... všetko o BMW ...
petersamer napísal:no nabehane ma 280 000, ale motor ide krásne, vanosy su ok, doteraz nebol žiaden problém zo dňa na deň. olej nepapá. on ma problém len ráno naštartovať. keď chytí tak potom už druhý tretí ... krát chytí bez problémov.Ahoj na diag ti ukazovali data ? .takže máš motor M62B44
tie motory maju problem s pretokom vzduchu v sacom potrubi . ako vaha vzduchu ,snimač polohy škrtiacej klapky.
dalej ako je na tom motor ti nernči ak hrnči tak rozvodova retaz hlavne lišty a napinak + vanos? aky zvuk ma ? nepapa ti olej ? .ako je na tom vanos ? ak ti papa olej tak CCV ventilacia kluveho hraidela, v horšom pripade je to s gufera ventilou kolko ma auto nabehane ? ak máš 200 000 alebo viac tak problem bude v tých guferach a retaz napinaku ..ale nieje to na 100%
ViktorDDD napísal:nooo, je pravda, že som behal pár dni s málo benzínom, ale len pri štart potom plyn. Je možné, že to potiahlo nejaký bordel z nádrže alebo tak. Uvidím , dal som to do druhého servisu, tak uvidím čo povedia. Ale Ďakujem za odpovede.peter: keby mal rozsypane rozvody tak o tom by snad vedel, a len pre info, pri -3 s rozpadnutymi listami som nastartoval na brnk
MK111: sviecky netreba special na plyn, tento motor si najlepsie rozumie s origo, ci benzin ci plyn, takze NGK BKR6EQUP
mozno mas problem s tlakom paliva, nejazdil si dlhsie s nizkym stavom benzinu v nadrzi? vtedy sa moze chytit cerpadlo a potom nedava dostatocny tlak, alebo zababrany palivovy filter
a urcite diagnostiku, moze byt problem aj v niektorom cidle, a je ich tam pozehnane