... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
bmwtt.sk
 
maniaczv

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Piatok, 25. Apríla 2014, 14:02

videl som ju uz par krat je to brutalne zachovala 39... teda aspon opticky urcite aj technicky Mato by za nevozil na dakej hajtre ..
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Autor témy
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Piatok, 25. Apríla 2014, 20:42

michaltt napísal:
Pekne auto Mato. Taka otazka...kolko vazia vsetky tie srandy, ktorymi si vytapetoval auto ?- just pre zaujimavost :thumbup:


tych 15 platov cca 26kg ak som dobre vážil... lemra je to tak či tak :D Týchto pár kg nič nezmenilo.
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Piatok, 25. Apríla 2014, 21:39

Len sa pytam...a co ja viem, lemra ? Tak je to m54 ale zas az tak tazke to nieje, tusim par kg tazsie nez e46.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Autor témy
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Sobota, 26. Apríla 2014, 09:15

Výsledný efekt z vvytlmenie sa oplatí aj za pár kg navyše. S automatom je to take skôr komfortne vozenie. Proste premotorovovane to nie je zďaleka to som chcel povedať.
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Autor témy
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 30. Apríla 2014, 18:03

mam na ceste z BMW nový ///M volant - starý predávam.. tak rovno sem pridám inzerát ak chce niekto pekný volant.
p.s. (tie jazdene veci na e39 uz su za 5 korun, snad aspon za nieco ho predam)

predaj-nd-bmw/volant-trojramenny-multi-e39-fl-and-drobnosti-t91612.html
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Autor témy
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 7. Mája 2014, 08:20

Caute,

po tyzdni cakania prisli diely - volant a vodicov pás. Na oboch dieloch bolo poznať nejaké tie stopy užívania. Volant je spolu s novymi tlačítkami aj všetkými plastami, takže celkom sa to oplatilo. Vďaka mojej firme bol volant v cene 510€ a pás 156€ - takže o dosť lacnejšie ako keby to kupujem beźne.

dnes sa nahadzuje ďalšie foto dodám
Prílohy
IMG_20140507_085806.jpg
IMG_20140507_085953.jpg
IMG_20140507_090002.jpg
IMG_20140507_085745.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 7. Mája 2014, 08:32

Ten volant vyzera chrumkavo :thumbup:
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 7. Mája 2014, 14:03

Si Si Predal :D
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
dedo1
Príspevky: 2455
Registrovaný: 19.6.2011
Auto: Holup na masle
Kraj: Banskobystrický

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 7. Mája 2014, 15:00

Chlapci, to auto je ako cesta v čase. Fakt ako nové. Ten interiér by mali ukazovať tým, čo majú popísané podobné km.
predpremiera pre exkluzivnych mystery shopperov
 
Užívateľov profilový obrázok
Pity777
Príspevky: 478
Registrovaný: 20.9.2010
Auto: BMW F34 320xd
Kraj: Košický

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 7. Mája 2014, 15:13

dnes som videl tu krasku na vlastne oci ked som si bol u martina po veci... krasny kusok, klobuk dole ze sa taky este dal najst :thumbup:
BMW F34 320xd M-paket melbourne rot
EX BMW E61 530d M-paket, Black Sapphire, styling 128, 190kW
EX BMW E91 330d ///M-paket, Black Sapphire, styling 193, r.v. 2006, 212kW / 290HP, 335 look duplex
EX BMW E39 525d Individual ///M-paket, carbonschwartz, r.v 2003, 205hp
 
Užívateľov profilový obrázok
kiwi69
Príspevky: 363
Registrovaný: 2.1.2008
Auto: e91 330i LCI
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Lucenec

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 7. Mája 2014, 20:01

dedo1 napísal:
Chlapci, to auto je ako cesta v čase. Fakt ako nové. Ten interiér by mali ukazovať tým, čo majú popísané podobné km.


