Tak aj turbo aj kompresor maju svoje vyhody aj nevyhody. Kompresor je ale v skutocnosti podla mna tak isto zlozity ako turbo ked si to cele predstavim. Ano u turba musis riesit oleej, a zvody, a x dalsich drobnosti, ale u kompresoru zasa treba vyriesit kam ho das, ako ho uchytis, nejak treba vymyslet remenice, a odtialto je to uz vlastne skoro to iste, tiez by to chcelo nejaku inu RJ aby to slo tak ako ma, vecsie vstreky... atd cize roboty je tam podla mna velmi podobne, a cenovo, no kompresory su drahsie ako turbiny co som tak porovnaval. Mňaukanie spod kapoty je samozrejme cool

. Masa na BIG neviem ci sa dostanem, asi nie, aj ked minuly rok som tam chcel ist ale zrovna vtedy bola nejaka akcia tu u nas tak som nesiel. Skoda ze je to tak daleko, prisiel by som :), a samozrejme by som ta zviezol

. Wanto tyy si mal dojst kym to este fungovalo

ja som ti to vravel ze sa to moze kazdym dnom rozsypat!

No snad aspon ten dalsi turbmotor spoznas osobne

, ak sa do toho pustim

. Jasne bnykolass a jeho kobercovy teror

clovek raz spomenie ze by tam moooozno raz bol ochotny dat naspet koberec a uz je podozrivy z cukrovania

. Dnes pride postou vodna pumpa a termostat. Stary termostat bol kus hrdzavy ale otvaral sa (bohvie pri akej teplote, poliali sme ho liehom a zapalili, ci to vobec daco spravi). Vodna pumpa vyzera byt ok az na ten vakel a chrchlot z loziska. Chladic presiel dost tazkou preplachovou kurou ked sme donho nasypali sodu, zaliali a preplachli par litrami octu, a schytal este nejaky sajrajt proti hrdzi a vodnemu kamenu. Zvonka sme ho vyvapkovali, este ked to zlozim tak tam prasknem len destilku a ten radiator flush od bnykolasa a malo by to byt cistucke, tak som zvedavy ci to tomu chladeniu pomoze. Snad uz bude klud. Vcera ako som dozapajal hmlovky a dal som do auta baterku aby som sa pozrel ako svietia, som sa len tak tak udrzal aby som to nedal dole zo zdvihaku a nesiel sa previezt. Kym ma to uplne nestihlo ovladnut tak som z poslednych sil vybral ten chladic nech ma to nepokusa
