Na tricke sa trošku zamakalo. Po zástavbe motora som sa bál poriadne pridať - nevedel som, či dobrzdím. Sériové brzdy niesú zlé, no veľké rezervy pre zvýšenie výkonu nemajú.
Ešte koncom leta 2015 som kúpil kotúče Fiat Coupe turbo o rozmeroch 305x28mm. Mali sadnúť na otoč, no to sa nestalo. Opierali sa o čap riadenia, ktorý ich odtlačoval asi o 12mm. So sústružnikom sme vymysleli redukciu, ktorá presne sadne na otoč, predĺži stredové vybranie pre kotúč až na koleso a bude fungovať ako podložka pod kotúč.


Stredová diera kotúča sa zväčšila, aby sadol na redukciu. (áno, ten person je strašný, už je pekne obrúsený do kovu a nanovo nafarbený

)

Redukciu na strmeň vyrábal tiež sústružník, všetko je z duralu.


Kotúč sadol, strmeň sadol no koleso nie, opieralo o strmeň. Pod koleso musela ísť 1,5cm podložka a všetko sadlo.
Výsledok je, že to brzdí tak ako má, nieje to prebrzdené, koleso avšak pretŕča, dozadu pôjdu väčšie podložky nech nezaostáva



Medzičasom za zapracovalo na E34. Predná náprava bola úplne nová, no zadná ešte asi z výroby. Všetko bolo na šalát, tak sa zhodila celá náprava dole a všetko sa vymenilo. Konečne je v aute ticho, nič nebúcha, netrepe a nepláva

