Z prepínača ide ovládací signál do GM (General modul), z GM ide ďalej do RM (Relay modul) a z RM ide potom šťava do motorčekov.
Ak sa okno otvára, tak káble spod sedačiek až ku motorčeku môžeme vylúčiť. Šťava ide tými istými vodičmi pri otváraní aj zatváraní len v opačnej polarite.
Ako tak pozerám, tak pri stláčaní tlačidla (konkrétne spolujazdcove okno) ide šťava týmito dvoma vodičmi:
Sivo-zeleno-žltý
Sivo-zelený
V kľudovom stave by na oboch vodičoch malo byť +12V a keď stláčaš otvorenie/zavretie privádza sa zem raz na jeden, potom na druhý vodič.
Otvorenie okna:Sivo-zeleno-žltý: +12V
Sivo-zelený: zem
Zatvorenie okna:Sivo-zeleno-žltý: zem
Sivo-zelený: +12V
Toto si premeraj pri prepínači okien, ak to bude ok tak aj na konektore GM modulu (26pinový biely konektor). Tak si overíš, či ti naozaj idú napätia z prepínača a či až ku GM modulu.
Čítam, že si menil moduly, ktoré? Oba? Ak ti to robí aj pri iných moduloch, tak isto bude chyba v tom prepínači svetiel. Ako petok písal, zvykne to byť veľmi slušne zasraté z vnútra.
BTW: tu sú schémy na okná:
http://download.golgofa.ru/valera/ETM/b ... index.html