... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BinKooL
Príspevky: 337
Registrovaný: 15.2.2011
Auto: BMW E39 & E65
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Österreich

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Nedeľa, 19. Mája 2013, 01:58

http://www.autoranch.at/

super pristup, ochota riesit aj pripadne reklamacie v ramci polrocnej zaruky na vymenene casti aj pracu(2x komplet vymena casti prevodovky, potom sme prehodili riadiacu jednotku a problem bol vyrieseny)
zakaznici sa mu tam zbiehaju z celeho rakuska a sam majitel ma viac ako 20 rocnu prax v nemecku v koncerne BMW
Alles unter 6 Zylinder ist assi!
BMW E65 (730d) /285PS, 656NM/ >EX BMW E53 4.4i(s) >EX BMW E38 740iA >EX BMW E46 330iA >EX Opel Corsa GSi
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Pondelok, 9. Júna 2014, 13:13

degener napísal:
lubomt-s tymto panom mam neprijemne skusenosti ja a aj zopar mojich znamych...nebudem tu rozpisovat podrobnosti lebo je to zbytocne sa tu hadat s niekym cez internet ked si lubomt aj tak bude vymyslat a odpovedat tak aby vyzeral dobre pred ostatnymi...v okoli martina a ziliny ho uz pozna zopar mechanikov ako totalneho amatera ktory sa robi ze sa rozumie a ked pride na reklamaciu tak s nim nie je rec...klame ludi tym ze im povie ze oni reklamacie nemaju alebo sa vyhovara na chybu motora popripade riadiacej jednotky...je jedno s akou vadou k nemu idete lebo vas vzdy presvedci ze treba bud menit alebo komplet repasovat prevodovku...ono je to v podstate jedno co vam povie kedze sa o nom siria informacie ktorym verim uz aj ja ze tie prevodovky kupuje v polsku za par korun z buranych alebo rozoberanych aut a potom ich predava akoze repasy so zarukou...ked mu poviete ze si kupite starsiu prevodovku vy a on vam ju len nahodi tak vas bude presviedcat aby ste to nerobili ze on to neodporuca lebo on ma zrepasovane prevodovky co vydrzia xy kilometrov....poznam asi styri pripady kedy sa prevodovky pokazili za par mesiacov a on nechcel priznat chybu a nezaplatil ani korunu a neuznal ani reklamaciu a preto sa s firmy ktora bola na jeho zamestnanca za chvilku stala s.r.o. aby zakaznici nemohli vymahat dlhy od osoby ale od s.r.o. ktora vlastne ani nic nema...ja a zopar mojich znamych mame s nimi zle skusenosti...za vsetko hovori aj to ze tento pan "podnika" tak ze na neho nie je nic napisane ale vsetko je napisane na jeho zamestnanca juraja a to preto lebo je zdlzeny az po usi ...to k tej jeho serioznosti aj sedi...takze odporucam sa tejto ich dielni oblukom vyhnut pretoze ak aj niekomu vymenil prevodovku ktora bezproblemov funguje tak je logicke ze nie vsetky vymenene sa pokazia ale ak pridete za nim s reklamaciou tak sa rozlucte so serioznym jednanim a aj s peniazmi...este som zabudol aj na jeden pripad ked si u neho jeden vynikajuci zilinsky mechanik dal urobit prevodovku s tym ze si ju nahodi sam do auta a hned po nahodeni a nastartovani z nej vytiekol olej a prevodovka isla sr.t...vtedy peniaze vratil lebo to nebola klasicka reklamacia ale totalna blamaz kedze mu poliaci pravdepodobne predali pokazenu prevodovku o ktorej tento "odbornik" tvrdil ze je to repas...toto je nazor za mna a asi mojich desiatich znamych ktory by si k nemu nedali vymenit uz ani brzdove platnicky !...vysoke ceny ziadna serioznost a klamlivy dojem seriozneho odbornika...klamlivy !

