... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Aries Crex
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: BMW E90 330i
Kraj: Bratislavský

[E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 11:37

Zdravim vsetkych.

Na BMW klube som uz niekoko rokov, aj ked som pre vas urcite neznamy. Zalozil som si ucet uz ked som si kupil svoje prve auto tejto uzasnej znacky, ale nakolko som nikdy nemal dovod navstevovat toto forum casto, vzdy som po nejakom case zabudol heslo a ked som sa chcel prihlasit znova, musel som si vytvarat novy ucet. Takze takymto sposobom som si ich vytvoril asi tri, ale ziaden som nikdy dlhsie nepouzival. Vzdy som chcel napisat svoj pribeh k autu, ktore som kupil, ale nikdy som si na to nenasiel cas a tak nejak sa na to zabudlo...Teraz mam uz svoje tretie BMW a uz treti krat som totalne zamilovany to tejto znacky a na zaklade toho, som sa rozhodol tuto skutocnost zmenit a napisat svoj vlastny pribeh.

Moj pribeh bude ale trocha iny. Nakolko som uz chcel napisat dva pribehy pred tymto a nikdy som sa k tomu nedostal, rozhodol som sa, ze urobim jeden pribeh na pocest mojich vsetych troch aut - dvoch EX BMW a mojho najnovsieho objavu. Miloval som kazde z nich, robili mi radost a stravil som s nimi vela peknych chvil na cestach. Svoje auta zasadne neberiem ako "dopravne prostriedky" a vzdy pre mna znamenali nieco viac. Preto si myslim, ze si zasluzia aspon zmienku v tomto pribehu.

Pribeh zacina v roku 2011 ked som spoznal jedneho kamarata, ktory bol od malicka zatazeny na BMW a ukazal mi tuto znacku. Par mesiacov na to som si kupil svoje prve auto. Predtym som uz sice vlastnil stroj inej znacky, ale v porovnani s BMW by som to "autom" ani nenazyval.

Moje prve auto bolo BMW E39 523i. Dosiel som k tomuto modelu cisto nahodou, nakoko som mal zaujem kupit E46 325i/328i/330i, ale potreboval som auto rychlo a nebol moc cas cakat na vhodny model. Vsetky E46 danych motorizacii, co boli na predaj v tej dobe boli pokazene, stocene, alebo v hroznom stave a tato E39 vypadala za danu cenu velmi slusne. Narazil som na nu cisto nahodou a hned ako som sa previezol na radovom sest-valci, bol som ocareny a auto som kupil. Samozrejme nakolko vtedy som este nemal moc skusenosti s kupou aut, nedal som si auto pred kupou skontrolovat v servise, nasledkom coho bolo, ze uz po tyzdni pouzivania mi vysvietilo kontrolku motora. Problem s autom bol, ze kazdy krat ked auto stalo na volnobehu dlhsiu chvilu (cca viac ako 2 minuty), zacal vynechavat jeden valec a auto sa neprijemne triaslo. Hned ako sa auto prestartovalo, motor zacal bezat zase uplne normalne. Tento problem sa nevyriesil za celu dobu co som auto mal, aj napriek tomu, ze som v priemere kazdy mesiac travil cas u Sema v servise a chodil tam ako na klavir. Ani sam Semo asi realne netusil cim to bolo a tak sme len menili diel za dielom a nic z toho...no co uz. Napriek tomu mi auto prinieslo vela radosti z jazdy a netvrdim, ze to bola zla kupa. Bol to moj prvy zadny nahon a nakolko som bol mlady a poblazneny, s autom som sa casto "snazil" driftovat. (Aj ked to nebolo uplne realne, nakolko auto nemalo samosvor, ani dostatok vykonu a podvozok bol na tieto aktivity zdaleka prilis makky.) Pri jednom z tychto driftov resp. "malych smykov" som raz s autom vyskocil na obrhubnik a poskodil pri tom predny naraznik. Co vlastne vobec nebolo na skodu, lebo som bol prinuteny kupit novy naraznik a kupil som samozrejme naraznik z M5, s ktorym vypadalo auto ovela krajsie a sportovejsie. Tato uprava bola pri tomto aute asi jedina, ktoru som urobil, ale stacilo to. Auto bola predsa len pekna limuzinka a nejak moc som ju "tuzovat" nechcel.
Prílohy
012.jpg
BMW E39 523i
011.jpg
BMW E39 523i
010.jpg
BMW E39 523i
09.jpg
BMW E39 523i
08.jpg
BMW E39 523i
07.jpg
BMW E39 523i
06.jpg
BMW E39 523i
05.jpg
BMW E39 523i
04.jpg
BMW E39 523i
03.jpg
BMW E39 523i
02.jpg
BMW E39 523i
01.jpg
BMW E39 523i
 
