Ahoj,
otvorim tuto 1 000 000 obohratu temu, no dnes som mal s mojim mechanikom debatu o aditivach a vacsinou som tu nasiel vlakna 5 a viac rokov stare. Odvtedy cas aj kvalita paliv pokrocila.
Je mi jasne, ze sa nezhodneme, pretoze pravdu o ucinnosti/skodlivosti asi nik nepozna. Zaujima ma len, ako ste na tom a aky mate na to nazor.
Rovnako je mi jasne, ze z 90% tu budu prispievat ludia co maju turbo-dehet.
Otazky su jednoduche:
1. Nafta/benzin ?
2. Aditivujete alebo ficite len na cistu naftu/benzin, alebo premiovu naftu/benzin? (pod cistou myslim cerpacky ako Benzina, OMV, Shell a nie no names)
3. Ak aditivum, tak len v zime alebo aj v lete?
4. Ak aditivum aka znacka?
5. Adtivum na kazdu nadrz alebo len obcas?
6. Myslite ze aditivum ma len pozitivne ucinky, alebo aj negativne ktore sa samozrejme tlakom marketingu zamlcia? Zaujima ma hlavne spojitost s
Common rail.7. Ak aditivum vobec nie, zaujima ma preco.
Mimo ine co hovorite na rozne cistice vstrekov a palivoveho systemu? Ako napriklad STP cistic vstrekov a pod. Myslite, ze to pomoze alebo prave naopak?
V mojom pripade pridavam v zime VIF do kazdej nadrze a najblizsiu dlhsiu cestu planujem na celu nadrz naliat STP cistic vstrekov (len tak preventivne). Docital som sa samozrejme samu chvalu jak na VIF, tak na ten pripravok od STP. Preto ma zaujimaju skusenosti autickarov

.
Na konci leta som zacal pridavat do kazdej nadrze VIF letny, no uvazujem, ze to v lete obmedzim len na kazdu 2-3 nadrz. Predsa len, nemoze mat vsetko len klady a netreba to prehanat. Aspon mi to tak sedliackym rozumom pride.