... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

mmracing.sk
 
napupnicka
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 5.8.2015
Auto: E90
Kraj: Nitriansky

problém s kúrením

Piatok, 2. Decembra 2016, 14:40

Zdravím,
mala som problém s ventilátorom ktorý mi pískal a hučal spod prístrojovej dosky, tak som zašla za mechanikom. Klasicky ho vytiahol z vnútra auta z podprístrojovky na strane spolujazdca. Premazal čo bolo treba a s týmto viac problém nebol, ale keď som sadla do auta a chcela vypeckovať kúrenie resp. silu fúkania nastal problém. O žiadnej regulácii nemožno hovoriť, pretože akokoľvek som pridala intenzitu tak fúkal rovnako. Pozn. mám automatickú klimatizáciu, nastavenia som pozerala aj cez menu a aj tak sa hrala s intenzitou a bez zmeny. Následne sa kontrolovalo či sa ventilátor točí a točí sa, bolo mi povedané že mi odišiel regulátor ktorý je pod ventilátorom. Mne to ale nejde do hlavy, keď mi ventilátor hučal, intenzitu fúkania šlo nastaviť, problém nastal až po premastení ventilátora a ďalšia vec, z predných výduchov ide vzduch len mierne ( charakterizovala by som to za neporuchových podmienok na druhej paličke) ale výduch ktorý je pod latkovou opierkou smerom ku zadným sedadlám fúka tak ako má. Keď pridávam intenzitu reaguje adekvátne. Nevie náhodou niekto kde by mohol byť problém?

Vďaka za pomoc :)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12261
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: problém s kúrením

Sobota, 3. Decembra 2016, 10:49

Ak ventilator piskal,tak je to znamka ze je na odchode....ak tam neposahal nic ine,tak to bude tym....tie ventilatory odchadzaju pomerne casto,vymenit a pojde ako ma a az potom naozaj uvidis ako ma fukat naplno:-))
Prílohy
IMG_3670.JPG
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok