... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk
 
TZ320
Príspevky: 5
Registrovaný: 21.11.2010
Auto: e46 320dA
Kraj: Trnavský

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Utorok, 23. Novembra 2010, 20:24

TT-SIMIK napísal:
Žije, žije.....(som človek čo sa vždy snaží všetko dotiahnut do konca aj ked to občas trvá aj 3 roki)..turbo druhé, a dokonca už aj trysky mám tie čo majú byť EU3 a zapísané,auti ide ako nové,ale musím povedať že ide ešte lepšie ked dám dole klimový remeň a to citelne hlavne rozbeh!!!!!!Až so neveril ako 320D 110kw ide....po troch rokoch som to doriešil a to mi nikto nevedel pomôcť a prišiel som na to vlastným úsilím!!!!!......))))

PS: chalani čo chcete pomôct nepíšte mi sukromné správy,ale píšte to do vlákna,tu sa vám budem snažiť pomôcť,ale riešiť vás všetkých cez pm,nieje šanca!!!!!!

PS1: Donuzo probém bol len v tom,že to moje turbo bol hybrid, mechanik sa ho snažil pred tromi rokmi prestavať z elektorického ovládania na podtlakové, a tam bol pes zakopaný, nebol problém nahodit ventil podtlakový,ale nebol tam najprv doraz na spodnom tlaku a bolo mierne rozhodené pri hornom tlaku a v tom bol cely problém,turbo sa nedokázalo zosúladiť z motorom, kedže sám dobre vieš čo urobí jedna otáčka na závite na doraze variability a o tom by mohol hovoriť aj ondriso čo si sám to repasované turbo doladil(klobúk dole),ja som na to nemal nervy po 3 rokoch a jednoducho som turbo vymenil a to čo tam malo isť!!!!!!A už si len užívam zátah v celom rozmedzí otáčok!!!!

PS2:Tý čo máte problém zo zátahom od spodu,tak musíte riešit hlavne tieto veci,už som to písal snad 15x!!!!!
1. musia byt podtlakové hadičky dokonale skonrolované,nie len "okom cez zatvorenú kapotu",proste treba prejst celé vedenia od vývevy až po turbo, egr, klapky v sáni,ak by na vedení bola netesnost tak je problém na svete!!!!
2.Skontolovať pohyblivosť regulatora(variability na turbe) hlavne pri naštartovanom a teplom motore,či nezadrháva(vtedy sa kov roztahuje)!!!!
3.Skontrolovať či drží podlakový ventil na turbe (odpojit podtlakovú hadičku posunut regulator na doraz k dorazu,zapchať vyvod na podtlak prstom a pustit regulator, regulator musi ostat v tej polohe posunutej,ked pustíš prst,tak musí sa vratit do 0 polohy,vracia ho struna vo vnutri)
4.skontorlovať či správne funguje elektricky ventil čo reguluje podtlakový ventil na turbe(poprípade vyskušať ten z egrka, dajú sa zameniť)
5. snimač tlaku na sani(aj ked pochybujem,že by bol zlý,či nieje zanesený karbónom,nachádaza sa na zadnej strane sanie na pravo ked stojiš pre autom,je na 10mm matici)
6.váha vzduchu ci je ok

Poradie zvolte podla obtiažnosti,treba začat podtlakami a regulaciou turba!!!!!

Ja som už vyčerpal všetky možnosti ktoré si uviedol okrem toho štelovania turba!Mám ale obavy že ked to tebe trvalo 3 roky tak mne to bude trvat asi takých 6!Takže čím skor aby som začal!!!
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Utorok, 23. Novembra 2010, 22:59

TT-SIMIK napísal:
Žije, žije.....(som človek čo sa vždy snaží všetko dotiahnut do konca aj ked to občas trvá aj 3 roki)..turbo druhé, a dokonca už aj trysky mám tie čo majú byť EU3 a zapísané,auti ide ako nové,ale musím povedať že ide ešte lepšie ked dám dole klimový remeň a to citelne hlavne rozbeh!!!!!!Až so neveril ako 320D 110kw ide....po troch rokoch som to doriešil a to mi nikto nevedel pomôcť a prišiel som na to vlastným úsilím!!!!!......))))

PS: chalani čo chcete pomôct nepíšte mi sukromné správy,ale píšte to do vlákna,tu sa vám budem snažiť pomôcť,ale riešiť vás všetkých cez pm,nieje šanca!!!!!!

PS1: Donuzo probém bol len v tom,že to moje turbo bol hybrid, mechanik sa ho snažil pred tromi rokmi prestavať z elektorického ovládania na podtlakové, a tam bol pes zakopaný, nebol problém nahodit ventil podtlakový,ale nebol tam najprv doraz na spodnom tlaku a bolo mierne rozhodené pri hornom tlaku a v tom bol cely problém,turbo sa nedokázalo zosúladiť z motorom, kedže sám dobre vieš čo urobí jedna otáčka na závite na doraze variability a o tom by mohol hovoriť aj ondriso čo si sám to repasované turbo doladil(klobúk dole),ja som na to nemal nervy po 3 rokoch a jednoducho som turbo vymenil a to čo tam malo isť!!!!!!A už si len užívam zátah v celom rozmedzí otáčok!!!!

