Piatok, 17. Júna 2016, 14:08
Ahojte, mam takyto problem.
pred casom (zaciatkom roka) sa mi za toho boha nechcel nikdy ani pri dlhej jazde zohriat motor na 90°C ale len tak do stvrtiny. Problem bol vyrieseny vymenou termostatu za novy a senzorom teploty chladiacej kvapaliny, kedze tento tiez neukazoval korektne a rucicka lietala hore dole. Auticko po tomto slo 2 mesiace ako nove. Potom sa vsak zrazu zacalo prehrievat a to uplne do cervenych hodnot po par minutach jazdy. V ramci hladania pricin bola vymenena vodna pumpa, kedze vraj preklzovala, nasledne zrovnane hlavy valcov a pod jednou vymenene tesnenie, nastavene trisky a neviem co este. Motor uz ide normalne, nic z neho nevyteka, akurat, nezopina ventilator na chladici a tak pri istych teplotach vonkajsich (ako su napr teraz) sa motor zacne prehrievat. (auto nejazdim vobec, v garazi je).
No a mojou otazkou je, cim to moze byt, ze sa ventilator nezopne (ani pri klime, ani pri vyssej teplote). Po odpojeni toho kabla z neho a spojeni drotom na kratko sa normalne toci ostosest. Tak mechanik usudil ze je problem v tom diely co sa skrutkuje do chladica a napaja sa do neho tento kabel s konektorom (ako sa ten diel vola netusim, ale ma cislo 61318376440). Bol kupeny novy, vymeneny a problem nezmizol a ventilator aj tak nezapina a auto nechladi.
Nemate niekto skusenost ze co moze byt za problem? Lebo podla vsetkeho toto je uz posledna vec aby mohol moj bavoracik ktoreho mam uz skoro 9 rokov spokojne jazdit.
Dakujem za rady
BMW 316i Compact, e36, 97 rok