Sobota, 1. Novembra 2014, 17:17
Ano bolo...
Takze po dlhej dobre prispejem aj tu. Na aute je vela prace odvedenej. Motorovy priestor dostal matny lak, predna naprava je nahodena komplet v polyuretane aj ulozenie servoriadenia. Nadrz dole, zadna naprava dole, zbavovanie hrdze zadnej casti auta (najcastejsie skorodovanie miesto s13-tok), novy nastrek gumoasfaltu, su tam aj nejake vyvarovacky. Napravnica isla na opieskovanie bola povrchovo chytena, chcel som to mat kvalitne tak som obetoval tych 20€ za opieskovanie, potom antikorozny zaklad a na to ostra zelena od montany :). DW ramena som prestriekal tiez z oranzovej do zelenej tak isto aj seriove ramena ktore budu "obute" do polyuretanov od Energy suspension. Na aute boli povodne hlinikove vlozky napravnice, toto riesenie sa mne nepacilo pretoze seriove ulozenia uz boli ***. Tak som sa rozhodol ze dam polyuretanove znacku este neviem. Povodne sroby uz boli tiez chytena ako na kazdom aute, tak som ich poslal na galvanicke pozinkovanie zltym zinkom.
Zacal sa aj motor skladat, zatial to zostane legalne(ka24e, chut jazdit je velka takze zatial si vystacim aj s tymto). Mimochodom ked tam pojde turbo tak to bude slusne povozenie :)....motor dostal komplet pretesnovaciu sadu, hlava isla na brus( nakoniec bola iba prelestena, nebola kriva) + zabrusene sedla ventilov. Motor bol zbaveny vsetkych emisnych prvkov ako je egr, klapky v sani, vacsina podtlakov bola zrusena.
ex BMW e36 318is Coupe
Nissan S13 240SX