Môj príbeh sa začína pred tromi rokmi, kedy som sedel v takom istom aute, bez m-packetu a môj kamarát dostal šmyk v zle klopenej zákrute na mokrej ceste. Škoda, že oproti išla Audi a5. Čo vám poviem, totálka na oboch, škoda tej E46.. Ako čas plynul dokončil som si vysokú školu, začal som pracovať a rozhodol som si kúpiť auto. Hľadal som najlepší kompromis medzi výkonom a spotrebou. Nenašiel som lepšieho kandidáta spĺňajúceho moje požiadavky a keďže som už mal skúsenosti s touto raketkou, rozhodol som sa popozerať po nej na nete. Dovozná daň ma donútila upustiť od preferovanej myšlienky ísť tátoša kúpiť do Nemecka. Začal som teda prezerať slovenské portály a našiel som najlepšieho adepta, ktorého v súčasnosti aj vlastním. Auto sa nachádzalo v Rožňave, mal ju chalan, ktorému by som s prepáčením "nas..l do rúk a dva týždne ho nepustil k vode". Keď tú mašinku prvý krát videl, vedel som, že nie je v poriadku, no aj tak som sa ju rozhodol kúpiť. Chalan nebol schopný vymeniť olej, o filtroch ani nevravím, pravé predné rameno vykývané, akoby driftoval cez tankodrom. Hneď som vedel, že tú krásku musím vytrhnúť zvieraťu z rúk a dať ju do poriadku. Ako som sa vrátil do Zvolena, obratom som ho dal kamarátovi mechanikovi, nech povymieňa najdôležitejšie veci. Boli to tieto: Všetky kvapalné náplne v rátane prečistenia motora, dvojhmota, spojka, manžety, predné pravé rameno, tlmiče, silentbloky a stierače

Po týchto úkonoch som sa nestačil čudovať ako krásne sa mi auto odvďačilo. Darmo 204 koní a 410Nm na takú kasňu bohato stačí.
Pred letom plánujem ešte karosárske úpravy, lebo chalan zjavne nevedel, že keď sa auto umýva, tak treba umyť aj podbehy (vyberal som z tade zažraté blato, neviem kade behal...Ak ste niekedy videli animák Toy-story, tak si viete predstaviť ako vyzeral ten chlapec, čo pálil hračky, ku nemu by som ho prirovnal

)