak asi najjednoduchsie by bolo fukat teplovzdusnou na stred vrtule aby sa zahrialo teleso viscospojky.
Kebyze vyberies vrtulu tak z prednej strany je vidno ten bimetalovy pruzok, popripade si vygoogli obrazky.
BMW E39 525d |
BMW E39 540it 6q |
Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC |
JEEP Cherokee XJ 4.0 |
Mercedes Benz S204 200CDI