... všetko o BMW ...
BrunoSoprano napísal:v tej e46ke už muselo byť turbo minimálne GT 2260V z E60 respektíve zM57N ked zo 184koní a 390nm ho upravili na 250ps a 600nm a možno aj strekovače a intercooler boli výkonnejšie, inak neni šance z toho dostať ten výkon len s premapovaním... to muselo to auto chodiť bokom na dvojke úplne lahko,úplne postačujúci výkon do e46ky
CoradoCattani napísal:s tým lpgčkom má kopa ludí len starosti... a už to neni ono ked namiesto benzínu cítiš plynový šporák...
asfethan napísal:
Kolko aut na LPG si uz mal? Toto su vacsinou argumenty tych ktori este LPG v aute nemali a info maju len z neviem-kolkej ruky. Ked clovek nevymysla voloviny kde by usetril a co by spravil inak, je to spolahlivy a pre penazenku usporny system. Napr. ja mam problemy, ale tie som zdedil s kupou auta. A je to typicky priklad toho vymyslania kde pouzili najslabsie vstreky (22HP/valec) ktore nie su dostatocne. Ked im to neslo tak zdvihli tlak na regulatore aby auto aspon ako tak islo. Samozrejme zivotnost vstrekov sla rapidne dolu. (ze by odisli aj tak, to je uz na iny pribeh)
Ale najdes tu na fore velmi dobre referencie na konkretne firmy a konkretne LPG systemy s ktorymi su ich uzivatelia velmi spokojni. Od pondelku k nim budem patrit snad aj ja.
V podstate s jednoduchym atmosferickym motorom do ktoreho das plyn sa potom nakladmi vyrovnas nafte, ak ju rovno nepodlezies. Samozrejme treba skratit interval vymeny oleja, sviecok, atd.. Tych 5% vykonu pri velmi dobre vyladenom LPG systeme ktore stratis oproti pohonu na benzin vies stratit aj tankovanim benzinu napr. z Jurki, alebo z tej novej pumpy na danubii co je...![]()
Ja som momentalne vyrazne nakloneny pre LPG, pretoze:
- vyssi dojazd na dve paliva
- cena plynu
- nizsia obstaravacia cena vozidla (benzin vs diesel)
- rychla navratnost pociatocnych investicii (oprava vstrekov sa vrati cca do 3-4 mesiacov a dalej uz len setrim)
- vhodne aj na kratke trasy
- menej nakladny servis (atmosfericky motor je predsa len jednoduchsi)
- EKO friendly
Momentalne som az tak nakloneny na stranu LPG ze naftu by som uz asi nekupil. Ak nieco ine ako petrol+lpg tak potom v buducnosti jedine vodik, alebo el. energia z clankov.
Btw je to iba moj nazor a plne rozumiem tym ktori zakupili naftu. Je to otazka osobnych preferencii a potrieb. Univerzalna pravda existuje a sice ze kazdemu najlepsie to co mu vyhovuje najviac![]()
PS: ak mi nieco chyba tak je to ten tocivy moment na tahanie vleciek s hnojom
Lewelboss napísal:
Sorry, zle som sa vyjadril. Tak pre objasnenie:
E46 330d 135kw,390nm - seriovy vykon, sa podarilo IBA SOFTWARE-om bez hardwarovych modifikacii na motore dostat na spominanu hodnotu 182kw co je cca 248PS a 597NM. Takze nie nemuselo byt ako si spominal :) (iba spojka musela ist sport!!)
Vstrekovace na toto nie su treba ak su ovsem v 100% stave
Auto ma uz v dnesnej dobe o nieco väcsi vykon ako vtedy nabrzdeny a to vdaka FMIC a tiez turbo sa tam upgradovalo zo 150kw 30d.. potom sa to uz nebrzdilo
Milosss napísal:Takže čo, zmeral si to z tých 80 na 120? Mne to vyšlo na cca 8 sekúnd, možno sem dám aj video, ak sa mi nahrá na youtube. 525d v kombíku. Takže 530d sedan by mal mať okolo tých 7s a čipnuté ešte o niečo menej.
Ináč ako to merajú do tabuliek? Pridajú z nižšej rýchlosti a až dosiahnu 80, tak začnú merať? Alebo idú 80 a začnú pridávať? Kým začne tlačiť turbo tak tam môže vyjsť rozdiel aj sekunda k dobru.
BrunoSoprano napísal:a nejaký kontakt na pána majstra nemáš? ,aj ja chcem 250ps a 600nma ako je to teraz s dymyvosťou pri ráznej akcelerácii?
ice.blade napísal:to koho si citoval je ten pan majsterbtw frisko sem hod video na 3ke kde ides konstatne 80 a das podlahu