Tvoj jediny prispevok a nick bol zalozeny jedine kvoli tomu, aby si nakydal na nasu firmu a sprznil ju, pokial sa sa, amater. Volas sa Ručinský a nebudem Ti predsa zadara opravovat ako si Ty ziadal tvoje ostatne casti v aute, ktore sposobovali kopanie. Preto tu len opisujes nekonkretne a nic k veci. Ku SEMTEX - ta prevodovka doteraz jazdi , nakoniec bol vadny uz iba chladica, ktory odpaloval prevodovky. Ja nemozem byt stale podchvilou na firme. Uz som to minule vysvetloval TT- Simik. Nebudem sa opakovat. Stale iba pozeram, ze vsetci sa tu skryvate za svoje nicky, kdezto ja sa neskryvam a kazdy vie, kto som. Takiste je tu kopu odbornikov a servisakov ( česť par ľuďom) ale ked pride na lamanie chleba, nemaju uvedeny ani kontakt, adresu firmy. Vypovedna hodnota o nicom. Nikto nie je dokonaly, ale ako ma tu uz pouražalo veľa ludi tu na fore na zaklade "henten povedal, tamto som pocul" je od Vas svinstvo. A to uz nik nenapravi. Bohuzial potom ked mi volavaju clenovia bmw klubu , tak mam pomaly alergiu a uz som ich aj par odmietol. My nerobime automaty na chvilu a ze na rychle zarobenie, ale na to, aby automaty sluzili ludom. Nikoho nebudeme a ani nikdy som nepresviedcal dat si robit auto k nam. Akurat ma sere, ze kvoli Vam tu na fore ma ludia potom kade-tade osieraju. Ked sa pozeram na ine aj vacsie servisy, ake su vygľancene, frajerske a ked treba spravit diagnostiku, tak nemaju poriadnu na BMW, Porsche atd... Kazdemu je luto dat do toho peniaze... Ked treba urobit len glykol test, tak nikzo ho nema, kazdemu je luto dat do neho peniaze. Oleje zvacsa kazdy objednava, takisto casti. My mame a to netrepem. A nie na jeden typ. Kto ma pozna osobne, vie , ze som bezproblemovy. Ale ked si bude o mna niekto otierat hubu a vyskakovat, tiez zavrcim a nedam si. Nie som nejaky zasran a amater. Vsetko sa robi u nas aj rozobera, kto bol, videl. Stale sa snazime vylepsovat sluzby. Zdar vesetkym a kazdemu prajem len dobre
P.S. Annagalo - anna galova jazdila s urobenou prevodovkou a rozflakanym neservisovanym motorom dovtedy, pokial aj novu prevodovku nenapravila. Tuto chcela bez mrknutia oka reklamovat 6 mesiacov po zaruke. Ked som napichol motor na diagnostiku, boli tam vsetky zavady ako pri prvom raze, ked sme jej prevodovku robili. Vybodla sa na opravu tohoto a ponechala vsetkych 14 zavad napospas osudu. Motor 2,8b na plyn, vadne katy, lambdy, vaha vzduchu, vstreky, kable atd. Uz som to tu inde davno opisoval... Vsetko mam podlozene papierovo a nemam sa preco hanbit. Len ona mala tu drzost, ze som jej nevyhovel. Ale tej by nevyhovel nik...
 
Užívateľov profilový obrázok
semtex
Príspevky: 262
Registrovaný: 18.1.2007
Bydlisko: Bratislava

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Štvrtok, 26. Júna 2014, 17:50

prevodovka sice stale jazdi, ale asi velmi rychlo zabudas.auto si mi po 3 reklamacke vratil s tym ze je problem v riadiacej jednotke (ktoru si sice vymenil, ale z uplne ineho modelu, ktora zjavne nepasovala) alebo v kabelazi a ty to nevies a hlavne nechces dalej riesit.na problem s teplotou som sa ta pytal uz pri prvej reklamacii, no nebol si schopny dat mi konstruktivnu odpoved a dusoval si sa,ze na diagnostike to bolo a teplota je ok. auto som si bral od teba sice s opravenym automatom, ale s problemom ktory si ty nevedel vyriesit. ok, stane sa, ale to ta vsak neopravnuje riesit tvoju neschopnost aroganciou voci zakaznikovi, odsuvanie terminov, vymyslanie nezmyselnych poskodeni prevodovky, ktore som mal urobit pri montazi a samozrejme aj uctovanie ich akoze oprav a mnohe dalsie exibicie co si pocas tejto smutnej spoluprace vykonal, kde ceresnickou na torte bolo tvoje vyhybanie sa mi pri preberani auta, ktore som si aj tak musel zobrat na odtahovke. myslim ze niesom sam, kto ma neblahe skusenosti s tvojou osobou a tvoja povest v regione je velmi neslavna, co asi nebude vysledkom tvojej sikovnosti. zial, musim konstatovat ze si len kecalek, ktory to svoje pseudo umenie este dokaze niekomu natlacit do hlavy.
Na keru picu si seci jebete tie prijebane fotky cez celu stranu do podpisov...jebat take forum, kde musim preskorlovat celu stranu kvoli trom prispevkom!!!!pojebte sa!!!
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Štvrtok, 26. Júna 2014, 18:09