Užívateľov profilový obrázok
Aries Crex
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: BMW E90 330i
Kraj: Bratislavský

Pribehy aut BMW: E39 523i/E90 320d/E90 330i

Pondelok, 3. Novembra 2014, 12:21

Presne rok na to som model E39 predal a chcel som ist do niecoho novsieho, s podobnym vykonom a tento krat som chcel kupit diesel, kvoli castemu pohybu na dialniciach a velkemu najazdu km za rok. Hladal som dlho a rozvazne, tento raz aj spolu s mechanikom a presne v septembri roku 2012 som si kupil nove auto - BMW E90 320d. Viem ze pre vela ludi je stvor-valcovy diesel pri BMW neoblubenou volbou a aj ja sam som osobne fanusik benzinovych sest-valcov, ale aj napriek tomu bolo toto auto v tej dobe dobra volba, nakolko som objavil svoje vysnene BMW. Model E90 sa pre mna stal mojim jednorozcom, dodnes ho mam zo vsetkych modelov najradsej a ziaden iny model by som este donedavna nechcel. (Az teraz, v roku 2014 vysiel model, ktorym by som ja osobne ako jedinym vedel nahradit model E90 a tymto autom je nova rada 4.) Napriek tomu pre mna zatial model E90/E92 zostava jasnou volbou - mojou srdcovkou a nedam nan dopustit.

Kupil som teda 320d a uz pri obhliadke som vedel, ze auto chcem, nakolko farba auta si ma uplne ziskala. Opat je to otazka chuti. Vela ludi mi farbu chvalilo, ale snad este viac ludom sa vobec nepacila a kritizovali ju. Ja osobne som ju zboznoval. Bola to krasna, ohnivo cervena trojka, v strednej vybave s dobrym poctom km a za rozumnu cenu. Auto som si este pred kupou dal preverit v servise BMW v Dunajskej strede, kde mi povedali, ze je v TOP stave a ze stocene kilometre pri tomto aute urcite nehrozia a vsetko je tak ako ma byt. Za tieto slova si samozrejme nezabudli vypytat 50 eur. Nasledne asi po mesiaci pouzivania, som si dal auto preverit len-tak pre istotu este aj v Tempus BA, nakolko som tam v tej dobe mal znameho a hned ako mi vytiahol vypis servisnych prehliadok, som s hrozou zistil, ze auto ma stocene kilometre cca o 50 - 70 tisic! Bolo to tam jasne vidiet, ako auto malo pri jednej prehliadke urcity pocet km a pri dalsej sa pocet nielen ze nezvysil, ale dokonca sa este vyrazne znizil. Zaujimalo by ma, ako to expertom v Dunauto mohlo neprist podozrive...ale co uz, v dnesnej dobe je tazke najst seriozny a zodpovedny pristup.

