... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
TATIQ523i
Autor témy
Príspevky: 15
Registrovaný: 7.9.2012
Auto: E39 523i
Kraj: Košický

E39 523i Oprava ježka kúrenia - r.v.:96

Streda, 18. Júna 2014, 13:32

Nepodarilo sa mi nájsť návod na opravu tohoto konkrétneho typu koncového stupňa kúrenia, tak to púšťam ďalej. Snáď to niekomu pomôže...

Treba to na danom mieste poriadne očistiť a chce to veľkú dávku trpezlivosti, opatrnosti a času. Treba zoškrabať aj lak okolo kontaktov a kontakty pri pájkovaní poriadne prehriať. Sú tam studené spoje ktoré voľným okom niekedy ťažko vidieť. Na večný hrot na pájkovačke zabudnite, chce to poriadny kus medeného drôtu a kalafúnie. Večný hrot sa nezohreje na potrebnú teplotu a nezaleje poriadne spoj. Po prepájkovaní očistiť od kalafúnie najprv mechanicky a potom poriadne liehom a hoc zubnou kefkou. Doporučujem potom zaliať neutrálnym silikónom, alebo lakom na to určeným aby to potom neoxidovalo. Veľa šťastia.
Prílohy
IMAG3859 copy.jpg
IMAG3859.jpg
IMAG3740.jpg
IMAG3737.jpg
IMAG3731.jpg
IMAG3775.jpg
 
Biggest
Príspevky: 3
Registrovaný: 20.6.2014
Auto: BMW E39 525i Touring
Kraj: Banskobystrický

Re: E39 523i Oprava ježka kúrenia - r.v.:96

Piatok, 20. Júna 2014, 09:00

Ahoj, stalo se mi totez, az na to ze tento modul mi doslova zacal horet - ten novejsi plastovy model. Vse sem opravil a pouzil starsi typ, jako je na obrazku nahore. Sednu do auta ze vyzkousim, pustim ventilaci a NIC. Opet zakleknu, kontroluju pojistky - OK, merim proud na stekru modulu/regulatoru a NIC. Napada Vas kde muze byt problem?

Obrázok
Obrázok
 
TATIQ523i
Autor témy
Príspevky: 15
Registrovaný: 7.9.2012
Auto: E39 523i
Kraj: Košický

Re: E39 523i Oprava ježka kúrenia - r.v.:96

Pondelok, 13. Októbra 2014, 08:22

Kamarát keď ti to horelo - a ako pozerám fest horelo, tak tam je skrat a nie len studené spoje. Tam už veľa neporiešiš. Vymeň neopravuj. A prever si či už nemáš vyskratované aj prívodné káble tým že sa to tavilo. To je môj osobný názor. Divím sa že poistky držali.
 
PetoK
Príspevky: 9939
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: E39 523i Oprava ježka kúrenia - r.v.:96

Pondelok, 13. Októbra 2014, 08:27

Takto to dopadne, ked je vadny vetrak... pridreny, fuka tazko a modul sa prehreje a zhori... chladenie je velmi kriticka vec tohto regulatora.... preto vzdy treba kupit regulator, prip. aj vetrak novy, kvalitny - orig BMW a nie riesit taketo idiotske amaterske fuseriny...potom mozte cakat kedy najdete auto v plamenoch... #-o #-o #-o

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 2 neregistrovaní