... všetko o BMW ...
jararak napísal:ak to robil rucne cez pristrojovku, je mozne, ze uz to niekto nacal predtym a tam to potom treba ratat tym uz pouzitym koeficientom, cez diag si to vycita samo, samozrejme tiez to treba viackrat.
A mam jednu otazku k obrazku c.2:
Ked som isiel rozoberat separator tak vedla neho bol vyteceny olej aj (pravdepodobne) nafta kedze to bola cira latka. Neviete skadial sa to tam mohlo dostat? Vsimol som si este,ze jeden vstrek,priamo nad tym separ. je trocha "mokry" ,moze to byt z neho? A ak ano, tak WTF?
Patricius napísal:Zinkovym sprejom osetreny hrdzavy plech zlahka obrusena hrdza, vonku na dazdi po roku od nastriekania vyzera stale rovnako. Tolko moj amatersky test, takze vydrzi aj viac ako rok
defe napísal:ja mam opacnu skusenost ,na fabke som trocha obrusil hrdzu a strekol zinkom a hrdza sa objavila po case ,teraz miesto kde je hrdza obrusim upne na plech aj po okrajoch potom nanesiem epoxid na obrusene miesto a striekam zinkom :)