hugo to skusal u mna na toure. nato ze to bol skoro 2t vaziacaci kombik sa to spravalo ako motokara. az po namontovani stabikov som dosiel nato, co vydrzi guma v zatacke a zacal som objavovat nove hranice. pk baba nebola na moje gusto este miesto, kde by som blbol, ale zatacku ktoru som poznal dennodennym prejazdom som si velmi skusil - konkretne zjazd z Viedenskej cesty-Einsteinova smerom od Incheby. rekord mam 85km/h kedy uz zasiahlo dsc a jemne ma zrovnalo, pred eibachami som tam jazdil tak 65 max, lebo sa to uz naklanalo.x5to da pri tych 60 este do poriadku, voyager jazdim nieco okolo 50. vyhoda je ta, ze predny stabik sa da este nastavit, cim vies nastavit viac pretacave alebo nedotacave chovanie, popravde, neviem ktoru variantu som mal nastavenu ja, ale sedelo mi to :). nevyhoda - auto tak troska zacalo odskakovat na nerovnostiach, nevravim, ze velmi, ale ak clovek auto pozna 6 rokov, vie ako sa sprava a stalo sa troska tuhsim, cize aj ked clovek zobrat jamu PP kolesom, neostalo to len na pp kolese, ale zatriaslo uz celym autom jemne. volant ide tuhsie a na viac ho taha na stred ak sa clovek vracia zo zatacky, naopak, na zmienenj jame to volantom o nieco viac skubne. proste je nutne to drzat pevnejsie jednou rukou, druhy den som mal svalovku ked som to jazdil. zene to vadilo (ale spet to uz tiez nechcela
)