Streda, 22. Júna 2016, 00:05
Najvacsia sranda bude, ze take vozidlo, ze 740LPG z rokov 2002-2004 ani neexistuje. Druha sranda bude, ze ten komentar o nachystani 2-3k si sice mozme odpustit, no otazne je ze ci ich auto odpusti tebe. Ked dovezies nejaku 12-14 rocnu hajtru, myslis ze sa bude lesknut ako z tovarne a bude aj v takom stave?
Mas asi na mysli vozidlo E65, tie z tych rokov su s motorom N62 , oznacenie je 745i.
Takze o motore N62 si najdes informacii pozehnane. Udrzba takeho motora rozhodne stoji v tisickach eur. Ber to ako radu od cloveka co taky motor mal a zrovna s nim nemal az take velke problemy. Hlavne sa ( a u auta s plynom to plati asi trojnasobne ) zameraj na stav ventilovych semeringov a spotrebu oleja, dymivost, chod valvetroniku, to, ci uz niekto na tom motore robil tzv "o-kruzok", ako tesni vakuova pumpa, stav alternatora... je tam toho hodne. A tie veci odchadzaju este pred 200.000km. Pozor na automat - musi radit ako po masle, bez nejakeho trhnutia, kopnutia atd atd... inac ta caka draha oprava.
Je to vskutku vyborny motor, ale nie lacny na urdzbu. A E65 tiez neni lacna sama o sebe co sa udrzby tyka. Inac je to aj celkom usporny motor vzhladom na svoje proporcie. Hlavne na dlhsie trasy si az tak vela zasa nechlipne. Ja by som sa na plyn vysral. A ked sa s tym chces terigat po meste, tam je spotreba vysoka, ale toto auto nie je do mesta. Plyn ta nezachrani, ani v investiciach ani v nicom inom. Pokial na nom nespravis aspon 50-60tkm rocne, je to zbytocnost.