Po dalsich par mesiacoch sa auto zacalo kazit sposobom, ktory vacsina mechanikov este nikdy nevidela a vyriesit tento problem trvalo cca 3 mesiace, pocas ktorych muselo auto stat v servise a ja som kazdy vecer doma cakal na telefonat, ktory by mi konecne ozrejmil, co s autom je. Problem bol nasledovny: Pocas jazdy mi z nicoho nic zacala haprovat elektronika, co sa prejavilo - vypnutim vsetkych brzdovych systemov (ABS,ESP,ASR,etc.), vypnutim funkcie tempomatu, spolu s celym multifunkcnym volantom, vystrahou kontrolky motora, kontrolky tlaku v pneu a zapnutim stieracov, ktore stale stierali a nedali sa nijak vypnut ani ovladat. Nakoniec sa problem vyriesil vymenou snimacu uhlu volanu, spolu s riadiacou jednotkou - jukenbox a preprogramovanim systemu auta. Potom mi auto uz ozaj robilo iba radost a najblizsich par mesiacov som s nim nemal ziadnu starost. Az do chvile, ked som v Bernolakove na pumpe dostal odporucanie od starsieho pana pri pokladni na servis, ktory viedol jeho syn. Poslal ma tam, nakolko jeho syn - p. Szalay si otvoril servis na BMW a udajne bol velmi dobry a nepytal vela penazi... Isiel som teda tento servis navstivit aspon na beznu prehliadku, nech sa dozviem ako sa autu zatial dari. Toto bola chyba, nakolko v servise na Galvanyho ulici v BA, sa ma p. Szalay rozhodol oklamat a trosku si na mne privyrobit. Hned ako som prisiel mi povedal, ze auto ma velku volu v remenici a bude treba ju nevyhnutne celu vymenit a nasledne po tom, ako auto napojil na diagnostiku, mi vysvetlil, ze bude nevyhnutne vymenit aj vsetky styri vstrekovace, nakolko udavaju zle hodnoty a moze to vazne uskodit motoru. Celkovu invseticiu do auta mi odhadol na cca 2500 - 3000 eur, inac autu podla jeho slov uz neostavalo vela casu. Bol som v soku... Stastie, ze znamy mal s takymito servismi uz skusenosti a odporucil mi autorizovany servis BOSCH v Krasnanoch, v ktorom ako v jednom z mala servisov na Slovensku maju stolicu, kde sa daju realne odmerat hodnoty vstrekovacov a kde by mi vedeli portvdit, ci boli dane tvrdenia opodstatnene a ci dane veci naozaj treba menit. Samozrejme hned ako ich dali premerat mi volali s tym, ze vstrekovace su uplne v poriadku a co sa tyka tej remenice, tak ta bola uplne v poriadku tiez. Toto moze byt dobra rada, pripadne varovanie pre ostatnych uzivatelov tejto bavorskej znacky. Davajte si pozor na taketo servisy! Narozpravaju toho vela a chcu na vas iba zarobit... Nemam zaujem nikoho hanit, ani ukazovat prstom na dany servis. Napisal som iba skusenost, co sa mi stala a pre vas moze byt do buducna varovanim. Nastastie mna sa im oklamat nepodarilo a tato skusenost ma stala iba nieco cez 100 eur za premeravanie vstrekov a kontrolu auta v Bosch. Mohlo to byt horsie, berem to zkratka ako skusenost.

Aj ked si vela z vas povie, ze mi v podstate auto narobilo viac tazkosti ako potesenia, nie je tomu tak. Je to auto, ktore som mal zo vsetkych najradsej a vztah, aky som si vypestoval k nemu, som nikdy pri inom aute nepoznal. (a to som vlastnil uz 6 aut)

Auto som si pocas obdobia, co som ho mal trochu zosobnil. Upravil som vyfukovu koncovku, nakolko seriova koncovka pri 320d mi prisla az prilis stroha a na zadny naraznik som nalepil nalepku "every day I drive my dream", ktoru som si sam vyrobil. Taktiez ziadne mohutne uravy, nic extra, iba decentny "tunning". Dal som mu/jej dokonca aj meno a v mojom okoli bolo toto auticko zname ako Karcoolka. :)

Auto som si potom uzival viac ako rok a bolo uzasne v kazdom smere, ale akonahle som prestal s castymi dialnicnymi presunmi a uz tam nebola realna potreba dieseloveho motora, nafta mi zacala vonat cim dalej menej a uvedomoval som si, ze realne BMW a pocit z jazdy je o niecom inom. Uz ma skratka nebavilo 163 koni a maly stvor-valcovy motor, ktory neoplyva silou a moc srandy si snim clovek naozaj neuzije. Aj ked v zime na snehu som v meste inac ako dverami napred ani nechodil, ale ked sa sneh roztopil, bolo treba celit realite, ze tento motor bol skratka robeny na dialnicnu spotrebu a tam to skoncilo. Napriek tomu som model menit nechcel, iba motor.
Rozhodol som sa teda pre predaj.

