ak chces naozaj vacsiu zmenu oproti 330i, treba ist do M3 E90/92.. proste V8 je V8 a Mkove motory su uplne nieco ine ako 'bezne seriovky'. E46 M3 asi nema vyznam kupovat, ked si zvyknuty na E90/92.
nemyslim si, ze rozdiel medzi 330 a 335 bude nejak extra velky. samozrejme turbo mu dodava pocit krutaku ako V8, ale neni to ono. vozil som sa na 335i a zeby to islo nejak extra lepsie ako napr. moja byvala 545i, to urcite nie. skor naopak. a o zvuku V8 vs R6 ani nehorovim
335 sa da pekne cipnut, potom to uz asi ide asi o dost lepsie ako 330 ale tiez by som sa trochu bal tej poruchovosti. na druhej strane, ak by si zohnal kus, o ktory bolo dobre starane, nemusela by to byt az taka tragedia. celkovo 6valce od N52 a novsie, su nic moc. zacalo to klepkajucim valvetronicom pri N52, pokracujuc piezoelektrickymi priamymi vstrekmi pri N53 a N54
tiez som rozmyslal nad 335i samozrejme manual, lebo automat uplne zabija charakter benzinu, ale v dobrom stave pod 18 sa asi neda kupit. tak som nakonec kupil stary dobry spolahlivy M54 motor ale v lahkom aute a trosku sa este pohram s vykonom. M3 to sice nikdy nebude, ale jazdi to moc pekne, aj zvukova kulisa je fajn