Semtex, my sme merali teplotu na tej prevodovke a bola v norme. Samozrejme sme na tom nejazdili 150km domov ako Ty. Bohuzial, stalo sa. Spalenie prevodovky ste doriesili potom Vy u Vas vymenou chladica. To vyhybanie sa Tebe alebo niekomu si nechaj. Byt stale na firme nemusim a ani nemozem. Odvtedy sme taky pripad ako s Tebou nemali. Nielen s GM,ale ani s inymi znacksmi. Ze som kecalek si strc vies kde... Nekeciam nikdy a neviem , kde si zobral , ze mam zlu povest v regione. Pozri sa radsej tam dolu u Vas, ako robia "odbornici" automaty, jo? U Teba si sypem trochu popol na hlavu, ale laskavo neobvinuj o odbornosti a neodbornosti. Ked sme pre niekoho drahi, tak sme hned neodbornici, to poznam velmi dobre
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6519
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Štvrtok, 26. Júna 2014, 18:25

preco som napr na juricka z modry nepocul ani jednu zlu referenciu? kde je automat a nieco zle je vzdy tvoje meno? nehovor ze je to tym ze ty robis milion prevodoviek mesacne a ostatni dve za rok... hm?
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Štvrtok, 26. Júna 2014, 18:34

Vies co je zaujimave? Ze praveze ja pocuvam opacne. Starsi arogantny pan, ktory vsetko vie, ignoruje ludi atd... Naposledy toto povedal jeden zakaznik s Passatom, kde mal s nim nejaky problem. A to ohovaranie nemam zo svojej hlavy. Ja som nikdy nepovedal na neho kriveho slova a ani ma nezaujima. Nech si robi ako chce. U madarov je dalsi super odbornik, ktory si na dovazok po svojej arogancii a "opravach" prevodoviek nastriekanych ruzovym sprayom pri problemoch zablokuje cislo zakaznika a ten sa mu uz nedovola. O ich dodacich lehotach ani nehovorim. Stava sa az, ze zakaznik caka aj pol roka... Ale dost uz o nich. Ked chcete ohovarat, tak konkretne a nie stara mama povedala...
 
Užívateľov profilový obrázok
semtex
Príspevky: 262
Registrovaný: 18.1.2007
Bydlisko: Bratislava

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Štvrtok, 26. Júna 2014, 22:29

zavidim ti v akej rozpravke vies zit....
Na keru picu si seci jebete tie prijebane fotky cez celu stranu do podpisov...jebat take forum, kde musim preskorlovat celu stranu kvoli trom prispevkom!!!!pojebte sa!!!
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Štvrtok, 26. Júna 2014, 22:47

Semtex, nic proti Tebe, ale stracas realitu, kedze zijes iba v noci,neviem v akej zijes Ty. To co bolo, bolo davno. Cez den Ta nieto a najradsej by si riesil vsetko vecer a v noci, pan majster neomylny. Na Teba uz nereagujem. Cele Tvoje vrtanie je o nicom. Dokazuj si svoje umenie dokonalosti. Len si zaparaj. Tvoj podpis svedci o Tebe
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Štvrtok, 26. Júna 2014, 23:01

P.S. Annagalo - anna galova jazdila s urobenou prevodovkou a rozflakanym neservisovanym motorom dovtedy, pokial aj novu prevodovku nenapravila. Tuto chcela bez mrknutia oka reklamovat 6 mesiacov po zaruke. Ked som napichol motor na diagnostiku, boli tam vsetky zavady ako pri prvom raze, ked sme jej prevodovku robili. Vybodla sa na opravu tohoto a ponechala vsetkych 14 zavad napospas osudu. Motor 2,8b na plyn, vadne katy, lambdy, vaha vzduchu, vstreky, kable atd. Uz som to tu inde davno opisoval... Vsetko mam podlozene papierovo a nemam sa preco hanbit. Len ona mala tu drzost, ze som jej nevyhovel. Ale tej by nevyhovel nik...


Lubo vysvetli mi prosím Ťa, čo zničilo tu Anninu 5HP18 poprípade 5HP19, lebo už som videl 528iA v strašnom stave, okrem hrdzy a totálne rozdrbaného podvozku, katy vonku, lambdy v riti, ale prevodovka išla pekne, navzdory 485000km. Nejak tomu nerozumiem, viem, že napríklad vysoký voľnobeh a už na hovno Valve Body na 5HP24 dokáže elegantne zlomiť spiatočkový koš, pri zaradení R. Všetko s tým čo si popísal, vadné katy - zrejme vysypané, lambdy, váha vzduchu, vstreky... by spôsobovalo len hrozný chod motora a samozrejme aj samotnej prevodovky, ale nerozumiem ako ju to môže zničiť.
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Piatok, 27. Júna 2014, 11:59

Anna Gálova nemala tiptronic ale 6.stupňový multitronic. Motor jej šiel veľmi zle. Sám vieš, že motor má pri týchto závadách nižší výkon, neraz sme namerali miesto 200 koní iba 140-150koní. O nižšom krútiacom momente ani nehovorím. Takže vieš si predstaviť, ako potom asi radí prevodovka. Rýchlosti ťahá vasoko, niekedy nechce preradiť, trhá atď... Keď sa urobí prevodovka typu multitronic a je táto bez závad, musí sa urobiť adaptácia. Adaptácia ale nespočíva ako u BMW vo vymazaní naučených hodnôt prítlaku spojok atď., ktorý má zväčša ZF typu tiptronic ale adaptácia sa robí jazdou zohriatím na požadovanú teplotu a až potom ťa diagnostika pustí ďalej , aby si mohol adaptáciu urobiť. Buď si ju urobíš sám, keď vieš postup v ktorom kanáli a čo máš robiť alebo VAS ťa vedie krokmi. Spočíva v tom, že zaradíš D, posunieš sa cca 20m dopredu max. rýchlosťou 15-20km/h a potom jemne zabrzdíš do 0km/h. Po zastaveni vozidla si prevodovka automaticky nastavuje prítlak spojkových lamiel a i., na neorigo diagnostike to vidím zmenou odberu prúdu a pri originálnej pri starších typoch vidíš iba odpočítavanie 10s a pri novších už ukazuje diagnostika aj zmenu prítlaku. Potom zaradíš R a urobíš to isté ako pri D. Toto všetko opakuješ dovtedy, pokiaľ diagnostika sama neukončí nastavenie adaptácie. Potom môžeš ešte vytlačiť protokol pre zákazníka buď v krátkej alebo dlhej verzii. VAS si adaptáciu uloží sám do RJ prevodovky , neorigo diagnostika toto nevie skoro žiadna uložiť okrem jednej čo mám vyskúšané, aj to musíš manuálne preklikať menu a dať uložiť. Keď ju neurobíš alebo neuložíš, prevodovka si automaticky robí adaptáciu pri každom štarte ale donekonečna, pretože ju neuloží. Takže radí nesprávne, nemá správne prítlaky na lamely, nesprávne zatvára lock-up spojku, u multitronic prevodovky hydraulika nesprávne posúva reťaz po variátoroch atď. Keďže nie je správny krútiaci moment, prevodovka neradí ďaľšiu rýchlosť v správnom bode. Toto platí aj o chybách ABS, kedy si berie RJ prevodovky určité údaje zo snímačov kolies, takisto zo snímača brzdového pedála, prístrojovky, elektroniky radiacej páky, klimatizácie atď....
Ale čo Ti budem rozprávať, keď toto mi aj tak nikto z Vás neverí (ako ste sa kedysi viacerí do mňa oborili že týmto zavádzam). treba si niečo počítať od výrobcov prevodoviek, poprípade vývojárov a takisto veľa dobrých článkov dával šéf ZF do odborných časopisov (nie u nás, my sme nič , malá krajina). Tento vymyslel a vyvíjal (samozrejme s tímom ľudí) všetky prevodovky ZF od 3.stupňových ako odpoveď na americké automatické prevodovky. A myslím, že sa nemá za čo hanbiť. =D> :lol: :shock:
Na fórach iba 90% ľudí zavádza nesprávnymi poznatkami, ktoré daľej posúvajú.
A teraz ma môžete ukameňovať, že som blb, trtko, debil, kecálek.... Aj tento postup adaptácie som tu nemusel vôbec písať, nikoho nemienim učiť , čo som sa sám po dlhej práci naučil. Takže páni, len tak ďalej, ja tu už moc nechodím
 
duropeter
Príspevky: 3
Registrovaný: 17.4.2012
Auto: BMW 330xD
Kraj: Bratislavský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Nedeľa, 29. Novembra 2015, 00:16

Takže moja skúsenost spred roka a momentálna dohra v skratke a iba fakty, dojem nechám na vás.. Minulý rok som si dal u LubaMT vymenit olej v automate, ktorý bol plne funkčný a bezproblemový, skrátka normálny servis. Dohodnutý čas, miesto... Po príchode som čakal pol hodiny.. nevadí, zapálil som si... Auto na zdvihák, no aj keď som mal sľúbené, že sa budem prizerať na výmenu, musel som ísť radiť rýchlosti, takže som celý servis presedel v aute na zdviháku = nevidel som nič. LubaMT nikde, auto mi robí niekto iný... Prečo??? Referencie su na LubaMT, dohoda s LubomMT. Nechápem.. Auto dali dole a mne ostalo už len veriť a zaplatiť. Prvé info o cene do telefónu - 160, do SMS mi dal už 180, realita 220e... S cestou teda dokopy 260 eur (v BMW to robia za 280e) Bol som ale u najlepších z najlepších, takže sám seba ubezpečujem, že som urobil dobre.. a to hlavne mojmu autu, o ktoré som sa chcel postarať aby dlho slúžilo. CHYBA!!!!!!!!

VÝSLEDOK servisu:
- auto ide "nejak čudne" - vysvetlenie Juraja z dielne - to je normálne, prevodovka sa musí naučiť jazdiť cca 500km
- po 500km stále čudne - asi nie je najbystrejšia, učenie jej nejak nejde
- po 2000km sa z čudne stalo zle, zle, zle - nepohne sa do predu bez poriadneho pridania plynu
- ďalších 500km tŕpnem, no musím sa dostať na opačnú stranu republiky
- pri prvom štarte a to nie len ráno keď je zima ale za všetkých podmienok odmieta zaradiť "Drive", spiatočka OK
- pri následnom servise už doma zistený únik oleja z AT, dôsledkom neodborného servisu, zlého tesnenia, či spôsobu samotnej práce na AT, kedže na olejovej vani sú známky mechanického poškodenia pravdepodobne spôsobené páčením spodnej časti vane šrubovákom... nechám výber na vás, posúdi každý sám

Volal som pánom do Príboviec už ohľadom toho, že neradí Drive = odpoveď = S tým my nemáme nič, pravdepodobne treba repas prevodovky, tam už muselo byť niečo zlé pred tým....

Volal som pánom do Príboviec teraz, keď som chcel urobiť servis na AT, s cieľom vymeniť olej, filter, a hlavne tesnenie, aby som zastavil únik oleja, s otázkou: Aký olej ste tam naliali? = odpoveď = Neviem, veď originál z BMW.. Pýtam sa teda či podľa špecifikácie?? Akú farbu?? = odpoveď = Určite, originál z BMW, jednoznačne ŽLTÝ
Zavolal som si teda do BMW Trenčín = odpoveď = ATF1 ČERVENÝ, pre istotu aj do BA = odpoveď = ATF1 ČERVENÝ, tretie BMW detto a prekutral celý web - podľa štítku na AT, podľa VIN čísla, už aj podľa základného popisu auta = odpoveď = ČERVENÝ

Napíšem už len toľko, že zmiešanie dvoch rozdielnych olejov máva u AT fatálne následky. Takisto aj použitie nesprávneho oleja. Rovnako aj neodborný zasah do AT. Všetko to, čo pán LuboMT vie, všetkých na to upozorňuje!!! Priťahuje k sebe zákazníkov tvrdením, že servis neodporúča robiť laikovi, zdaním, že lepšieho odborníka niet, že prísť s autom za ním je to najlepšie... Zdanie niekedy klame. Bohužial som sa o tom presvedčil na vlastnej koži a aj vlastnej AT..

Podobných príbehov som si tu prečítal viac.. Urobte si vlastný názor. Za mňa [-X
BMW 330xD Touring 150KW (204ps) E46
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Nedeľa, 29. Novembra 2015, 00:26

Som zvedavý, ako sa k tomu niekto vyjadrí...
 
marobmw
Príspevky: 48
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: bmw X5
Kraj: Trnavský
Bydlisko: PN

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Nedeľa, 29. Novembra 2015, 11:35

a na čo ti je vyjadrenie ???? to je proste holý fakt niekto prichadza o peniaze a autá niekto si mydlí ruky nie ? !!
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Nedeľa, 29. Novembra 2015, 11:54

Nemám chuť sa k tomuto ani vyjadrovat, pretože uz som sa veľakrát obhajoval a tu pre týchto ludi je to úplne zbytočné. Tento prispevok je iba hlupe ohovaranie a neznalost zo strany zákazníka. Same bludy, akoby sme tam liali vodu, robili iba šrobovakom afď., robite z nas tupcov a žiadne dokazy. Takto možem aj ja napisat na kohokolvek čokoľvek. Olej tam patri žltej farby, červeny je historia, v bmw servisoch na tieto modely nemaju este ani servisne pripisy na prevodovky. Zlty olej do týchto prevodoviek tu bol už x-krat preberaný.
Pre MAROBMW - nič o tom nevieš a ak Ty si mastíš vrecká na úkor zákazníka, nech sa Ti páči. My robíme vždy poctivo a poriadne, práveže ľudia chcú od nás, aby sme im naliali do prevodoviem nimi dovezene kadejake oleje a pouzili neorigi tesnenie. My používame iba originál. Viac k tomu niet čo dodať
 
duropeter
Príspevky: 3
Registrovaný: 17.4.2012
Auto: BMW 330xD
Kraj: Bratislavský

Re: referencie na ludi repasujucich automaty

Nedeľa, 29. Novembra 2015, 15:37

Jedná sa o moju reálnu skúsenosť, teda v žiadnom prípade ohováranie. Neznalosť zo strany zákazníka sa predpokladá, inak by sme si všetci opravovali autá sami doma. To však neznamená, že sme hlúpi, hluchí a slepí.

Prosím o objasnenie:

"Olej tam patri žltej farby, červeny je historia" - zamestnanci BMW po celom Slovensku klamú? Ich vyjadrenie je totižto jasné a jednoznačné - olej červený ATF1 original BMW Group.
Ak už by toto nebol pre teba dôkaz, tak pozri sem: http://www.realoem.com/bmw/cs/partxref?q=83220026922
83220026922 je totižto číslo uvedené na mojej AT na štítku. A to malo byť pre vás záväzné! Na webe sú jasne uvedené evolučné náhrady a posledná, ktorá sa pre tieto prevodovky vyrába od 2013 (teda nič zastaralé a prekonané) - 83222344588 - čuduj sa svete - červený ATF1
http://bmwfans.info/parts-catalog/83222344588/

"My robíme vždy poctivo a poriadne, práveže ľudia chcú od nás, aby sme im naliali do prevodoviem nimi dovezene kadejake oleje a pouzili neorigi tesnenie. My používame iba originál." - Ja osobne som si k vám nič nepriniesol, celý servis bol vo vašej réžii. Nie som prvý a ani posledný, ktorý sa na vašu "poctivú a poriadnu" prácu sťažoval. Vaše vyjadrenie k týmto nešťasníkom vždy bolo - Nedá sa vždy robiť na 100% a nie vždy sa všetko podarí... Zákazníci si to spôsobili sami.. a pod. To je neslýchané v každom ohľade. Prosím vás, objasnite mi teda záhadu: Ak pracujete vždy s originálnymi dielmi z BMW, tak ako je možné, že ste mi do AT naliali žltý olej, keď na Slovensku neexistuje BMW, v ktorom by vám ho k mojej AT predali????!!!! Aký olej ste mi tam teda naliali? Výrobca, špecifikácia???

Vy nenesiete za nič zodpovednosť, žiadne záruky, nulová možnosť reklamácie.. Ak sa niečo pokazí, ak niečo nevyjde, tak dávate ruky preč, respektíve ste hneď naklonený repasu prevodovky - samozrejme najlepšie u vás, za neskutočný peniaz! A ak sa potom niečo pokazí, tak sa opäť zákazník môže obrátiť na lampáreň, lebo to opäť nie je vaša vina, to zasa zákazník, zlé diely, neprajníci, ohovárači, osud, karma, vesmír... len nie vy!!!

Každý si urobí názor sám... Ak máte niečo konštruktívne k tejto debate, pridajte váš názor.
BMW 330xD Touring 150KW (204ps) E46
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných