Da sa to zistit. je nato funkcia kde sa da precitat kedy bola posledna registracia baterie (datum) a pri kolkych km.
Je nato aj ina funkcia, kde sa da precitat historia z IBS senzoru (resp bloky dat). Ked sa zaregistruje nova bateria, tak ten blok dat je prazdny
INPA urcite nie je hracka lenze spusta ludi ani netusi co to je a milia si to s diagnostickym programom, co urcite nie je. Je to vsak len program, ktory spusta urcite skripty ediabasu a tie sa musia dopredu nadefinovat a tak isto je mozne ich menit. Treba si precitat navod od INPA. Samozrejme pre toho co s tym vie robit je to velmi uzitocna vec, ale len na svoj ucel. Ja ju pouzivam taktiez pri priamej praci s jednotlivymi jednotkami (mimo auta) a prave nato je aj urcena (nie je urcena ako nejaky kvazi diagnosticky program pre servis atd)
Koluje tu spusta vselijakych verzii s roznymi skriptami alebo s roznou podporou jednotiek a ich funkcii, co distibuju predajcovia kablikov. Takze sa ani neda povedat ze ako a co sa kde robi, pretoze niektorym chyba spustu suborov a skriptov pre pracu s dannymi jednotkami a ostatne ich maju.....
Urcite nesuhlasim s tym zeby to mala byt nejaka hracka, ale suhlasim s tym ze malo ludi vie naco to vlastne je a mylia si to s niecim naco to neni :)
Pouziva sa to len ako cast niecoho, ludia co to potrebuju vo vyrobe vyuzivaju aj programy tool32 a ostatne ktore su sucastou bmw standard tools. Pretoze clovek co potrebuje pracovat s nejakou jednotkou samostatne bez auta a napriklad ju nakodovat a zapisat do nej UIF alebo nejake ine data (flash atd), tak by si s DISom asi tazko pomohol...... Ale DIS je zasa pre diagnostiku vozidla.....