Pri predaji som sa nevyhol slzam v ociach a prisahal som, ze si taku E90 este kupim, ale tento krat urcite s benzinovym sest-valcom.
Prílohy
99.jpg
BMW E90 320d
98.jpg
BMW E90 320d
97.jpg
BMW E90 320d
96.jpg
BMW E90 320d
95.jpg
BMW E90 320d
94.jpg
BMW E90 320d
93.jpg
BMW E90 320d
92.jpg
BMW E90 320d
91.jpg
BMW E90 320d
90.jpg
BMW E90 320d
89.jpg
BMW E90 320d
88.jpg
BMW E90 320d
87.jpg
BMW E90 320d
86.JPG
BMW E90 320d
 
Užívateľov profilový obrázok
Aries Crex
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: BMW E90 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Pribehy aut BMW: E39 523i/E90 320d/E90 330i

Pondelok, 3. Novembra 2014, 12:28

BMW E90 320d - zimne radovanky
Prílohy
74.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
73.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
72.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
70.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
69.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
68.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
67.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
66.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
65.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
64.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
63.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
62.PNG
BMW E90 320d - zimne radovanky
20.JPG
BMW E90 320d - zimne radovanky
19.JPG
BMW E90 320d - zimne radovanky
 
Užívateľov profilový obrázok
Aries Crex
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: BMW E90 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Pribehy aut BMW: E39 523i/E90 320d/E90 330i

Pondelok, 3. Novembra 2014, 12:35

A tu sa zacina moj posledny pribeh...

Presne dva roky na to, ako som si kupil svoju 320D sa mi podarilo konecne najst auto, ktore by mohlo byt moj druhy jednorozec.
Nasiel som presne to, co som hladal a co som vzdy chcel, uz od vtedy co som prvy krat sedel v BMW. Mojim snom bol vzdy motor 30i - radovy atmosfericky sest-valec, ktory ma perfektny zvuk, uctyhodny vykon, velmi slusnu spotrebu a vybornu spolahlivost. K tomu sa mi vzdy pacila biela koza, pekne kolesa s tenkymi rozdvojenymi lucami (aspon 18") a farba laku cierna alebo tmavo modra. Vzdy som mal rad manualne prevodovky, nakolko clovek vie s autom lepsie komunikovat, ale po piatich autach s manualmi a rokoch stravenych vymackavanim spojok som si hovoril, ze dobry automat by som uz naozaj prijal. Hlavne ak by mal sportovy rezim a moznost sekvencneho radenia...
Ked som nasiel kombinaciu vsetkeho, co som vzdy chcel v jednom aute a to vsetko za prijatelnu cenu, myslel som, ze v tom musi byt nejaky hacik...vzdy to tak byva. Hned som zavolal na inzerat a dohodli sme si stretnutie s majitelom. Na miesto stretnutia som prisiel ako prvy a nervozne som vyckaval, ci naozaj pride tak pekne auto ako bolo na inzerate, alebo to bude cele vyzerat nazivo inac. Ked prislo, bol som prijemne prekvapeny. Aj napriek tomu, ze auto nebolo umyte ani povysavane, posobilo velmi pekne. Cele som ho obzrel a okrem kozmetickych vad na laku z bezneho parkovania som nenasiel ziadne chyby ani zavady. Isli sme sa teda previest. Zvuk ma teda ozaj dorazil. Klasicka 330i je velmi tiche auto, o ktorom pri beznej prevadzke ani neviete ze ide, avsak akonahle clovek podradi tak o dva stupne a zosliapne pedal na podlahu, ozve sa symfonia. Nemam na to ani slov, treba pocut. Auto jazdilo krasne, plynulo a hladko a sila mu rozhodne nechybala. Vsetko vyzeralo akoby to bolo naozaj moje osudove BMW, ktore cakalo iba na mna. Majitel hned suhlasil, ze to mozeme dat aj pozriet do servisu, nech vidim, ze autu nic nie je. Zial v ten den to uz neslo nakolko bolo moc neskoro a tak som celu noc nespal a cakal na dalsi den, aby som zistil, ci to auto naozaj je to prave.
Dalsi den sme este doobeda zbehli do servisu kde naozaj viem, ze ludia, ktory tam robia by ma nikdy neoklamali a mozem sa na nich spolahnut. Nervozne som cakal, co povie kamarat, ktory tam robi a ked vysiel von a povedal, ze auto je naozaj v perfektnom stave a absolutne nic mu neni, uz nebolo nad cim uvazovat...Spisali sme kupnu zmluvu, urobili prevod penazi v banke a na aute som odisiel domov.

