Nemyslím si, že to je debata o ničom. Práve, že takéto názory som chcel počuť. E65 je už iná elektronika, to je pravda. Drahší servis predpokladám, ale nerád by som zase nejaký horší kúsok (vzhľadom k tomu, že 540tka ktorú mám je fakt super). Teda nerád by som vadný kúsok a potom to auto preklínal. Keď som kupoval pred 7mimi rokmi prvé BMW, tak ma každý odrádzal. Za 7 rokov som mal zapchatý termostat a palivová pumpa odišla. Kúpil som keď malo auto 180t km a dnes má cca 330tkm a to bola jediná investícia (brzdy som dal poriadne a kotúče mám dodnes Zimmermany, platničky sa menili, nejaké diely na apravách tiež, ale to beriem ako normálne spotrebný materiál, nikdy som nekupoval lacný olej a lacné diely) a za rok dennodenného jazdenia na V8čke som nemal žiadnu investíciu. Akurát nedávno váha vzduchu a zase dávali sa sviečky tak všetky, oleje a všetko, silnejší reduktor... Proste nemám problém sem tam čapnúť inekciu do toho, ale nerád by som zase servisoval stále dookola také auto.
Možno by mi teda stačilo fakt iba nechať si 540tku a ešte ju viac vycukríkovať.
Ďalej v tej cene sa už dala aj E36 M3 nájsť ale to je zase niečo iné a ako som písal, už nemám 18. No a v ponuke sú za takúto cenu aj X5ky
http://bmw-x5.autobazar.eu/44i-at-id5215491.htmlhttp://bmw-x5.autobazar.eu/46-i-at-lpg-id5340072.htmlaké veci by ma čakali prípadne na X5ke? Nemám totiž predstavu. O E39ne som si prečítal čo sa len dalo, čo sa zvykne kedy kaziť, ako odchádzať...o E65tke tak isto, tie krúžky a podobne....Dosť to pri vyberaní napomáha. Čo také zvykne odchádzať zase pri X5ke, aké sú prevádzkové náklady takého vozisla, čo gumy? Nechcem aby ste sa pustili do debaty nemám na gumy, ale zaujíma ma aký majú rozmer gumy na také auto, koľko stoja, čo elektronika?
Lebo ani to, že doniesť E38mu nie je ešte zahodená myšlienka (už som sa viezol v 2 kusoch a nedávno som tu chcel jednu kúpiť, ale nebolo to to, čo som chcel). Takže je možnosť doviezť E38 čo by som najneradšej, alebo ešte pohrať sa s myšlienkou X5.