... všetko o BMW ...
TT-SIMIK napísal:4.5i aj 5.0i je podla mna dva z najvydarenejsich benzinovych motorov bmw-teda V8!Samozrejme neslavny O kruzok a semeringy si vypitaju svoje €....Radovo oprava co viem 2000-3000€ za oboje.....tu skor ide ci chces mensiu 3er alebo vacsiu 5er....Spotreba je +- rovnaka ale V8 papaju viac...Silu maju ako vsetky atmosfery vo vyssich otackach.....Tak isto oturbeny 6valec ide perfektne,ale vyhoda ze zospodu a este k tomu v malej kasni ako je E92!
gtit napísal:oladne motora N54 ta dam do obrazu mal som 2x ten motor.......na 100k km ide do pecka: vacka, ulozenie vacky, vanosy to treba ratat 4000e, do toho casu klakne palivova pumpa to je cca 500e, na 120k km vstreky a cievky cca 2000e a plus vodiace kladky budu uz piskat tak ich treba vymenit a remec plus repas kladky na alternatore cca 500e, truba mne osobne vydrzali, ale za to prevodovka zacala buchat na 110k km a na 130k km bole pred smrtou. Vsetko co ma koncovku 35i s motorom N54 ruky prec a utekat. Mal som na oboch autach rovnake problemy takze to nie je nahoda, ale su to riadne sroty.
k33p napísal:na margo V8:
simeringy ventilov robia problem hlavne u 45i u 50i tam vraj to nieje take strašné s nimi, poznas to tak ze auto zacina viacej dymit a smrdiet, vraj sa to da opravit aj bez rozoberanie hlav - ak ma na to servis patričné prípravky. samozrejme uz pretesnis cely vrh motora a porobis veci okolo s tym spojene
co sa tyka oringu tak budes mat mlacky pod autom a to nezistis pri kupe auta, treba s autom skratka dlhsie stat, riesenie ako bolo uz povedane vyssie, bud objednas z americky tu trubku-600eur, alebo nejaky nemec to ponuka-300+pošta tu
gtit napísal:oladne motora N54 ta dam do obrazu mal som 2x ten motor.......na 100k km ide do pecka: vacka, ulozenie vacky, vanosy to treba ratat 4000e, do toho casu klakne palivova pumpa to je cca 500e, na 120k km vstreky a cievky cca 2000e a plus vodiace kladky budu uz piskat tak ich treba vymenit a remec plus repas kladky na alternatore cca 500e, truba mne osobne vydrzali, ale za to prevodovka zacala buchat na 110k km a na 130k km bole pred smrtou. Vsetko co ma koncovku 35i s motorom N54 ruky prec a utekat. Mal som na oboch autach rovnake problemy takze to nie je nahoda, ale su to riadne sroty.
Miloš_330i napísal:
Bez urazky ale bud sa nevies k autu chovat alebo je problem inde. Ja mam 185 tisic a ziadny z tych problemov ako pises a zdaleka tam nie je seriovy vykon.
Edit : vymenit cievky alebo sviecky je normalna vec. V prevodovke mam alpina flash a menim olej castejsie ako sa ma. Radi krasne hladko.