Hrdza-nehrdza, Haraburda má na vpredu znak BMW a vzadu diferenciál, preto s ňou musí byť sranda na snehu, je tak? Je tak! Fotku nemám, ale Haraburdu som vyvenčil v nedávnej bratislavskej kalamite a musím povedať, že M10B18 má presne toľko výkonu, aby auto zvládlo ísť v miernom šmyku pri veľmi malej rýchlosti, ale nie tak, aby to bolo nebezpečné. To tá sedmička z predchádzajúceho príspevku si nechala povedať až vo vyššej rýchlosti (síce 730d xDrive, ale stačila vlhká cesta pri 5 °C), a to už mi nebolo všetko jedno.

No a dnes sa Haraburda pobrala na pár týždňov na zimný spánok. Našiel som jej miesto v sklade veteše starých rodičov, ktorý náhodou pripomína garáž a do ktorého sa náhodou vmestila. (Vďaka, starí rodičia!) Po harabure ostal len suchý fľak na zasneženom parkovisku pred domom a prázdne miestečko v mojom srdiečku.
Aby som zhodnotil prvé týždne života s haraburdou - je ohromná zábava s ňou jazdiť, ale patrilo by sa, aby som ju začal aj opravovať. Neochotne musím priznať, že od kúpy som s výnimkou toho neštartovania vlastne nič nevyriešil
