Štvrtok, 30. Júna 2016, 10:57
Ahoj, tak v danom aute a motore by si mal mat prevodovku ZF 8HP45(Z), ktora je stavana na cca 450nm v optimalnom vyuziti. Kedze ten motor dava v optimalnom pasme a v rozumnej kondicii cca 380nm(bmw pise vacsinou o nieco menej-napr 190kw diesel moze mat realne aj 200kw) a ty by si dal chipom krutiak na 450nm, tak si v hranicnom pasme. Myslim si, ze to tej prevodovke robit dobre nebude. Ak by si to aj urobil, tak urcite je treba menit olej v prevodovke kazdych cca 60tkm. coz je pri najlepsom suma 400€ kazdych 60tkm a to sa mi zda za danych podmienok neprilis efektivne.
Keby mas 3.0(35d), tak by sa o tom uvazovat dalo, kedze je tam prevodovka na 700nm resp. na 750nm a motor 30(35d) ma 560, resp. 630nm. I tak ale na tak tazkom aute ako X5 ma ta prevodovka co robit.
Edit: skus napisat clenovi airbone. On ma take auto aj s tym motorom.
G11
F10 Lci
F15
F34