Dnes som hrdy majitel auta BMW 330i E90, auta mojich snov :)

Pri kupe malo najazdene 89 000 km, momentalne ma nieco cez 91 000 km. Bolo kupene v Tempus BA v roku 2007, v TP ma datum prvej registracie 29.12.2006.

Motor N52 190 kW - 258 hp.
Auto je v tmavej modrej metalize, ma Perfomance paket (naraznik predny + zadny, bocne listy), Bi-Xenony, //M zadne svetla a 19 palcove disky znacky Breyton. Vnutri ma interier v bielej kozi, s hlinikovymi listami, //M volant a 6 stupnovy automat s moznostou radenia sekvencne v sportovom rezime.

Auto ma celom dobru vybavu, nic socialne. Asi jedine co mi chyba je stresne okno, tempomat a z nejakeho nepochopitelneho dovodu auto nema ani zadne cuvacie senzory.
Senzory uz mam objednane na montaz a tempomat by som casom tiez rad dorobil. Len este neviem ako a kde.
K autu som kupil zimne gumy na diskoch RC design a namontoval som sportovy vzduchovy filter K&N.

Casom este pribudnu nejake upravy...
Rad by som autu vylepsil uz seriovo krasny zvuk. Je sice pekny, ale pride mi az moc tichy. Uvazujem, ze tam casom hodim Bastuck alebo nieco podobne. V tomto si aj rad necham poradit nakolko neviem, ktory vyfuk ako znie.
Za druhe by som chcel dorobit na kufor nejaky maly spoiler, mozno aj v style //M alebo nieco podobne.
A poslednou vecou, ktoru by som na aute rad vylepsil je zmena zltych angel eyes za biele. Netusim, ci je to vobec mozne bez vymeny celych svetiel - co by som rozhodne robit nechcel, ale ak na nieco pridem a nebude to za tak drobnu upravu moc drahe, s radostou to urobim. :)

Potom uz v mojich ociach na tomto aute naozaj nebude co vylepsovat.


Tolko k mojmu pribehu a mojim trom laskam v znacke BMW. Snad som vas nenudil :)
Prílohy
202.jpg
BMW E90 330i
201.jpg
BMW E90 330i
200.jpg
BMW E90 330i
 
Užívateľov profilový obrázok
cayman
Príspevky: 794
Registrovaný: 11.11.2012
Auto: E34 540i 6q
Kraj: Bratislavský

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 13:37

Kupil si dobre. Henta trojka sa predavala velmi dlho, ale preto, ze sprvu stala sa mi zda ze az 17.000...Ja som po nej vtedy poskuloval tiez ale bola nad limit :smile: Mal ho kamosov spolocnik vo firme a sa mi zda, ze v zime vobec ani nejazdilo..

Angel eyes ti staci kupit za 70E u Martina biele LEDky a vymenis si to sam doma za hodinu...
Tempomat sa da dorobit, ale na 6 valcoch je to troska zlozitejsie ako na 4 valcoch, ale da sa. Zda sa mi ze cena bola okolo 300EUR..

Urcite by som to ale troska znizil, lebo je to vysoko (videl som to auto asi mesiac dozadu na kamziku a to mi hned udrelo do oci)..s tymi 19tkami musi ist nizsie nech tam neni taky wheelgap. Nedal by som moc, ale nejake 3cm by to znieslo...Ked tam das BCcko tak mas dobry pomer cena/vykon a aj bude lepsie vyzerat a hlavne bude lepsie jazdit..

V podstate je to hotove auto...mozes vymenit tie angely, podvozok spravit, lipko...vyfuk...a uz nemas ani do coho moc opticky zabrdnut, lebo je kompletne spravene.. :smile:
E34 540i 6q - LSD 2,93 25%, BC-racing, 4pot E32 750iL brakes, AMA exhaust w/ X-pipe, front strutbar, M5 sway bars, styling 21, Michelin PS4, full M-tech
E46 330ti 5q - swap M54B30, ECUGarage, LSD 3,46 25%, BC-racing, polyurethane bushings, 330i brakes, Hawk HP+ pads, HEL Performance BL, Schmiedmann headers, K&N intake, front/rear strutbar, X-brace, BBS-CH 007, Westlake 235 square setup, Sparco EVO2+, AnimalRacing consoles, stripped interior, oil cooler

daily MB GLB 2021

E90 330i EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Aries Crex
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: BMW E90 330i
Kraj: Bratislavský

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 13:39

Ocenim vase nazory, postrehy aj rady.

Casom samozrejme pribudnu aj dalsie fotky mojho najnovsieho milacika. Zatial som mal moznost cvaknut iba tieto, nakolko ho mam iba par dni...
Auto je priamym odrazom svojho majitela :)

07" BMW 330i E90 258 HP
08" Subaru Impreza WRX 250 HP (EX)
08" Honda Civic Type R 201 HP (EX)
06" BMW 320d E90 163 HP (EX)
01'' BMW 523i E39 170 HP (EX)
98" Ford Escort 150HP (EX)
 
Užívateľov profilový obrázok
Aries Crex
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: BMW E90 330i
Kraj: Bratislavský

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 13:56

No tak dakujem.

Hej hej, v zime vobec nejazdilo. Bolo cisto na leto.
Tempomat, ked hovoris ze je za 300 eur, tak to by som dal aj hned. To je super cena. Nevies kto to vie urobit?
Tie LEDky su uz trochu drahsie, ako som ocakaval. 70 eur iba za zmenu farby kruzku mi pride dost...ale este uvidim. Biele vypadaju o dost lepsie.

Vyfuk by som ale najradsej spravil ako prvy. Z toho by som sa tesil najviac.

No dik za nazor. O tom znizeni este pouvazujem, nakolko uz teraz je to na tych 19" trochu tvrde (na rozbitych cestach uz musim dost opatrne) a nerad by som jazdny komfort znizil na uroven okruhoveho auta. Jazdim dost aj po BA a tam je to niekedy kriticke :D
Auto je priamym odrazom svojho majitela :)

07" BMW 330i E90 258 HP
08" Subaru Impreza WRX 250 HP (EX)
08" Honda Civic Type R 201 HP (EX)
06" BMW 320d E90 163 HP (EX)
01'' BMW 523i E39 170 HP (EX)
98" Ford Escort 150HP (EX)
 
Užívateľov profilový obrázok
cayman
Príspevky: 794
Registrovaný: 11.11.2012
Auto: E34 540i 6q
Kraj: Bratislavský

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 14:08

Neviem, pozri tu na klube temu o tempomate, tam par ludi pisalo, ze to vedia spravit...
Ak das kvalitny podvozok, komfot ostane v pohode. Preto by som nekupoval nejake kraviny 200-300 eurove a nevydrzi to nic, bude to tvrde a bude skakat ako koza, ale nejaky stred - BC alebo Bilstein..do litra to mas vybavene..
E34 540i 6q - LSD 2,93 25%, BC-racing, 4pot E32 750iL brakes, AMA exhaust w/ X-pipe, front strutbar, M5 sway bars, styling 21, Michelin PS4, full M-tech
E46 330ti 5q - swap M54B30, ECUGarage, LSD 3,46 25%, BC-racing, polyurethane bushings, 330i brakes, Hawk HP+ pads, HEL Performance BL, Schmiedmann headers, K&N intake, front/rear strutbar, X-brace, BBS-CH 007, Westlake 235 square setup, Sparco EVO2+, AnimalRacing consoles, stripped interior, oil cooler

