Piatok, 8. Augusta 2014, 13:04
dnes som sa troska hral s lestenim.
Nejake postrehy do buducna:
Pri odstranovani stareho laku najprv pouzit odstranovac naterov, nebrusit to hned, vzniknu ryhy ktore sa rozlestuju velmi tazko.
Tam kde je al zoxidovany treba brusit a az do hladka, najlepsie nejakou nasadou v podobe brusneho papiera, to co sa nevybrusi tak sa zalesti a bude vidiet vsetky nedokonalosti.
Po bruseni treba pouzit aj jemny papier, naj s vodou..
Pre info, falce boli skoro cele vyoxidovane, takze sa muselo vela brusit a aj tak to nieje uplne top.
Budem este prelestovat, nieje to finalny lesk, iba zelena pasta na konci, modru som si akosi nekupil.
Kedze falce su scasti zakryte stredom, nelestil som ich az do konca, sustredil som sa na viditelnu cast. Tu je vysledok.
-
Prílohy
-

- rozborka. To co sa da treba rozobrat, vysledok bude krajsi
-

- prebrusena oxidacia
-

- zaciname
-

- brusenie na hrubo
-

- po bruseni hrubou pastou
-

- vidno nezbrusenu oxidaciu
-

- final, treba este prelestit na vysoky lesk
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je
jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i