... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

mmracing.sk
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2723
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Nedeľa, 30. Októbra 2016, 09:33

tvaroh ano sme traja kamarati s rovnakymi 3ks M3 v modrej
Dnes uz je jasne ze M240i neprisla ani o oil cooler ani o naduchy na brzdy a "neziskala" ine designove ci ine "vylepsenia" okrem B58 motra ktory sa zatial tiez neukazuje ako spatny. Tak ci tak vdaka tomu ze BMW nevedelo nase pochybnosti niekolko tyzdnov rozptylit a otazky zodpovedat sme sice siahli hlbsie do vrecka, ale som za to v konecnom dosledku velmi rad. Ako hovorime "vsetko je ako ma byt"
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11974
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: M235i

Nedeľa, 30. Októbra 2016, 13:25

kokos traja mate M3 v modrej? :-D :-D :-D odpadnem.. tak potom to neni take jasne, ze ked uvidim take auto s blavackymi spz tak si to ty :-) este to mozu byt dvaja dalsi :-D
myslim si ze ste siahli velice dobre do vrecka, a kus hentakeho auta je proste uzasny zazitok uz len kazdy den do toho sadat a startovat to.. este stale zavidim :-D :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2723
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Utorok, 10. Januára 2017, 18:28

dnes som mal moznost s odstupom casu skusit M240i (zadokolka nie xDrive) automat:

Skusal som s tym trochu bokom a nechce sa tomu zdalaka ako M3.
Je to hluchejsie na plyn aj na volant ako M3. Vo vysledku s M3 nasadim obluk okolo obrubnika uz v najazde len jemnym plynom bez rozhadzovania volantom.
M240i sa tak nechce a utrhne sa az v polke obluka, kde ked sa plyn podrzi zacne zrazu tocit viac jedno koleso.
Z mojho pohladu sa ta M240i horsie davkuje plynom. Urcitou vyhodou moze byt ze ked sa to prezenie s plynom tak to menej kope

Podotykam ze adhezne podmienky boli skor "smyklave" takze staci maly plyn a netrpia teraz ani pneu ani diferak
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: M235i

Streda, 11. Januára 2017, 09:31

240i mala špéru,či otvorený diff ? tak predsa emko je emko
na jednom valníku so zadným pohonom mám LSD diferák a teraz na snehu je s prázdnym autom je vačšia sranda ako s M235
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2723
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Streda, 11. Januára 2017, 10:33

seriove auto, takze otvoreny dif. Ta spera je tam nutnost
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: M235i

Streda, 11. Januára 2017, 11:22

no asi budem musieť rozšíriť nákladovú položku :-))
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2723
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Streda, 11. Januára 2017, 11:36

urcite a ani nespekuluj nad inym ako priamo od BMW ten M-Performance.
Nie je lacny ale je to original lamelovy dif od Drexler co je spicka. Zistoval som ho aj samostatne (ked som mal este objednanu M235i) a rozdiel v cene je zanedbatelny s ohladom na to ze ten od BMW je uz aj s obalom, a teda tovarenskym vymedzenim vole a co najdolezitejsie nepada ti zaruka na dif. Ak by si si to totiz dal menit do povodneho obalu difu s tym ze si kupis len svor od Drexler, tak ti zaruka na dif a diely okolo pada. Navyse ti seriovy dif ostane komplet s obalom a Mozes sa kedykolvek rozhodnut to prehodit kus za kus naspat.
Naposledy upravil/-a blesk v Utorok, 17. Januára 2017, 22:18, upravené celkom 1 krát.
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: M235i

Streda, 11. Januára 2017, 11:48

oukej,vďaka za rady.
začnem to asi riešiť niekedy na jar.
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: M235i

Utorok, 17. Januára 2017, 21:54

Tak som co-to počítal o špérach a :
lamelový je náročnejší na údržbu + vhodnejší na driftovanie a podobne veci
šnekový je lepší na denné použitie,ale nemá údajne taký jemný nástup ako lamelák,lacnejší.
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2723
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Utorok, 17. Januára 2017, 22:16

nespekuluj: jedine riesenie je M-Performance teda Drexler v OEM BMW obale difu s tovarensky vymedzenymi volami a patricnou funkcnostou
Vsetky diferaky s obmedzenou svornostou co mali starsie BMW boli lamelove. Snekove, ci viskozne su len siditka
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Pondelok, 30. Januára 2017, 12:45

napriek tomu, ze som cakal ze M3 je 100x lepsia ako m240i som trosku sklamany z tvojich dojmov ze ma o dost horsie riadenie, aj ze sa jej moc nechce ist bokom
inak 240i a 235i som pocul ze je dost rozdiel v tom ze 235i vraj ide lepsie v otackach nad 5000, tiez zvuk je tam iny to pocut aj vo videach, m240i ma tusim tichsi aj vyfuk kvoli normam eu, samozrejme ma nizsiu spotrebu

inak celkom ma zaujalo ze ked mas USA verziu hot climate version tak mas silnejsi chladic motora, mas napr otvorene nasavania tam kde ma EU verzia tie strieborne listy v prednom narazniku cize lepsie chladis prevodovku, motor and intercooler -> inak tie mriezky sa daju dokupit a vymenit !

na druhej strane zas som pozeral ze nori maju cold climate version, kde je vraj lepsie urobene prihrievanie motora a rychlejsie sa zohreje v zime + vyhrievane trysky ostrekovacov :)
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2723
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Utorok, 31. Januára 2017, 12:30

ono si to treba skusit asi na vlastnej kozi lebo pre niekoho kto to porovnava z pohladu ceny/vykon ci z pohladu toho ze vobec s nicim neporovnava to vobec nie je spatne auto, naopak. Len to ako o tychto autach pisu novinari casto dava zmeteny obraz o realite. (vacsina fici teraz na vlne ze stare je dobre a to ze M3 a M4 je tazko ovladatelne a ze by si vybrali skor M235/240i alebo 440i - po mojej skusenosti a mojimi preferenciami - ani nahodou a som rad ze to vyslo ako vyslo)
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: M235i

Utorok, 31. Januára 2017, 21:34

síce som na "emku" nejazdil, ale po presedlaní z obyč áut do 235i sa mi zdá ostrejšie riadenie,lebo ho musím akoby furt naháňať po dialnici z prava do ľava (pripomenulo mi to jazdy s E30)
záleží na čo chceš 2er používať funny/daily
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2723
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Utorok, 31. Januára 2017, 22:27

M235i ma v zaklade adaptivne sportove riadenie ktore je podla mna o nieco lepsie ako bezne v BMW. Ale stale je to asi jedna z veci na ktorej by mohli na sucastnych BMW viac zapracovat - aby mali viac spatnej vazby a u sportovo ladenych modelov aby bolo riadenie priamejsie a rychlejsie s kratsim prevodom. U M3/M4 sa im vcelku viac v tomto smere podarilo.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných