... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13
reklamne predmety bmwklub.sk
 
undy
Príspevky: 2193
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: M57N2 rozvody

Streda, 25. Novembra 2015, 10:47

nikde som nenašiel M57 T2, je to X5 E70 173kW, 2009

mám to riešiť? olej 10000 km pravidelne BMW originál
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12245
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: M57N2 rozvody

Streda, 25. Novembra 2015, 18:21

Ja poznam prave najviac roztrhnutych retazi na E70!!!!A prave 173kw....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
undy
Príspevky: 2193
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: M57N2 rozvody

Štvrtok, 26. Novembra 2015, 07:26

dpc!!
 
Arnost
Príspevky: 1617
Registrovaný: 16.11.2008
Auto: krhla kachle x2
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: M57N2 rozvody

Nedeľa, 29. Novembra 2015, 18:41

Laco19 napísal:
Nech to mame v teme, zvuky retaze M57:
https://www.youtube.com/watch?v=ME_CAleRxqo


Pri týchto zvukoch je teda vhodné čo najskôr meniť rozvody? M57N
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: M57N2 rozvody

Pondelok, 30. Novembra 2015, 17:21

V piatok som bol u kamosa ktory riesil vymenu motora na nejakej x5 s biturbo dieselovym motorom - kvoli roztrhnutej retiazke. Samozrejme motor na srot.... Bolo to pri 120tkm. Dovod jednoduchy - zadrelo sa olejove cerpadlo.....
 
Užívateľov profilový obrázok
lionlion
Príspevky: 849
Registrovaný: 24.9.2009
Auto: E90 325d
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: M57N2 rozvody

Pondelok, 30. Novembra 2015, 21:14

Ako tak sledujem, pocujem, citam o 3.0 diesloch.... cim vyssia trieda BMW, vacsie auto, tym je viac aut s poruchov motora (najcastejsie x5, x6 potom 7-er, 5-er)
Stoho usudzujem, ze v takej x5 je ten motor v priemere podava vacsi vykon ako v neakej 3-er. Co sa potom odzrkadli na stave a poruchovosti motora.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: M57N2 rozvody

Pondelok, 30. Novembra 2015, 21:39

u bmw sme doteraz neboli zvyknuti na vymenu rozvodu
doteraz...
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: M57N2 rozvody

Pondelok, 30. Novembra 2015, 22:12

[quote="lionlion"]poruchovost je v konstrukcii motora, cim zlozitejsi, a modernejsi je ten 3.0d, tym viac sa to sere, a cim novsi, tym mensia kvalita jednotlivych komponentov na ukor setrenia, stara dobra jednoducha klasika je v poriadku, vsetko sa dojebalo emisnimi limitmi a setrenim automobiliek na ukor kvality a životnosti
Naposledy upravil/-a jurkyLE v Utorok, 1. Decembra 2015, 07:41, upravené celkom 1 krát.
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
Užívateľov profilový obrázok
lionlion
Príspevky: 849
Registrovaný: 24.9.2009
Auto: E90 325d
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: M57N2 rozvody

Pondelok, 30. Novembra 2015, 23:36

1. bavime sa tu o M57N2 a tie sa do ziadnej e38 e39 nedavali
2. Ak si zoberies dve uplne rovnake auta, a za jednim budes stale tahat napr. prives.... ktore bude viac namahane? Vies co tym chcem povedat, a presne takneako som to pisal aj vyssie.

S tym ze cim novsi tym horsi mas pravdu, ale to som vobec nespominal ani nato nenarazal.

To co som pisal je logicke a spomenul som to lebo som to chcel spomenut a pri tychto vseliakych uvahach a poznatkoch okolo poruchovosti je to podstatny udaj. Bezne to netreba dalej vysvetlovat, ale teraz vydim ze niekedy aj by trebalo. ](*,) =D>
 
antonov
Príspevky: 66
Registrovaný: 17.3.2011
Auto: e65 730d 2007
Kraj: Bratislavský

Re: M57N2 rozvody

Utorok, 1. Decembra 2015, 09:05

lionlion napísal:
Ako tak sledujem, pocujem, citam o 3.0 diesloch.... cim vyssia trieda BMW, vacsie auto, tym je viac aut s poruchov motora (najcastejsie x5, x6 potom 7-er, 5-er)
Stoho usudzujem, ze v takej x5 je ten motor v priemere podava vacsi vykon ako v neakej 3-er. Co sa potom odzrkadli na stave a poruchovosti motora.