PS2:Tý čo máte problém zo zátahom od spodu,tak musíte riešit hlavne tieto veci,už som to písal snad 15x!!!!!
1. musia byt podtlakové hadičky dokonale skonrolované,nie len "okom cez zatvorenú kapotu",proste treba prejst celé vedenia od vývevy až po turbo, egr, klapky v sáni,ak by na vedení bola netesnost tak je problém na svete!!!!
2.Skontolovať pohyblivosť regulatora(variability na turbe) hlavne pri naštartovanom a teplom motore,či nezadrháva(vtedy sa kov roztahuje)!!!!
3.Skontrolovať či drží podlakový ventil na turbe (odpojit podtlakovú hadičku posunut regulator na doraz k dorazu,zapchať vyvod na podtlak prstom a pustit regulator, regulator musi ostat v tej polohe posunutej,ked pustíš prst,tak musí sa vratit do 0 polohy,vracia ho struna vo vnutri)
4.skontorlovať či správne funguje elektricky ventil čo reguluje podtlakový ventil na turbe(poprípade vyskušať ten z egrka, dajú sa zameniť)
5. snimač tlaku na sani(aj ked pochybujem,že by bol zlý,či nieje zanesený karbónom,nachádaza sa na zadnej strane sanie na pravo ked stojiš pre autom,je na 10mm matici)
6.váha vzduchu ci je ok

Poradie zvolte podla obtiažnosti,treba začat podtlakami a regulaciou turba!!!!!


no pekne :)

aspon tak ze si to dokopal :) ja to riesim jednoduchsie,,vycitam mapy,pozrem co to ma tlacit,,sadnem do auta povozim sa a hned viem ci sedi tlak v celom rozsahu otacok,,ked nesedi tak sa hlada chyba,,a to uz ide rychlejsie :)

ozaj robil som teraz jednu 320d EU4 ,kua neveril by si aky vykon sa da s toho vykopat :)
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12256
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Streda, 24. Novembra 2010, 10:37

donuzo napísal:

no pekne :)

aspon tak ze si to dokopal :) ja to riesim jednoduchsie,,vycitam mapy,pozrem co to ma tlacit,,sadnem do auta povozim sa a hned viem ci sedi tlak v celom rozsahu otacok,,ked nesedi tak sa hlada chyba,,a to uz ide rychlejsie :)

ozaj robil som teraz jednu 320d EU4 ,kua neveril by si aky vykon sa da s toho vykopat :)



veril by som veril.....)))som tvoj buduci zakaznik.....))))ale až na jar.....))))pojdeme na nejakych 200ps,to mi stači...))))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Štvrtok, 25. Novembra 2010, 23:50

TT-SIMIK napísal:


veril by som veril.....)))som tvoj buduci zakaznik.....))))ale až na jar.....))))pojdeme na nejakych 200ps,to mi stači...))))))



ako povies :)
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Utorok, 28. Decembra 2010, 17:28

cca 2100 a som v sedacke
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
Bruti
Príspevky: 490
Registrovaný: 11.2.2013
Auto: E70 X5 3.0 SD
Kraj: Banskobystrický

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Streda, 6. Marca 2013, 21:08

a je to normalne ze ked sa rozbieham z 0 na 50-60 tak mi ta rucicka ukazuje aj 20-16litrov? v spojeni s tlakom turba by to malo byt menej .. ci? :D

inak ked pri 1500 dam plny plyn, tak asi sekundu skoro nic sa nedeje, od 1800 trosku lepsie a od 2200 tam uz citit, ze to tlaci do sedadla..ale nekopne to tak ako 1.9 TDi PD od vw koncernu v audi a4

proste audi je pri 1500 hluche, ale ked sa dostane na 1750, tak sa dviha cely predok a tlaci nenormalne.. svokor aj kamarat maju a4 r.v. 2004, tak to viem porovnat...ale vw diesle maju tue kopance a turbo diery ...

kazdopadne na 100ku sa dostanem s 320d 110kw celkom rychlo, ale..ako keby to nemalo 330NM.... moze to byt tym, ze na bmw to taha plynulejsie oproti vw kocnernovym.. ci?

mne to takto viac vyhovuje ako to je s 320d... nemal som rad tie "ticha ped burkou" pri predbiehani :D
 
lucker
Príspevky: 47
Registrovaný: 6.6.2012
Auto: 530xd e61@ 320d e46
Kraj: Trenčiansky

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Štvrtok, 7. Marca 2013, 12:11

je to normálne veď pri rozbiehaní býva najväčšia spotreba a hlavne pri jednotke a dvojke to môže byť trochu skreslené keď to BC prepočítava podľa aktuálnej rýchlosti....

1,9 TDi PD majú veľmi dobrý záťah od spodu čiže berú sa už od 1500ot. ale ináč majú veľký turboefekt pri akceleracii kopnú hneď odspodu ale so zvyšujúcimi sa otáčkami stratia na sile ťahajú rovnako na pol plynu ako aj plný plyn...

BMW má zas spodok od 1500ot. dosť hluchý ale keď sa motor dostane k 2000ot. ťahá pekne a plynule a ako oprie do sedačky pri 2000ot. tak ma drží opretého skoro až do obmedzovača \:D/
 
Užívateľov profilový obrázok
mayhemo
Príspevky: 101
Registrovaný: 19.11.2012
Auto: BMW 320d e46 touring
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Shire

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Štvrtok, 7. Marca 2013, 14:12

Ňukiy napísal:
ja mám iba 100kw/manuál, ale že by ma tlačilo do sedadla to nemôžem povedať :-k ... ale to zrýchlenie tam je okolo 2000-2500ot, ale ja mám problém že niekedy cítim ako keby to turbo malo výpadok, na chvíľu prestane ťahať cca pri 3000ot...

Rado koľko koníkov máš teraz s chipom?


Nukiy, som na tom rovnako, najviac taha medzi 2000 a 2500 a tiez okolo 3000 otacok ako keby na kratku dobu vynecha vykon a zase chyti, podarilo sa ti zistit v com to je ?
Obrázok
Predám rozširovacie podložky, viac info správa.
320d e46 príbeh
 
Bruti
Príspevky: 490
Registrovaný: 11.2.2013
Auto: E70 X5 3.0 SD
Kraj: Banskobystrický

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Štvrtok, 7. Marca 2013, 15:47

lucker napísal:
je to normálne veď pri rozbiehaní býva najväčšia spotreba a hlavne pri jednotke a dvojke to môže byť trochu skreslené keď to BC prepočítava podľa aktuálnej rýchlosti....

1,9 TDi PD majú veľmi dobrý záťah od spodu čiže berú sa už od 1500ot. ale ináč majú veľký turboefekt pri akceleracii kopnú hneď odspodu ale so zvyšujúcimi sa otáčkami stratia na sile ťahajú rovnako na pol plynu ako aj plný plyn...

BMW má zas spodok od 1500ot. dosť hluchý ale keď sa motor dostane k 2000ot. ťahá pekne a plynule a ako oprie do sedačky pri 2000ot. tak ma drží opretého skoro až do obmedzovača \:D/


no ved to :) tak podla vsetkeho to mam v poriadku :)

niekedy davnejsie som pocul ze naftove motory BMW pracuju trosku s vyssimi otackami ako ostatne... a to mam tak ze od 2200 to uz tlaci furt do sedadla :)
 
weeest
Príspevky: 9
Registrovaný: 17.5.2014
Auto: BMW Z4 2.0i 2007
Kraj: Banskobystrický

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Sobota, 17. Mája 2014, 22:16

donuzo napísal:

no pekne :)

aspon tak ze si to dokopal :) ja to riesim jednoduchsie,,vycitam mapy,pozrem co to ma tlacit,,sadnem do auta povozim sa a hned viem ci sedi tlak v celom rozsahu otacok,,ked nesedi tak sa hlada chyba,,a to uz ide rychlejsie :)

ozaj robil som teraz jednu 320d EU4 ,kua neveril by si aky vykon sa da s toho vykopat :)



Ahojte,
som novy na fore.
Mam E46ku 110kw EU4. Mam problem taky, ze do sedacky ma zatlaci presne pri 2500 otackach. Nabeh turba je dost strmy. Turbo ma 10 000km po repase. Turbo je elektricky regulovanie (nie podtlakom). Dnes som bol na chiptuningu, kde sa mi podarilo dvihnut vykon ale nepodarilo sa mi znizit otacky, kde ta to "zatlaci do sedadla".

Chcel by som sa opytat ci je to normalne spravanie tohto typu turba/motora ?
Ci sa da posunut nabeh turba na nizsie otacky (co by malo znizit kus spotrebu v meste - tu mam cca 8.5 - 9 l/100km)

Diky
BMW Z4 2.0i 2007 Monacoblau
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12256
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Nedeľa, 18. Mája 2014, 00:25

No ak ti netlaci od 1900 tak je to na hovno....nieco je zle....treba na to mrknut odbornym okom...:))Tieto nabehy sa daju vzdy vyriesit....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
weeest
Príspevky: 9
Registrovaný: 17.5.2014
Auto: BMW Z4 2.0i 2007
Kraj: Banskobystrický

Re: E46 320D 110kw nábeh turba!!!!!?????

Nedeľa, 18. Mája 2014, 06:31

TT-SIMIK napísal:
No ak ti netlaci od 1900 tak je to na hovno....nieco je zle....treba na to mrknut odbornym okom...:))Tieto nabehy sa daju vzdy vyriesit....


Turbo sa pomaly zacina plnit uz pri 1900 ale tlacenie do sedacky je od 2500 (mozno 2300-2500).

Potreboval by som vediet ci pri tomto motore/respektive turbe s elektrickym riadenim tlaci do sedacky pri 1900 aby som vedel ci hladat daku chybu.

Neviete ake chyby to mozu byt ?

Dik
BMW Z4 2.0i 2007 Monacoblau

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 24 neregistrovaných