... všetko o BMW ...
Doodoo8 napísal:Nikto nic,..?..chcel som vediet ako je to zo spolahlivostou vtejto verzii, ci nedat prednost radsej benzinu 2,5-3,0l..vsetko ma svoje vyhody nevyhody,..pytam sa len preto lebo doteraz som mal skusenosti len s benzinovymi motormi..len tych nejak vela niet navyber od 2008 co sa tyka e60..aj ci by mi to vedel niekto preklepnut to auto,..
sandrito napísal:neviem si predstavit jazdit s 530i to musi zrat jak prasa a hlavne v dialnicnom tempe.
sandrito napísal:Myslim, ze benzin bude vo vyhode tym, ze ma mensie naklady na udrzbu a je to konstrukcne motor sportovejsi myslim tym nie taky krochtac ako diesel, ale nikdy nebude konkurovat dieslu ktory sa hodi na dlhe trate ma silu a nizku spotrebu oproti benzinu rovnakeho obsahu...Tot moj nazor.
sandrito napísal:Ja by som to nebral. Z dovodu je to x-ko co ti zbytocne dviha spotrebu a 4x4 na limuzine? Asi s tym nebudes jazdit po horach takze to nema vyznam podla mojho nazoru a hlavne je tam slabsi naftovy 3-liter ked tak pre 5tku 530d a neviem si predstavit jazdit s 530i to musi zrat jak prasa a hlavne v dialnicnom tempe. Ja som jazdil, alebo vlastnil tiez len diesle aj ked malych objemov, ale diesel je vykonny a usporny. A este na 5-torke manual![]()
Doodoo8 napísal:Tak to je skoda ked si z opacnej strany,chlapik ho kupil v auguste chce ho predat lebo chce kombik viac miesta tak ho predava,zevraj ked ho kupoval tak si ho v bavarii preveroval,kilometre sedia podla overenia stk,..prva kontrola bola 2012 150tisickm,teraz 2014 170tisic km,..toby sedelo,...neviem co vsetko by ukazalo na diagnostike?..na palub pocitaci ukazalo ze je vsetko v poriadku,..to chcem vediet ako to je s xdckami..a dieslom,ja mal benziny doteraz a stym som spokojny hoci ma laka diesel..koho by som tu z vychodu od Mi nasiel coby mi ho čekol cez diagnostiku?
PeqpeK napísal:25d LCI klapky v sani nemali...co sa tyka xdrive, myslim, ze tam nejaky motorcek resp plastove ozubenie na actuatore ktore ma na starosti rozdelenie krutiaku medzi predok a zadok robilo problemy, dalo sa myslim opravit aj v domacich podmienkach, alebo vymenit nie moc draho...
ano vzdy to mozes dat do bavarie pozriet, otazkou je ze na kolko im veris...poznam cloveka jedneho osobne, ktory si pred kupou dal auto do bavarie pozriet a povedali mu, ze je super...hadaj aka bola realita
lulu991 napísal:len na margo actuatoru v xdrive rozvodovke o ktorom pises...pokial viem, 5ka ma actuator rovnaky ako 3ka, ktore maju ozubenie uz kovove....Plastove ozubenie maju X5/X3, pricom to plastove koliesko sa da za par eur kupit a vymenit (uz byva aj zosilene) pripadne stacilo ozubene koliesko otocit o 180 stupnov a zase to nejaku chvilu vydrzalo, kym sa nevydralo aj tam ...Na 3ke (a zrejme teda aj na 5ke) sa nahrada toho kovoveho slimaka v actuatore neda nikde najst a je treba kupovat novy actuator...diel + vymena oleja v rozvodovke + praca vychadza na nejakych 500 eur v servise, ale samotny actuator si je mozne vymenit aj doma, ak je niekto zrucnejsi...treba ale potom zmazat ak sa nemylim adaptacne hodnoty v rozvodovke (ale to teraz neviem ci kvoli vymene oleja alebo kvoli novemu actuatoru mi robili)