=D> =D> =D>
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/topic-t79668.html
Obrázok
e91 330i MT karmesinrot LCI (ex)
e92 320i MT schwarz II (ex)
 
Wictor58
Príspevky: 334
Registrovaný: 9.4.2012
Auto: E90 330i 2005
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA/PN

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Streda, 7. Mája 2014, 20:44

Nadhera, dokonale e39 :) gratulujem.
E90 330iA 2005 Príbeh
EX: E39 530dA 2001 142KW Feši Príbeh
E83 X3, 3,0dA, 2004 150KW Príbeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Autor témy
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Štvrtok, 8. Mája 2014, 14:04

Po najazdení cca 3000km som sa rozhodol napísať viac o bmw e39 hlavne v porovnani s inými autami / inými BMW ktore som mal možnosť šoférovať dlhodobejšie.

MOTOR
Hlavne v kombinacii s dlhou automatickou prevodovkou (iba 3000ot pri 140kmh) sa motor nedostáva do popredia. Je počuť tiché sevelenie šiestich valcov, ktore neruší ani pri relatívne vysokých otáčkach. Dáva o sebe poznať az nad 4,5tis otáčok. To ze sa motor nedostáva do popredia som myslel hlavne v zmysle, ze auto nie je určite premotorovane. V režime S sa dá celkom svizne predbiehať. Ak ale porovnáme napr s e39 540i tak tam motor dominoval, tu je motor skôr v ústraní - na 170kw sa ale dá spoľahnúť. Pri kickdowne neváha točiť cez 6000ot. Priznám sa ale nechodim tak, vôbec mi to nepripadá vhodne a dôstojne na päťke jazdiť takýmto štýlom - na rozdiel od e90 330i tak priamo lákala vyskúšať raz za čas obmedzovač.

Musím ale povedať ze motor N52 so 190kw bol veľmi citeľne silnejší, športovejší a skutočne vysokootáčkový motor. M54 je oproti tomu o dosť pomalšie sa gulajuce staré železo. Komfortom jazdy, využiteľným spektrom otáčok ale patrí k absolútnej špičke - v dnešnom downsizingovom svete nebude dlho prekonaný. Na N52 v objeme 3.0 ale ani zďaleka nemá výkonom, športovým zvukom(o ten ale v päťke nejde) a ani tou naliehavostou prejavu. Auto je na Lpg - kombináciu robím podľa merania do 11l plynu. Systém BRC od chalanov zo Svidnika pracuje parádne.


KOMFORT A JAZDA
Bál som sa ze sa budem v e39 cítiť ako v starom aute ale opak je pravdou. Rovnako ako je e90 ďaleko co sa týka komfortu oproti e46 je e39 vzdialená od e90. Komfortom a majestatnostou jazdy proste parkovanie rada necháva trojkou radu za sebou a tak to ma byt. Pre rodinne jazdenie som chcel limuzínu nie motokáry. Obával som sa hlavne rozdielu proti e60 s ktorou som mal skúsenosti dosť. E39 za e60 fakt nezostáva, jazda je v oboch veľmi príjemná. Rozdiely sú hlavne v úrovni elektroniky - ked som ale za volantom e39 nemám pocit ze by niečo chýbalo z pohladu jazdy a komfortu. Treba samozrejme porovnávať rovnaké auta co sa týka stavu - mal som e39 540i v ktorej som mal ďaleko horší pocit z jazdy hlavne z dôvodu ze auto bolo zničené, zodraté a všetky materialy unavene. Jedine co môže e60 vytknúť e39 je riadenie, ktore nie je take mŕtve/komfortne ako v novom modeli. Musím ešte povedať ze M podvozok, ktorý mam je fakt úžasný ako je športový a zároveň komfortný.


RIADENIE
Prvá vec, ktorá ma na e39 dostala v pozitívnom smere oproti e90 a e60 je riadenie, ktore je aj bez servotronicu jemne ale dostávate krásny pocit, ze riadenie je skutočne spojené s kolesami. Teda nie je tam elektrohydraulická sr**ka ale normálne skutočne riadenie. 330i e90 s akýmkoľvek motorom žiaľ nedodáva cez riadenie takmer žiadne informácie, áno auto je rýchle ale hraničnú rýchlosť je treba odhadovať inac ako cez riadenie. E60 ani nehovorím, tam som síce jazdil hlavne na diesloch ale volant tam ma odozvu podobnú ako Playstation. Možno podľa aktuálnych merítok je riadenie e39 zastaralé - myslím si ale ze každý kto ma rad auta tak ocení krásne citlivé a jemne riadenie e39 s peknou porciu spätnej väzby. Ešte doplním, ze riadenie na e90 bez servotronicu pre model 330i bolo veľmi tuhé, take gumenne - teda nie preposilovane ako to ma rad vw group, ale rovnako mŕtve.
PREVODOVKA
Päťstupňová prevodovka ZF je uz stará pani, ktorá si svoju robotu vykonáva stále so cťou. Je to môj prvý automat ale samozrejme jazdil som na nových 8 stupnovych skriniach. Benzínový trojliter nepotrebuje 8 prevodov ale tých 6 by sa asi zišlo. Jedna sa o súčiastku ktorá síce pracuje veľmi prijemne, celkom rychlo a predvídavo, ale určite stráca na novšie prevodovky. Osobne mi ani v päťke- teda v limuzíne nevadí manuálna prevodovka a kľudne by som si ju zobral aj do F10. Na komfortne jazdenie ale naozaj automat ZF pracuje veľmi prijemne, rovnako prijemne je aj prepínanie režimu Šport, brzdenie dolu kopcom, decentne podráždenie pri začatí stúpania

PREVÁDZKOVÉ NÁKLADY
Starostlivosť o benzínovú e39 nie je nijako hrozná, treba ale povedať, ze kvalitný servis stojí veľmi podobne ako na E60 a napr. tlmiče ked porovnávam poriadne teda SACHS sú dokonca drahšie ako na e90 (sú hliníkové predsa). Samozrejme na e39 Vám neodíde nočné videnie alebo aktívne riadenie(žiaľ ako predajca mam skúsenosti z naozaj drahými poruchami týchto hi-tech elektrickych veciciek. E39 je čisto mechanicky dobre spravene auto, ktore sa dá servisovat za 5 korún, ale poctivé diely dosahujú ceny ako aj na novších modeloch.

Pre mna bolo hlavne možnosť bezproblémovej montáže LPG, nakoľko diesel si nekúpim na moje jazdenie a možnosť jazdiť lacnejšie ako na dieseli pri všetkých výhodách benzínového motora u mna vyhrala. Dojazd 600km na nádrž LPG je dostatočný takze rodinka môže ist smelo k moru:)

ODHLUCNENIE
Sériové odhlucnenie je v e39 lepšie ako e90, nedosahuje ale e60. Hlavne motor počuť viac ako by som si predstavoval. Moje riešenie a to vvytlmenie materiálom STP gold posunulo auto na úplne inú úroveň. Za 150€ mam tichučko auto kde nemusím absolútne zvyšovať hlas ani pri diaľničnej rýchlosti. Vvytlmenie boli dvere a podlaha. Fakt som teraz veľmi spokojný, v tichom aute som fakt nešiel. Viezol som sa v aktuálnej E klasse a to auto bolo fakt hlučné pri diaľničnej rýchlosti oproti mojej e39.


Co mi chyba?
- kvalitnejšie audio
- 8stupnova automatika
- väčší kufor
 
Užívateľov profilový obrázok
kiwi69
Príspevky: 363
Registrovaný: 2.1.2008
Auto: e91 330i LCI
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Lucenec

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Štvrtok, 8. Mája 2014, 17:53

super čítanie a myslím, že fajn výber :thumbup: aj ked LPG nemusim
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/topic-t79668.html
Obrázok
e91 330i MT karmesinrot LCI (ex)
e92 320i MT schwarz II (ex)
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: [E39 530i Edition Lifestyle] - Martinova

Štvrtok, 8. Mája 2014, 18:15

Maťko,ty si snáď spisovateľ =D> Pekné,konštruktívne porovnanie...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných