Predpokladam, že ti to kleslo pri prudsom zrýchlení. Ziadny termostat nereaguje okamzite a vzdy mu to trva neaky čas. Ak ideš na 1800 otáčkach a maš ho otvorený na trebars 50% ide do motora určité množstvo vody. Ak zrazu prudko pridáš a neaký čas ideš na 4000 otáčkach, tak ti tam pumpa za tu chvíľu kym termostat zareaguje proste naženie kopec studenej vody. Naopak ak ideš po diaľnici na 2000 otáčkach a prídeš do kopca teplota ti može mierne stúpnuť, lebo sa nezvýšili otáčky, ale záťaž išla hore.
Inak povedané je normálne, že teplota kolíše v určitom rozmedzí. Bežné ukazovátka sú nastavené tak aby túto odchýlku neukazovali a neznervoznovali vodiča pre každý stupeň hore-dole. Ty to ale vidíš "nechránený" v skrytom menu
No a treba tomu dať neaký čas. On si trochu sadne a teplota by mala isť o niečo hore.