... všetko o BMW ...

Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL

bmwtt.sk
 
lopo123
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 16.6.2016
Kraj: Trenčiansky

Skúsenosti s BMW 7 LPG

Štvrtok, 16. Júna 2016, 19:35

čaute chalani  zvažujem kúpu BNW 740LPG ročník 2002-2004 rád by som počul vaše skúsenosti (komentáre typu to je drahý servis nachystaj si 2-3k  .... také  si prosím odpudte ), zaujímali by ma skôr vaše skúsenosti hlavne s LPG  poprípade čo treba vymeniť keď sa kúpi lebo pozerám ich Nemecku nájazdy sú "že vraj 200 000km a podobné ale tak myslím že nieje reálne ale to je jedno" za každý užitočný názor skúsenosť s konkrétnym typom motora vopred ďakujem 
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6547
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Skúsenosti s BMW 7 LPG

Streda, 22. Júna 2016, 00:05

Najvacsia sranda bude, ze take vozidlo, ze 740LPG z rokov 2002-2004 ani neexistuje.  Druha sranda bude, ze ten komentar o nachystani 2-3k si sice mozme odpustit, no otazne je ze ci ich auto odpusti tebe. Ked dovezies nejaku 12-14 rocnu hajtru, myslis ze sa bude lesknut ako z tovarne a bude aj v takom stave?
Mas asi na mysli vozidlo E65, tie z tych rokov su s motorom N62 , oznacenie je 745i.
Takze o motore N62 si najdes informacii pozehnane. Udrzba takeho motora rozhodne stoji v tisickach eur. Ber to ako radu od cloveka co taky motor mal a zrovna s nim nemal az take velke problemy.  Hlavne sa ( a u auta s plynom to plati asi trojnasobne ) zameraj na stav ventilovych semeringov a spotrebu oleja, dymivost, chod valvetroniku, to, ci uz niekto na tom motore robil tzv "o-kruzok", ako tesni vakuova pumpa, stav alternatora... je tam toho hodne. A tie veci odchadzaju este pred 200.000km. Pozor na automat - musi radit ako po masle, bez nejakeho trhnutia, kopnutia atd atd...  inac ta caka draha oprava.
Je to vskutku vyborny motor, ale nie lacny na urdzbu. A E65 tiez neni lacna sama o sebe co sa udrzby tyka. Inac je to aj celkom usporny motor vzhladom na svoje proporcie. Hlavne na dlhsie trasy si az tak vela zasa nechlipne. Ja by som sa na plyn vysral. A ked sa s tym chces terigat po meste, tam je spotreba vysoka, ale toto auto nie je do mesta. Plyn ta nezachrani, ani v investiciach ani v nicom inom. Pokial na nom nespravis aspon 50-60tkm rocne, je to zbytocnost. 
 
Steelstorn
Príspevky: 14
Registrovaný: 21.10.2013
Kraj: Trenčiansky

Re: Skúsenosti s BMW 7 LPG

Sobota, 25. Júna 2016, 23:08

simeringy pri kúpe spoznáš a môžu a nemusia ťa stretnúť za tie km čo najazdíš, takisto aj O krúžok, ten nespoznáš ale tiež ťa nemusí čakať. Závisí od šťastia. Inak to neni žiadna pálka za údržbu oproti iným autám ako 5er, A6, A4, a pod. klasická údržba E65 neni nič hrozné, dokonca na servis je lacnejšia E65 ako E60, automat je taký istý ako všade inde, ten tiež pri kúpe spoznáš. Takže celé to stojí a padá na tom, že musíš dobre vybrať. Ked chceš minimálne servisné náklady kúp nejakú R6. Ja som na mojej E65 vymenil silenty na náprave, pár PDC, jedno trafo xenonov (50e), dal pretesniť prevodovku (350e), nová batéria (100e) a to je všetko, ešte pomimo nejaké jednorázové veci ako záslepky do sania (30d) a tak. Nič strašné, a auto je v tip top stave, všetko funguje, samozrejme na tých mrdkách čo majú 350t km + tak tam toho bude viac, ale vravím je to o výbere. Určite 7er neni nič také, že v porovnaní s iným autom ťa zrujnuje, to len tu sa tak traduje na SR ;) tak vela šťastia
 
lopo123
Autor témy
Príspevky: 4
Registrovaný: 16.6.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: Skúsenosti s BMW 7 LPG

Sobota, 2. Júla 2016, 19:42

Díky za   rady hoši  , už to pozerám mesiac  tak hádam nájdem čoskoro ideálnu :) 

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných