tak a zase sme u znaciek jednotlivych predajcov paliva....

hlavne, ze kazda debata o tom, kde tankovat (ktora znacka je naj...) konci konstatovanim, ze aj tak vsetci beru paliva od Slovnaftu a teda rozdiel moze byt len v aditivach, ktore pridavaju do "premium" paliv...

ja tankujem na 90% u skeble (uz treti BMW naftak v poradi - M57D30, M57TÜ2D30 a N57D30O1) a zatial sa este ziadny motor ani cerpadla "nestazovali" (klopem pre istotu), do 2020 mam auto v zaruke, takze uplne nestresujem, ale aj tak by som to nechcel privolat....
takze ako to teda je? su obycajne (ne-aditovovane) nafty na SK az tak rozdielne? niekde som cital, ze nafta z ruskej ropy je vraj akasi "suchsia" (menej mastna?) a to vraj tym cerpadlam nerobi dobre... ale ved z ruskej ropy robi aj Schwechat, ci...
som z toho volajaky zmateny....

ked sme uz pri palivach a aditivach, dovolim si OT, ktory vobec s naftou nesuvisi: co si myslite o aditivovanych benzinoch, ked niekto chce krmit auto vysokooktanovym benzinom (98+), inu moznost ako aditivovane "premium" benziny ani nema....? benzinak mam na zabavu a nenajazdim na nom tolko, aby som musel rozmyslat, cim ho "krmit", chcem mu dat to najlepsie... lenze co to je to najlepsie...?!
