Štvrtok, 8. Mája 2014, 21:59
mne to robilo presne to iste a chyba bola v termostate, ktory riadiacej jednotke nonstop pustal teplotu -50 (podla diagnostyky) v kombinacii s netesnym sanim. po oprave sania a vymene cidla slapalo ako hodinky a tato zavada sa uz neukazala.
teraz po roku mam iny problem, za studena mi nedrzi otacky na volnobehu. po zohriati po par minutach kolise na volnobehu okolo 800-900 a po zohriati na 90 stupnov drzi v pohode na 900 do haleluja + z vyfuku duje dym ako zo skody 120. diagnostika vyhodila chybu ze lambda sonda, tak bola vymenena za novu (nie bosch ale volake denso) a robi to stale a diagnostika stale ako jedinu chybu vidi lambda sondu.
servisak vyhlasil ze s najvacsou pravdepodobnostou je novy diel v zadku a nejde zhavenie na nom. zajtra to skusim nechat zmerat ze ci vobec je napajanie toho zhavenia aktivne a pripadne pojdem reklamovat tu novu sondu. potom uvidim co to povie.
ako uz som sa s tym naucil zit, ale je to riziko hlavne ked ide na tom moja draha ked za studena ide ku krizovatke a zakazdym po stlaceni spojky jej to ide vykapat.
v kazdom pripade som z toho uz zufaly lebo napriek vymene ziadna zmena...
BMW 316i Compact, e36, 97 rok