daily MB GLB 2021

E90 330i EX
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 14:09

to neni exLimonova ? a potom ju mal tipek v MA ?
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
kiwi69
Príspevky: 363
Registrovaný: 2.1.2008
Auto: e91 330i LCI
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Lucenec

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 14:21

:thumbup: super, len škoda, že neostala farba z 320d 8)
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/topic-t79668.html
Obrázok
e91 330i MT karmesinrot LCI (ex)
e92 320i MT schwarz II (ex)
 
kobrakai

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 14:31

No ale čo to! :D veď ako tak pozerám na fotky, tipol by som si, že si môj dávny spolužiak zo základky, Roman?

Pekne si postúpil, musím uznať. Môj prvý vozík bola tiež e39 523i, akurát že som sa už k nejakým drahším neposunul a točím sa medzi vyplieskanými starými šunkami :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Aries Crex
Autor témy
Príspevky: 11
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: BMW E90 330i
Kraj: Bratislavský

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Pondelok, 3. Novembra 2014, 14:32

Limonove auto poznam. To bolo cierne, malo BBS kolesa + cierny kozeny interier s drevom. Takze nieje to jeho EX :wink:
Auto vlastnil chalan z BA.

Hej hej, cervenu farbu som miloval, ale modru mam tiez rad.
A naviac, tuto modru som ja este nazivo ani nevidel. E90ky mavaju Lemans blau, ale ta je svetlejsia. Toto mi pride viac originalne 8)
Auto je priamym odrazom svojho majitela :)

07" BMW 330i E90 258 HP
08" Subaru Impreza WRX 250 HP (EX)
08" Honda Civic Type R 201 HP (EX)
06" BMW 320d E90 163 HP (EX)
01'' BMW 523i E39 170 HP (EX)
98" Ford Escort 150HP (EX)
 
Užívateľov profilový obrázok
Hamike
Príspevky: 126
Registrovaný: 28.1.2014
Auto: E70 3.0 D
Kraj: Košický

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Utorok, 4. Novembra 2014, 20:27

Pekny kusok velmi, poskuloval som aj ja po nej uz davnejsie….Presne tuto motorizaciu zhanam…Aj by som ju bral ale to by som sa musel najprv zbavit mojej :) a kedze som ju kupoval len v marci doma by som zas pocuval a pocuval :D
Kazdopadne prajem vela stastnych KM :D
'09-BMW E70 3.0D 235HP
'06-BMW E90 320D M-PAKET-195HP -EX
'08-Mercedes-Benz 200CDI AMG PACKET-136HP-EX
'02-Renault clio 1.2 16V-75HP-EX
 
Užívateľov profilový obrázok
limon4
Príspevky: 848
Registrovaný: 2.8.2008
Auto: e92 330i
Kraj: Trenčiansky

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Piatok, 7. Novembra 2014, 08:23

dva palce hore... nestihol som to este cele precitat , ale odstran chrom listy a bude to dokonale + velke carbonove kridelko na zadny kufor a o vyfuku som ti uz poslal spravu
e92 330i
e90 330i EX
e46 330d EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E39 523i/E90 320d/E90 330i] Pribehy mojich BMW

Piatok, 7. Novembra 2014, 08:50

Pekné auto, veľa štastných km prajem. Ako pise Limon, chrom prec a bude to este lepsie. Ja som tempomat riesil dost dlho na E90 330i a je to fakt problém. Málokto to vie a má s tým skúsenosti. Tu je človek, čo ich dorobil už dosť a na 100% ti tempomat dorobiť vie. Ak budeš chcieť napíš mu : http://www.bmwcoding.cz/ ... je aj na českom BMW klube pod menom Matiz.
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných