Streda, 13. Augusta 2014, 15:18
Ako sa hovori, vsetko zle je na nieco dobre, ked kamos odpiskal dovolenku v Ciernej hore, bol som celkom nasrany, ale ked dva dni po teoretickom odjazde zacalo auto strajkovat, hovorim si ze este dobre ze sa to stalo "doma". A tak mam za sebou asi 800km po ceskoslovensku s jazdenim do 2000 otacok, vyssie totizto motor vynechaval ako keby bolo v riti palivove cerpadlo alebo zapchaty filter. Tak som rovno s vymenou oleja vymenil filter (kedysi davno som tam dal starline pretoze originalny uz bol KO, a nic lepsie zrovna nebolo skladom) ktory som podozrieval ako prvy. Ovsem problem pretrval, tak som vzal diagnostiku (hej viem ze to malo byt prve, ale nejak sa mi nechcelo tahat notas do garaze) a na diagnostike svietil senzor otacok klukovky. Ten som tiez kedysi pri laborovani so starym motorom menil (kupil som novy original) a vydrzal 35000km. Dakujem BMW, takze tymto nakupovanie OEM veci budem prehodnocovat. Kupil som teda najlacnejsie co bolo, a auto zase funguje ako pred tym. Akurat ma zaraza, ze ten snimac je schopny sa dostat do chybovaho stavu, ze funguje len do 2000ot. Startovanie sa nezmenilo, tah do 2000ot sa nezmenil, kym som motor netocil cez 2000 tak nenaskocila ani chyba do DME. Mal som za to ze to je len obyc hall sonda, a ta preda ked odide tak je mrtva nadobro, a nema ziadny medzistav...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."