Sobota, 26. Septembra 2015, 10:47
už sa toho popísalo o tejto klime dosť, študoval som aj navod e34.skoda-katalog.eu...
auto bolo burané na predok, menili sa diely čelo naraznik, kapota,...
auto mi na BC ukazuje hodnotu A-Temp (-37,5) stupna C
kompresor je na mieste, zapojeny, ale neviem či je tam chladivo, pretože ked zvolím symbol vločky tak sa zopne pomocny ventilator z predu na chladičoch, ale spojku kompresora nezopne
ked stlačím odhmlievanie okna, ventilator sa spusti na plne, zapne sa vyhrev zadneho okna, ostatne zhasne - OK
ked zvolim Auto - kuri z ofukov bočnych okien, MALO by ale chladiť cez stredné fukare, ked mam kolečko teploty na 16 teda MIN, a malo by kuriť na čelné sklo,
včera lialo ako z krhly, a piču som videl, čelné sa mi zahmlievalo, a pritom som v aute mohol opekať špekačky, stale mi išiel teplý alebo vlažný vzduch cez stredné fukare
chcel som sa opýtať nasledovné:
1. má vplyv na kurenie/klimu to , že mi teplomer kazuje A-Temp (-37,5*C) ? prípadne kde je toto čidlo
2. ked nie je chladivo v okruhu, spustí klimakompresor? alebo ako to vyskusam
vdaka za odpovede, ked bude treba viem odfotit, nahrat, doložiť dôkazy...
EDIT:
prečítal som dostupné stranky, a niekde som našiel, že po vypnuti motora, zostavaju klapky miešania vzduchu (?) ovtorene nejake 3 minuty, aby sa zabranilo zahmleniu čelneho skla, alebo nejaka ina inteligentna funkcia, ked zostanem v aute po vypnuti motora, po chvili je počuť že auto tieto klapky zatvara, podla zvuku som dedukoval, že sa oaj fyzicky zatovra asi, lebo servomotorček ide, ide a potom sa zmeni top vrčania a stihne, postupne je počuť z palubovky taketo zvuky, po jednom, vždy z ineho miesta to počuť, takže vačšina (dufam) servomotorkov by mala fungovať
dá sa to niekde vyčítať napr. napichnutým na diag, alebo vyblikanim alebo jako ....
M30B35