Pondelok, 15. Augusta 2016, 08:23
N57D30B 2011 má hlavný náčelník vo firme od nova. O auto sa stará asi tak, že čo vypíše Idrive to robí. Pri cca90t výmena polomotora v záruke, vravel že nemalo výkon dal do Atopalace a basta, nedostal náhradné vozidlo a mal ho tam cca 2mesiace. Pri 190t v pal systéme piliny, komplet výmena pal.systému aj s nádržou cca 7,5t €myslím. Pri 210t km remenica. Teraz má cca 245t a tieklo turbo, očistili v servise aby behal 1000km a potom skontrolujú, až mu vypísalo kontrolku motora, núdzový výkon a bude výmena turba (že iba 1ného mu povedali cca 2t €). Okrem toho 2x zadné LED svetlo sa menilo. Xenónové výbojky sa menili pri 190tkm a okolo 200t sa pretesňoval zadný dif. A teraz to možno prečo, kto poznal v ZA pumpu 3H tak keď bol v ZA tak vždy natankoval, inak bežne Jurki, Metro a Gas v BA. Inak mu to jazdilo bez problému.
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex