... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 20
obchodna sekcia
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: DPF

Utorok, 10. Júna 2014, 17:11

Nie, myslel som to tak vo všeobecnosti.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
batko152
Príspevky: 70
Registrovaný: 22.4.2014
Auto: čierne E90 320dé
Kraj: Bratislavský

Re: DPF

Piatok, 20. Júna 2014, 22:18

Dnes mi vyhodil idrive hlasenie o Particle filtry, i ked mi stale pise, ze este mam 20 000km cas prepokladam na vymenu alebo regeneraciu, tak ma to celkom prekvapilo.
Preto by som bol velmi nerad, keby ma to niekde nechalo... Znamena to, ze uz nastal cas na vykuchanie? #-o [-o< :-k
Ak hej, aby som to mohol dat po vikende spravit. Bez chipu.

Obrázok
Obrázok
Kto chce hlada spôsob, kto nechce, hladá dôvod :)
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF

Sobota, 21. Júna 2014, 07:35

batko152 napísal:
Dnes mi vyhodil idrive hlasenie o Particle filtry, i ked mi stale pise, ze este mam 20 000km cas prepokladam na vymenu alebo regeneraciu, tak ma to celkom prekvapilo.
Preto by som bol velmi nerad, keby ma to niekde nechalo... Znamena to, ze uz nastal cas na vykuchanie? #-o [-o< :-k
Ak hej, aby som to mohol dat po vikende spravit. Bez chipu.

Obrázok
Obrázok

nebud blbec, nekuchaj to, daj to vycistit alebo si to vycisti sam

vyjde ta to lacnejsie a nebudes mat problem ani v zahranici....
ale v prvom rade musis odstranit pricinu jeho zanesenia, na 99,9% ti ho neregeneruje kvoli termostatom alebo zhavicom
 
Užívateľov profilový obrázok
batko152
Príspevky: 70
Registrovaný: 22.4.2014
Auto: čierne E90 320dé
Kraj: Bratislavský

Re: DPF

Nedeľa, 22. Júna 2014, 00:31

Sam?? :lol: :D ... by som sa nepustili ani do vymeny oleja :)
takze tato moznost odpadava :)

Skor by som chcel spustit regeneraciu mimo servisu, docital som sa, ze by sa mala vyvolat pri nejakej ustalenej jazde pri cca 2500 ot/min
Tento vikend jazdim bohuzial cisto len po meste, takze ani nemam cas proste vybehnut ani na obchvat ani dialnicu.
Ale asi najlepsie bude, ak skocim niekomu na diagnostiku, ze mi bude vediet povedat a poradit viac, ako sa domnievam ja :)
Lebo, ten pocit, ked po 10-15 min jazdy vyhodi upozornenie, ktore som prilozil v obrazku, nieje vobec prijemny.

Fakt cakam, ze proste vypne auto a dojazdil som :shock: :x ](*,)

Btw: co vlastne znamena to upozornenie? chapem to ako zlyhanie filtra pevnych castic. Preto tie obavy
Kto chce hlada spôsob, kto nechce, hladá dôvod :)
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF

Nedeľa, 22. Júna 2014, 20:07

batko152 napísal:
Sam?? :lol: :D ... by som sa nepustili ani do vymeny oleja :)
takze tato moznost odpadava :)

Skor by som chcel spustit regeneraciu mimo servisu, docital som sa, ze by sa mala vyvolat pri nejakej ustalenej jazde pri cca 2500 ot/min
Tento vikend jazdim bohuzial cisto len po meste, takze ani nemam cas proste vybehnut ani na obchvat ani dialnicu.
Ale asi najlepsie bude, ak skocim niekomu na diagnostiku, ze mi bude vediet povedat a poradit viac, ako sa domnievam ja :)
Lebo, ten pocit, ked po 10-15 min jazdy vyhodi upozornenie, ktore som prilozil v obrazku, nieje vobec prijemny.

Fakt cakam, ze proste vypne auto a dojazdil som :shock: :x ](*,)

Btw: co vlastne znamena to upozornenie? chapem to ako zlyhanie filtra pevnych castic. Preto tie obavy

ta hlaska sa zobrazi ked je pred DPF zvyseny spatny tlak....auto ti len tak neskape, ale mozes si s tym dodrbkat turbo, coz by som fakt moc nepokusal...ako som uz pisal hore, treba riesit aj pricinu, nie len dosledok

skontroluj si teplotu motora pripadne to mozme hodit cez tyzden aj na diag...ale tu teplotu si urcite skontroluj, to byva najcastejsi problem
 
Užívateľov profilový obrázok
madxface
Príspevky: 630
Registrovaný: 13.1.2014
Auto: f34, e91
Kraj: Žilinský

Re: DPF

Pondelok, 23. Júna 2014, 11:18

Regeneracia ti neprebehla, ako pisal PeqpeK, mozeto mat viacero pricin, najcastejsie je teplota motora/termostaty, tu si zistis aj sam cez skryte menu. Ak ti teplota bude behat pod 90 stupnov, regeneracia nenabehne.

Z vlastnych skusenosti viem, ze po tejto hlaske ti uz regeneracia nenabehne, treba ju spustit cez diagnostiku a pomoct si mozes aj komercnymi produktami http://aditiva.heureka.sk/pro-tec-dpf-super-clean/ alebo ine...

Ak na tom budes jazdit normalne, urcite ta hned nevypne, najprv ta hodi do nudzoveho rezimu. Ja som sa snazil tento problem vyriesit do 100km od prvej hlasky.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF

Pondelok, 23. Júna 2014, 11:32

madxface napísal:
Regeneracia ti neprebehla, ako pisal PeqpeK, mozeto mat viacero pricin, najcastejsie je teplota motora/termostaty, tu si zistis aj sam cez skryte menu. Ak ti teplota bude behat pod 90 stupnov, regeneracia nenabehne.

Z vlastnych skusenosti viem, ze po tejto hlaske ti uz regeneracia nenabehne, treba ju spustit cez diagnostiku a pomoct si mozes aj komercnymi produktami http://aditiva.heureka.sk/pro-tec-dpf-super-clean/ alebo ine...

Ak na tom budes jazdit normalne, urcite ta hned nevypne, najprv ta hodi do nudzoveho rezimu. Ja som sa snazil tento problem vyriesit do 100km od prvej hlasky.

ja len dodam, ze regeneracia prebehne hned po tom, ako sa znovu naplnia jej podmienky
to, ako dlho vydrzis s upchatym filtrom behat zalezi od stavu turba a urovne upchatia filtra
poznam typka, co s tym nabehal aj 2000km, ale to by som neriskoval...cital som myslim aj tu na klube o pripade, kedy sa niekomu rozpadlo turbo
 
Užívateľov profilový obrázok
batko152
Príspevky: 70
Registrovaný: 22.4.2014
Auto: čierne E90 320dé
Kraj: Bratislavský

Re: DPF

Pondelok, 23. Júna 2014, 15:10

Takze, dnes po diagnostike, presne ako pisete.
Chyba je v termostatoch, teplota motora bola nizka, cca okolo 80°C a tak isto zvyseny spatny tlak.
Turbo je zatial v poriadku ( a dufam ze tak aj ostane :) ) i ked uz zrejme netlaci tolko, co nove.

Objednali sa nove termostaty, zhavice, rele zhavenia a klapky pojdu tiez von.

Teraz mi uz len ostava dufat, ze este tento tyzden s tym vydrzim a ten dalsi ide k doktorovy.
Alebo sa vratim spat k MHD ](*,) ](*,) :-k
Kto chce hlada spôsob, kto nechce, hladá dôvod :)
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF

Utorok, 24. Júna 2014, 07:42

batko152 napísal:
Takze, dnes po diagnostike, presne ako pisete.
Chyba je v termostatoch, teplota motora bola nizka, cca okolo 80°C a tak isto zvyseny spatny tlak.
Turbo je zatial v poriadku ( a dufam ze tak aj ostane :) ) i ked uz zrejme netlaci tolko, co nove.

Objednali sa nove termostaty, zhavice, rele zhavenia a klapky pojdu tiez von.

Teraz mi uz len ostava dufat, ze este tento tyzden s tym vydrzim a ten dalsi ide k doktorovy.
Alebo sa vratim spat k MHD ](*,) ](*,) :-k

a nezabudnut pretesnit sanie
 
oci
Príspevky: 31
Registrovaný: 25.12.2013
Auto: E91 325d
Kraj: Žilinský

Re: DPF

Nedeľa, 29. Júna 2014, 06:02

Mal som podobný problém. DPF ukázalo chybu a prvotne rady zneli "vykuchaj to a bude pokoj" nakoniec som zistil, že moje auto jazdi na 67 stupňov a mám v prdeli žhavič. Vymenil som termostaty a zhavič za pár eur... jazdi to ako má, dymivosť 0, spotreba klesla, nesmrdí mi to pri rannom cúvaní ako avia a keď pridám tak to za mnou poznajú len podľa zrýchlenia nie podľa dymu a smradu... čo sa k BMW moc nehodi [-X
 
Užívateľov profilový obrázok
buy-10
Príspevky: 363
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: BMW 530xD limo 2006
Kraj: Bratislavský

Re: DPF

Utorok, 28. Októbra 2014, 12:06

nazdarek, viete mi niekto poradit ci zvladnem spustit cez PC regeneraciu DPF na E60? viete mi niaky navod posunut? lebo nikde tu to neviem najst… dakujem
 + BMW = :twisted:
---------------------------------------------------
WWW.FACEBOOK.COM/FLIPPER221
 
Užívateľov profilový obrázok
lulu991
Príspevky: 557
Registrovaný: 4.9.2012
Auto: BMW 330xd
Kraj: Prešovský

Re: DPF

Utorok, 28. Októbra 2014, 17:44

Mas skusenosti/nainstalovane aspon DIS alebo ISTA-D?
 
Užívateľov profilový obrázok
lionlion
Príspevky: 849
Registrovaný: 24.9.2009
Auto: E90 325d
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: DPF

Piatok, 31. Októbra 2014, 17:11

Podla toho co som sa docital vo WDS-ku, su poziadavky pre spustenie cistenia nasledovne:

Teplota vody 75 a viac, teplota vyfukovych plynov 240 a viac, rychlost vozidla 60km/h a viac. Cele to trva 20min (nie menej, skor viac) vozidlo musi byt v pohybe pod urcitou zatazou, to znamena ze pri stojatom aute sa prerusi cistenie. V meste je to nemozne.

Pri viac znecistenom je potreben aspon 30min a dialnicne tempo (alebo vyssia zataz)

Povodny text:
Regeneration of particulate filter DDE5.0/ 6.0/ 6.2
To enable regeneration of the particulate filter, regeneration must be requested in the DDE control module.

The regeneration is requested in that the consumed fuel since the last regeneration is set to a maximum value in the DDE control module.
The regeneration is started at the next trip as soon as the coolant temperature has reached a value of at least 75 °C and the exhaust-gas temperature before catalytic converter has reached a value of at least 240 °C. Moreover, the fuel level must be at least 10 liters.

The best possible effect of the regeneration is achieved if the vehicle is operated for around 20 minutes at a speed of at least 60 km/h that is as constant as possible as of the start of the regeneration. Experience has shown that non-urban driving achieves the best regeneration results.

The current state of any regeneration block, of a regeneration request in the control module and the regeneration itself can be displayed both in the service function ”Regeneration of particulate filter” and in the DDE diagnosis request at the point ”Regeneration particulate filter”. Moreover, the distance driven since the last regeneration can be read out.


The following possible states on regeneration are displayed:

Regeneration blocked

Regeneration released

Regeneration in DDE requested

Regeneration not requested

The following possible statuses of the regeneration are displayed:

Regeneration active

Regeneration not active

Distance driven since (last successful) regeneration in metres

Calculated total residual distance of the particulate filter in kilometres
(only available as of DVD47 - only in vehicles with 6-cylinder diesel engines).

Average fuel consumption per 100 km since filter replacement
(only as of DVD47 - only available in vehicles with 6-cylinder diesel engines).

Distances driven since the last but one and last but two regenerations in kilometres
(only available as of DVD47 - only in vehicles with 6-cylinder diesel engines).


Notes:

In the event of a prematurely canceled regeneration, the regeneration is started in the next drive cycle as soon as the coolant temperature has returned to a value of 75 °C and the exhaust-gas temperature before catalytic converter has returned to a value of 240 °C.

In the case of a particulate filter heavily loaded with soot, it can occur that the regeneration request is blocked again after a short time or is not released.
In this case, it is required to regenerate the particulate filter in a motorway / or cross-country trip taking approx. 30 minutes at a speed that is as constant as possible.
Subsequently, the service function ”Regeneration particulate filter” must be run again.

Moreover, it also occurs that with a filter heavily contaminated with soot the exhaust-gas back-pressure becomes so high that problems can occur on reaching breakaway speed. In many cases, this impairs the feasibility of the exhaust backpressure test. A clean regeneration reduces the effect of this problem in many cases and lowers the exhaust-gas back-pressure.

During the regeneration phase and with the engine running, it can also occur that the display for 'Regeneration active' jumps to 'Regeneration not active'. This behavior can be seen exclusively with the vehicle stationary with the engine running. This behavior does not impair the scheduled course of the regeneration in general.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF

Piatok, 31. Októbra 2014, 20:37

teda neviem kde si precital, ze to trva vzdy 20min a menej nie, zrejme si si to zle prelozil, je tam napisane, ze pre najlepsi efekt regeneracie je treba jazdit okolo 20min aspon 60kmh co najkonstantnejsim sposobom ;)
 
Užívateľov profilový obrázok
lionlion
Príspevky: 849
Registrovaný: 24.9.2009
Auto: E90 325d
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: DPF

Sobota, 1. Novembra 2014, 12:47

No dobre, ale aj tak sa to za 5 minut nespravi.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 20

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných