... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
jefrey napísal:Mam sice E90 320d pred FL, ale chcem sa spytat, co by sa malo stat, ak ten snimac tlaku v sacom potrubi odpojim. Mam ho totiz pripojeny, ale auto je lenive. Tiez ked som odpojil vahu vzduchu, nic sa nestalo, auto islo ako pred odpojenim - lenivo.
Dik za rady
jefrey napísal:Tak som vycistil snimac tlaku v sacom potrubi a myslim, ze auto ide lepsie. Moja otazka teraz, je ten snimac na odchode do vacsnych lovist? Treba novy? Ako je vycisteny, mam pocit, ze do cca 2tisic otacok auto sice zrychluje, potom doslova vystreli... moze byt este niekde inde chyba?
PeqpeK napísal:preco nekupis novy?
jefrey napísal:
nie som sice drzgros, ale ked nemam istotu, ze diel je vadny, nemam zaujem vyhadzovat peniaze... moja otazka bola, ci ten snimac odchadza a vycistenim som mu dal este "sancu"...
jefrey napísal:[quote="PeqpeK]tak ho skus s niekym switchnut a budes si isty, inak to budu stale len dohady
a co ta vaha? po jej odpojeni by malo auto ostat lenive...ak ho mas teraz lenive, odpojis ju a nevidis rozdiel, tak bude zla vaha a nie tento snimac[/quote]
bohuzial, nemam s kym to switchnut... ak by sa nasiel dobrovolnik, zaroven by som urobil switch aj s vahou vzduchu :)
co sa tyka vahy vzduchu, v lete min. rok som ju mal vonku a vycistil sprejom na MAF senzory, cely som ho vystriekal, ale podla mna, sa nic nezmenilo... este pred tym, som za chodu motora skusil odpojit od MAF konektor a chod ani zvuk sa vobec nezmenil... asi 2-3 tyzdne spat som ju odpojil a bol sa povozit, na tahu nebolo nic citit, ze by sa zmenilo, dokonca ani kontrolka nezasvietila... ta sa rozsvietila az ked som motor vypol a znovu zapol, teda az druhy start po odpojeni MAF
da sa otestovat nejak, ci je regulacia na turbe vadna? napr. odpojit konektor od actuatora... ako by sa auto malo spravat a v akych otackach?
idem sa objednat na diag, so zameranim na vahu a regulaciu turba, tak dufam, ze zmudriem... ak na diag nic nebude, asi si budem musiet kupit 330d lebo sa zrejme iba mne zda 120kW v otackach 1000 - 2000 pomerne "nepruzne"
btw, zrychlenie z 80 na 120 kmph na 4st trvalo 7,4s... to je v poho udaj? 4st zatlacila pekne, ale 5st a 6st to uz nie je ono[/quote]
jefrey napísal:Tak som absolvoval diagnostiku....
Vaha vzduchu OK, regulacia turba OK, vstreky OK... vyzera to tak, ze zrejme potrebujem 3.0d :)
Setpoint:
Boost pressure = ambient pressure
Permissible difference: +/-50 mbar
Actual values:
Boost pressure: 1003 mbar
Ambient pressure: 994 mbar
Difference: -9 mbar
Function test:
The charge-air pressure actuator is activated at approx. 2 second intervals in the this test step. Adjustment must take place
quickly within about 1 second - regulacia sa pekne hybala, rychlo, bez zavahania
Correction injection quantities from smooth running regulator in [mg/stroke]:
Cylinder 1: -0.2
Cylinder 3: -0.5
Cylinder 4: 0.2
Cylinder 2: 0.5
OK: -5 to 4
Critical: Rate < -5 or > 4
Meldung_07_s
The correction fuel injection rate for all injectors is OK.
Minimum / maximum correction fuel injection rates from the operational smoothness regulator in
[mg/Hub]:
Cylinder 1: -0.3 | 0.1
Cylinder 3: -0.7 | 0.0
Cylinder 4: 0.0 | 0.5
Cylinder 2: 0.0 | 0.5
Jedna chyba tam je, pomocna vodna pumpa (Auxiliary-water pump), ta vsak s pruznostou auta v nizkych otackach nesuvisi..
PeqpeK napísal:toto vyzera na hodnoty pri volnobehu, ze? skusali ste to aj za jazdy?
jefrey napísal:
ano, testy sa robili pri stojacom aute... pocas jazdy neboli ziadne chyby a ani neobvykle hodnoty