A čo tak N47?
e65 730d 2007
ex e36 325tds 1995
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: M57N2 rozvody

Utorok, 1. Decembra 2015, 23:55

antonov napísal:
A čo tak N47?


o n47 je samostatna tema ohladne rozvodov. Tam je tiez v prdeli viac veci, ale da sa tomu predist - samozrejme vymenou. Je nato vypisana technicka akcia u BMW. Kazdy rozumny clovek ktoremu uz pocut retaz na n47, by si to mal dat v bmw skontrolovat. Ked bude mat stastie a jeho verzia motora spada do technickej akcie, tak moze obist len s malym uctom za vymenu... Maju specialnu proceduru a pripravky pre odmeranie natiahnutia retaze, potom sa podla testu urci ci je potrebne vymenit retiazku, voditka a pripadne cele rozvody. To by malo byt predidenie tomu aby sa nieco takto dosralo. No ak sa zakusne a zadrie olejova pumpa, co byva casto prave na urcitych 3.0d (ako napr 173kw motor), tak tomu sa asi neda nejako inac predist len jej preventivnou vymenou (cca 500eur stoji pokial ma pamat neklame). Proste priebeh je taky ze sa zadrie naraz a nikto to nejako asi nevie predvidat.... Je to neprijemna zalezitost, BMW to riadne dojebalo.... Toto je pasca na zakaznikov...
 
Užívateľov profilový obrázok
k33p
Príspevky: 893
Registrovaný: 15.4.2008
Auto: e87
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Petržalka ﯝ

Re: M57N2 rozvody

Streda, 2. Decembra 2015, 07:36

airbone napísal:
Toto je pasca na zakaznikov...

ja by som to tak nenazval, v podstate auta su dnes robene na max 5 rokov, na zaraku a treba aby sa znovu potom, obnovil vozovy park a kupil novy voz, a ten "stary" kto si ho kupi ako druhy/atd majitel, nech si ho cele to auto potom uz aj pojebe, cele rozvody aj olejove cerpadlo...
e87 118d

Ex.
e30 320i
e39 525d
e46 318i
e46 325i
e46 325i coupe
e90 330xd sedan
e46 320d sedan
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: M57N2 rozvody

Štvrtok, 3. Decembra 2015, 07:54

tak nech su robene na 5 rokov dajme tomu, ale nieze sa po pol roku na f15tke zacne rozpadavat nastrek palubky. to ani na e46 tak rychlo nedegradovalo.
edit, dnesny pokec s panom na geometrii, bol tam s x6 2013, tak sme sa dali do reci. ma tam ///M50D, motor mu skapal po 25 mesiacoch, 86t km, stastie, ze si priplatil zaruku. po rozbore prisli nato, ze vraj bola vada materialu v kluke (alebo vacke), cely motor bol na salat, menilo sa za novy kus, na fakture svietilo 48t euro.
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
stenaa
Príspevky: 119
Registrovaný: 4.1.2013
Auto: BMW E46 330d
Kraj: Bratislavský

Re: M57N2 rozvody

Streda, 9. Decembra 2015, 08:56

Čaute, zaujala ma táto téma, ja mám BMW E60 535d, 200kw, rok výroby 2004, podla ETK je kod motora M57N, zaujíma ma či sa táto porucha týka aj tohto modelu BMW, aká je spolahlivosť tohto motoru.
Tiež ma zaujíma interval výmeny oleja, ja mením každých 15000, vela????
Dakujem za rady
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: M57N2 rozvody

Streda, 9. Decembra 2015, 11:19

stenaa napísal:
Čaute, zaujala ma táto téma, ja mám BMW E60 535d, 200kw, rok výroby 2004, podla ETK je kod motora M57N, zaujíma ma či sa táto porucha týka aj tohto modelu BMW, aká je spolahlivosť tohto motoru.
Tiež ma zaujíma interval výmeny oleja, ja mením každých 15000, vela????
Dakujem za rady

tvojho auta sa to netyka, interval mas ok
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných