... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
LuCKy napísal:Ako som zistil, tak riadiaca jednotka je rovnakej značky pre všetky M50Bxx motory, a síce BOSCH. Pre Motory M52Bxx je to už SIEMENS. Takže s týmto by nemal byť problém, pokiaľ bude sedieť model motora (napr. M50 alebo M52).
LuCKy
LuCKy napísal:Včera som počul niečo o tom, že ak má motor klímu, tak môže mať iný konektor na riadiacej jednotke ako auto bez klímy. Môže sa takéto niečo vyskytnúť (stále píšem o motoroch M50B20 a M50B25)?
LuCKy
BlackMW napísal:LuCKy napísal:Ako som zistil, tak riadiaca jednotka je rovnakej značky pre všetky M50Bxx motory, a síce BOSCH. Pre Motory M52Bxx je to už SIEMENS. Takže s týmto by nemal byť problém, pokiaľ bude sedieť model motora (napr. M50 alebo M52).
LuCKy
neviem kto ti dava tieto informacie, ale dost ta ojebava
2-litre M50 od 09/92 boli so SIEMENS elektronikou, pozri link:
http://bmwfans.info/part-12141744709/
Riadiaca jednotka bola oznacena MS40.1 v ETK. Bosch je oznacena M3.1.
Siemens a Bosch maju kazdy vlastnu kabelaz (zapojenie ECU), riadiacu 1ku, vahu vzduch aj lambda sondu!
Siemens lambda sa neda zohnat od vyrobcu tak ako bosch,
iba v bavarii.. t.j. 6 alebo 8 litrov.
Staci ked pozries vahu vzduchu alebo ETK podla VIN a zistis ci mas Siemens alebo Bosch.LuCKy napísal:Včera som počul niečo o tom, že ak má motor klímu, tak môže mať iný konektor na riadiacej jednotke ako auto bez klímy. Môže sa takéto niečo vyskytnúť (stále píšem o motoroch M50B20 a M50B25)?
LuCKy
Toto pravdepodobne suvisi tiez s tym ze ten kto to povedal videl
jedno auto siemens a jedno bosch. Ak by boli rozne konektory,
v ETK by museli byt k danemu autu dve rozne cisla kabelaze
samostatne pre klimu a bez (ako napr. pre tiahlo radenia).
V tvojom pripade staci zhodit (a predat :) ) klimovy kompresor,
dorabat klimu by som teda nekcel do auta bez klimy
Neviem ci ti to ale nebude brzdit vyfuk.. 2.5 l mali dvojite
potrubie od zvodov az dozadu do koncoveho tlmica.
Maros