... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
axyd
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 27.2.2010
Auto: BMW 525d Touring
Kraj: Bratislavský

Repas serva

Utorok, 9. Augusta 2016, 16:45

Čaute.chcel by som sa spýtať. Dal som zrepasovať servo riadenie z AFS na e61 a po namontovanie z novými tyčkami a čapmi mi ide ťažko volant a po čase mi vyhodí chybu active stering failure .a volant sa trošku odkloni do prava. Už neviem kde môže byť chyba.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Repas serva

Štvrtok, 11. Augusta 2016, 19:26

Geometriu ta asi nenapadlo spravit, ze ano?
 
Užívateľov profilový obrázok
axyd
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 27.2.2010
Auto: BMW 525d Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Repas serva

Štvrtok, 11. Augusta 2016, 19:31

Jasne ze je urobená
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Repas serva

Sobota, 13. Augusta 2016, 17:41

Kto ti robil repas?
 
Užívateľov profilový obrázok
axyd
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 27.2.2010
Auto: BMW 525d Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Repas serva

Nedeľa, 14. Augusta 2016, 20:28

Pst Presov
 
Užívateľov profilový obrázok
aquadigio
Príspevky: 470
Registrovaný: 23.3.2014
Kraj: Nitriansky

Re: Repas serva

Nedeľa, 14. Augusta 2016, 22:43

Repasovali aj hreben ci len vymenili manzety a pretesnili ?
 
Užívateľov profilový obrázok
axyd
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 27.2.2010
Auto: BMW 525d Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Repas serva

Pondelok, 15. Augusta 2016, 12:13

Neviem čo tam urobili ale malo vôľu a pukalo pri toceni. Netieklo.To už teraz nerobí. Ale keď naštartujem ide len potom po rozbehu stuhne a už nezmäkne.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Repas serva

Utorok, 16. Augusta 2016, 00:02

a geometriu ti robil kto? zatazovali vozidlo? lebo u bmw sa robi geometria pri zatazeni. Aktivne riadenie sa musi nastavit samo po takom zasahu, ake je geometria spravna. Ak je naprd, robi to presne to co popisujes. No a este najdolezitejsia vec - diagnostika by samozrejme povedala o tom viac, v com je problem.
 
Užívateľov profilový obrázok
axyd
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 27.2.2010
Auto: BMW 525d Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Repas serva

Utorok, 16. Augusta 2016, 09:50

Volali mi z pst že tam treba nakalibrovat snímače.ale bol som v bmw na diagnostike a tam mi nič také nehovorili
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Repas serva

Utorok, 16. Augusta 2016, 14:33

tak nieco to tam muselo napisat na bmw diagnostike
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Repas serva

Utorok, 16. Augusta 2016, 23:00

Active Steering
Functional description, see BMW Technology:
TIS -> Document -> SI Technology -> 32 01 03001
Diagnosis instructions
Commissioning/adjustment of the active steering is necessary during or after the following work:
  • axle adjustments
  • work on the steering column
  • after replacing or programming the active steering control unit
  • after replacing or programming the steering column switch (SZL): E60/61/63/64
  • after replacing the steering column switching centre (SZL): E90/91, E87
  • after replacing or programming the Dynamic Stability Control (DSC)
  • on calibration of the steering-angle sensor
  • after replacing the steering gear
Here, select the service function Commissioning/Adjusting active steering and work through it (automated operation).
The function can be found at the following path:
Service functions/Chassis/Active steering
Angular range of the cumulative steering angle sensor
The steering movements permit the following angular ranges of the total steering angle:
E60/61: +/- 506 degrees
E63/E64: +/- 526 degrees
With increased steering momentum, the total steering angle can be slightly enlarged. If the vehicle is on the ground with the engine running (full power-assisted steering), the angular range at normal steering momentum for the E60/61 is approx. +/- 500 degrees.
General information
The power supply of the vehicle was interrupted by disconnecting the battery or deactivating the battery main switch.
Procedure for activating the active steering without the BMW diagnosis system.
  • Connect the battery or activate the battery main switch
  • Start the engine. The following Check Control message appears: active steering inactive
  • Move the steering wheel once to the left-hand limit position and once to the right-hand limit position (alternatively, the vehicle can be driven at approx. 30 - 40 kph)
  • Switch off the engine, switch off terminal 15
  • Start the engine; the active steering is now once again fully functional
The fault code memory of the active steering control unit must be deleted, as at least one fault code memory entry is still present. This fault code memory entry is caused by the invalid message regarding the driver steering angle after the first engine start.
 
Užívateľov profilový obrázok
Spojler
Príspevky: 67
Registrovaný: 28.1.2013
Kraj: Bratislavský

Re: Repas serva

Streda, 17. Augusta 2016, 12:47

si si isty ze ti nic take nehovorili? ja co viem tak su to normlne postupy, ze pri zatazeni
 
Užívateľov profilový obrázok
axyd
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 27.2.2010
Auto: BMW 525d Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Repas serva

Streda, 17. Augusta 2016, 15:41

Napísalo chybu code 6141

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných